وای خیلی باحاله که میتونی مثل انیمیشن دربیاری نقاشیاتو(نیازمند فن فیکشن(درست گفتم؟)هستم)
-
نظر لطفته عزیزم
فن فیکیشنه چی؟
میدونم سونیک و ماریو تو یه بعد نیستن🤣🤣🤣 تو بعضی از فیلمایی که ازشون میسازن اگه دیده باشین یه طوری با هم مشکل دارن که.. آره😂 تو بعضی از فیلما هم رفیقنو... برا همین پرسیدم ببینم شما چیزی میدونین یا نه👍🏻بازم ممنون❤
-
خب اونا همه فن مِیده دیگه😭
گایز ولش کنید با دویه تا ناشناس کلتونو ریخت به هم بیخیالش رها کنید
-
من که از همون اول به چپم بو-
بهشت جهنمی.
از رو نیم معلوم میشه
تو چنل قبلی که تو روبیکا بود یکیو تازه ادمین کردم بعد طرف چون طرفدار یه فندوم خاص بود ( Dan. Vs فک کنم برید بسرچید)که زیاد فن نداره تو ایران، همه چه تو پیویم چه تو سکرت فحش بارون کردن جفتمونو که اینا چیه شماها یه تختتون کمه و اینا