بچه ها کسی اربعین نرفته که بره مومب امیرالقرا عکسی بفرسته
هرکی اگه رفته به این آیدی بفرسته@aimamHosseinandhasananalhilou372
خب خب
پخش زنده محفل هم تموم شد
من وسط برنامه رسیدم😁
بعدحاج احمدداشت تلاوت میکرد
بعدش تموم شدحاج حامدشروع کرد
به خوندن سوره ی ضحی
بعدش سه نمیدونم یادوایه خونده که حاج احمد ادامه دادبعدش حاج حامد شاکرنژاد خوندوگفت بسم الله الرحمن الرحیم که سیدنا شروع کنه بعدش سیدشروع کرد که خودتون میدونیددیگه
سیدهم مثل همیشه بی نظیرخوند
ووسطای سوره مبارکه ضحی بودکه حاج. کریم منصوری خوند
بعدش هم گفتن یعنی شعاردادن لبیک یا زینب لبیک یا زینب لبیک یا زینب
خب. خب
بعدش یه پسربچه ای بوداومدقران تلاوت کرد
کنارسیدنشسته بود
البته این مداح قبل پسربچه اومده بود
مداحی کرددرمورد بی بی زینب🥺
بعدش هم پسرِتلاوت کرد
وبعدش حاجی (حامد)شروع کردبه تلاوت الحاقه خوند و خوند به همین زیبایی
راستی
یه پسری بود ردیف دوم سوم بود خیلی شبیه سیدعباس بودولی نمیدونم سیدعباس بودیانه
خلاصه این ازمحفل اربعین
ببخشیدکه نتونستم فیلم بگیرم 🙃
فکرکنم چون برای صداوسیماعراق بود نه ایران
شایددوربینای ایرانی نبودن
دیگع اینکه پخش نشد
هدایت شده از ❣ 𝐻𝑎𝑚𝑒𝑛𝑖𝑛 ❣
https://eitaa.com/hamenin_mahfel
یه حمایت بشه✨️💖