پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت ۱۵ اردیبهشت، روز ماما
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی به مناسبت ۱۵ اردیبهشت، روز ماما از تلاشهای ارزشمند جامعه مامایی قدردانی کرد و تأکید داشت ماماها با دانش، مهارت و تعهد، در ارتقای سلامت مادران و نوزادان و تضمین زایمان ایمن نقش حیاتی دارند.
در این پیام آمده است که تلاشهای ماماها در مراقبتهای دوران بارداری، زایمان و پس از تولد، سهم مهمی در بهبود شاخصهای سلامت و شکلگیری نسلی سالم و پویا دارد و همچنین حمایت از فرزندآوری سالم و تحقق سیاستهای جمعیتی را تسهیل میکند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با گرامیداشت این روز، از خدمات ماماهای پرتلاش در حوزههای بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش صمیمانه قدردانی کرد و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون داشت.
https://eitaa.com/mums_info
https://ble.ir/mums_info
🔻بیماران مبتلا به اماس در شرایط تنش و بحران چگونه از خود مراقبت کنند.
https://eitaa.com/mums_info
https://ble.ir/mums_info