eitaa logo
خودآموز پایان نامه و مقاله نویسی
3.4هزار دنبال‌کننده
623 عکس
42 ویدیو
174 فایل
توجه #موضوع دادن، #نوشتن، #ویراستاری ، #طرح‌نویسی و ... با #هوش‌مصنوعی #اینجا قرار است #ماهی گیری یاد بگیرید ادمین کانال @ali_myganj
مشاهده در ایتا
دانلود
✅زندگی سخت در نجف اشرف و دستگیری امیرالمومنین (ع) از طلبه‌ها ✍🏼 مصاحبه با حضرت آیت الله محمد امینی گلستانی گوشه ای از سختی علماء در راه کسب علم و دانش آیت الله امینی گلستانی را بارها در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها می دیدم که کتاب ها و نرم افزار مجموعه آثار خودش را به طلبه ها هدیه می داد. خدا ایشان را حفظ کند. 💯دانلود👇🏻 https://aspb16.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/e73a60947c19a6cb5c1c506ac53f6f6719955252-360p.mp4 ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ @myganj✍🏼
مراحل چاپ مقاله علمی پژوهشی  برای چاپ یک مقاله در مجلات علمی پژوهشی باید ابتدا تصمیم بگیرید که می‌خواهید مقاله را در مجلات داخلی چاپ کنید یا خارجی بعد از اینکه تصمیم گرفتید سپس باید مراحل چاپ را آغاز نمایید.مراحل چاپ مقاله به ترتیب زیر میباشد: ترجمه تخصصی(برای پذیرش مقاله به مجلات خارجی) ویرایش فنی ادبی مقاله رفع هر گونه تشابه و یا سرقت ادبی موجود در مقالات  انتخاب ژورنال معتبر برای مقاله متناسب با زمینه نگارشی مقاله و سطح علمی مقاله ویرایش و فرمت بندی مقاله و تبدیل ساختار مقاله به ساختار و فرمت تعیین شده از طرف مجله سابمیت مقاله به مجله مورد نظر انتظار برای نتیجه داوری مقاله که نتیجه داوری مقالات در این نوع مجلات سه حالت می‌تواند داشته باشد: مقاله پذیرفته شود. مقاله ریجکت شود. مقاله نیاز به بررسی و بازبینی داشته باشد. نکته: مراحل چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی کاملا یکسان می‌باشد تنها تفاوتی که دارند در این موضوع می‌باشد که می‌توانید مقالات داخلی را بدون ترجمه سابمیت کنید ولی مقالات خارجی باید ابتدا به صورت کاملا تخصصی ترجمه شوند و سپس سابمیت شوند. @myganj
file-1593680975-99cx3grch4v6.pdf
154.5K
🔴 جهت تدوین سطح سه 🔷به اطلاع طلاب گرانقدر می رساند 85 عنوان جدید برای تدوین پایان نامه های نمازی با به تصویب رسیده است. ✅ با حذف مراحل اولیه تصویب موضوع پایان نامه سطح سه، در کمترین زمان پایان نامه خودتان را تدوین کنید. اطلاعات بیشتر در لینک زیر: http://qunoot.net/App/infos.item.php?showid=4298 @myganj
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍🏼تحلیل جامعه شناختی پیاده روی اربعین با تاکید بر بعد مردمی(فرصتها،چالشها) 📕کارشناسی ارشد 1396 👨🏻‍🎨پدیدآور: ماجد منابی استاد راهنما: حسن خیری ✅جامعه المصطفی العالمیه، موسسه آموزش عالی علوم انسانی ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ اربعین حسینی، از دیرباز، بخش مهم و ناگسستنی از فرهنگ عمومی ما شیعیان بوده، و نزد توده مردم، از جایگاه ویژه و بدل‌ناپذیر برخوردار است. از همین رو انجام دادن پژوهش درباره مسائل جامعه‌شناختی آن و همچنین ابعاد مختلف و تأثیرگذار این حماسه، به ویژه بُعد مردمی آن، بسیار امری مهم و ضروری است. این حرکت عظیم انسانی نه جنبشی است بر مبنای عقلانیت ابزاری، که انسان‌ها در آن، براساس محاسبه سود و زیان مادی به کنشگری بپردازند، و نه حرکتی است توده‌وار و بی‌هدف و مبتنی بر احساس صرف، و نه حرکتی ناشی از تضادهای طبقاتی، بلکه خیزشی است جهانی برای پاسخ به ندای فطری، خداجویی و حق‌طلبی، بر پایه بلندترین حد شور و عواطف و در اوج قله عقلانیت انسانی. ما در اربعین حسینی از طرفی با کنشگران مواجه هستیم که رفتار و عمل آنها مهم است؛ و از طرفی دیگر با یک ساختاری دارای مقطع زمانی خاص، مکانِ مشخص، حال و هوای ویژه، ارزش‌ها، نمادها، و باورهای خاص که همگی بیرونی و عینی هستند. توقع‌ها از این کنش در ساختار دو گونه اتفاق است: اول، انسجام و همبستگی به عنوان یکی از مصادیق فرصتها، دوم، توجه به چالش‌ها و تضادها و کشمکش-ها. در مسیر پیش رو برای انجام دادن این تحقیق، از یک طرف تلفیق کنشگرایی، عامل‌گرایی و ساختارگرایی را داریم، و از طرفی دیگر به لحاظ این فرایند تضادگرایی هم دیده می شود.. این تحقیق دنبال این هست که، پیاده‌روی اربعین، چه فرصت‌هایی را از نظر نماد، اعتقادات، بعد مناسکی و بعد کنشی و احساسی به دنبال دارد، و همچنین در این مسیر چه چالش‌هایی پیش روی هست. و در ادامه زمینه‌سازی برای ایجاد سیاست‌های لازم در تقویت فرصت‌های ایجاد شده توسط بُعد مردمی پیاده‌روی اربعین و کم‌کردن چالش‌ها و تهدیدهای پیش روی این ساختار را بحث می کند. 💯دانلود👇🏻 https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/aab6107234279c61d080e67c90065d35 ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ @myganj✍🏼
هدایت شده از Imanifar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هر چه داشتی در رختکن حمام جا گذاشتی فتحعلی شاه و میرزای قمی به حمام رفتند، فتحعلی شاه که کم مانده بود به ریشش هم طلا و جواهر آویزان کند، وقتی طلا و جواهر و لباس های خود را کنده و داخل حمام می شود، در خزانه حمام میرزا قمی می گوید: بسم الله حالا بگو ببینم بین من و تو فرقی هست؟ هرچه داشتی در رختکن حمام درآوردی و آمدی. "وَ كُلُّهُمْ آتيهِ يَوْمَ الْقِيامَةِ فَرْداً " (مریم: 95) خداوند می فرماید: همه تان روز قیامت به تنهایی خواهید آمد. میرزا به فتحعلی شاه گفت: تو هر چه داشتی درآوردی و من هر چه داشتم با خود به حمام آوردم. بنده عرض می کنم منظور میرزا این بود که آنچه من داشتم یعنی و ادب و فضل همه را با خود آورده ام برعکس تو که همه داشته هایت را جا گذاشته و آمده ای. @myganj