خانه محل ریاضت.mp3
5.18M
در مسیر بندگی 1420
تنها راه حفظ خانواده در کلام استاد مسعود عالی
هر که عشقش در تماشا نقش بست
عینک بد بینی خود را شکسـت
www.ostadaali.ir
🆔 @ostad_aali
16.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌱 یک هدیۀ شنیدنی!
در این روز عزیز، دعوتید به شنیدن مدح مولا مرتضیعلی(ع).
هم او که نام و یادش حلاوتبخش روح و جان است.
شعر از شاعر نامدار شیعه، شیخ حسن کاشی
بانوای ذاکر اهلبیت حاج حسن خلج
عیدتان مبارک🌹
@Panahian_ir
14.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌اصلاً دوقطبی یعنی چی؟
➖ انواعش چیه؟
➖ آیا همیشه بَده یا استثناء هم داره؟
➖ تکلیف دوقطبی حق و باطل چی میشه؟
👈 اگر سؤال و شبههای در مورد مسئلۀ دوقطبی در ذهن دارید، این ویدئو برای شماست.
تلگرام | بله | سروش | روبیکا | اینستاگرام | آپارات | سایت
#تصویری
@Panahian_ir
📌روش جامعهسازی امام رضا(ع) بر اساس محبت و دوری از دوقطبیسازی؛ قسمت اول
💠 راه نزدیک شدن و تقرّب به امامرضا(ع)
💠 لزوم پرهیز از گروهبندی در مقابل یکدیگر
💠 نفرین امامرضا(ع) بهخاطر یک گناه اجتماعی
💠 سرانجام شوم آزار دادن دوستان اهلبیت(ع)
استاد #علیرضا_پناهیان در هیئت آل یاسین مشهد
شیخ مفید در صفحۀ ۲۴۷ کتاب «اختصاص» نقل میکند که امامرضا(ع) به حضرت عبدالعظیم میفرماید: «يَا عَبْدَ الْعَظِيمِ أَبْلِغْ عَنِّي أَوْلِيَائِيَ السَّلَامَ» سلام من را به دوستانم برسان، «وَ قُلْ لَهُمْ أَنْ لَا يَجْعَلُوا لِلشَّيْطَانِ عَلَى أَنْفُسِهِمْ سَبِيلًا» و به آنها بگو شیطان را به خود راه ندهند. «وَ مُرْهُمْ بِالصِّدْقِ فِي الْحَدِيثِ وَ أَدَاءِ الْأَمَانَةِ» آنها را به راستگویی در سخن و امانتداری دستور بده «وَ مُرْهُمْ بِالسُّكُوتِ وَ تَرْكِ الْجِدَالِ فِيمَا لَا يَعْنِيهِمْ وَ إِقْبَالِ بَعْضِهِمْ عَلَى بَعْضٍ وَ الْمُزَاوَرَةِ فَإِنَّ ذَلِكَ قُرْبَةٌ إِلَيَّ» به آنها امر کن سکوت کنند، مجادلههای بیهوده را کنار بگذارند، به یكدیگر روى آورند و به دیدن هم بروند؛ زیرا این کارها، باعث نزدیک شدن به من است.
«وَ لَا يَشْتَغِلُوا أَنْفُسَهُمْ بِتَمْزِيقِ بَعْضِهِمْ بَعْضاً» خودشان را مشغول در افتادن با همدیگر و تکهپاره کردن یکدیگر نکنند؛ یعنی این کار را نکنید که یک عده با هم رفیق بشوند که با یک عدۀ دیگر مخالفت کنند. گروهبندی نکنید! چندقطبی درست نکنید! همه باهم باشید. افراد گروه با همدیگر رفیق میشوند، بعد این باند علیه آن باند، آن باند علیه این باند میشود. پس حضرت میفرماید با هم رفیق بشوید، ولی این رفاقت را در خدمت تخریب همدیگر قرار ندهید.
👈🏻 ادامۀ متن: @panahian_text
📢 صوت: @Panahian_mp3
🚩 مشهد، هیئت آل یاسین، شهادت امام رضا(ع)؛ ۱۴۰۳.۰۶.۱۴
@Panahian_ir
📌روش جامعهسازی امام رضا(ع) بر اساس محبت و دوری از دوقطبیسازی؛ قسمت دوم
💠 دوقطبیسازی، یک مشکل بزرگ دینی و اخلاقی
💠 دوقطبیسازی، مانع پیشرفت کشور
استاد #علیرضا_پناهیان در هیئت آل یاسین مشهد
در زمان پیغمبر(ص) منافقانی بودند که اگر چه بعداً قاتل اهلبیت(ع) شدند، هیچکدام افشا نشدند؛ اما منافقی به نام عبداللهبناُبَی افشا شد. تفاوت او با دیگر منافقان این بود که میخواست با تحریک گسل مهاجرین-انصار جامعه را دوقطبی کند. پیغمبر(ص) بهقدری از این کار ناراحت شد که تقریباً یک شبانهروز با مردم سخن نگفت. ایشان با این برخورد جامعه را بهخاطر دوقطبیسازی مجازات کرد.
👈🏻 ادامۀ متن: @panahian_text
📢 صوت: @Panahian_mp3
🚩 مشهد، هیئت آل یاسین، شهادت امام رضا(ع)؛ ۱۴۰۳.۰۶.۱۴
@Panahian_ir
انتظار فرج یک مفهوم بسیار وسیع و گستردهایست🕊✨
فرج، یعنی گشایش.💡
مسلمان با درسِ انتظار فرج، می آموزد، تعلیم می گیرد که هیچ بنبستی در زندگی بشر وجود ندارد که نشود این بن بست را باز کرد و لازم باشد انسان، نا امید دست روی دست بگذارد و بنشیند و بگوید دیگر کاری نمی شود کرد؛ نه وقتی در نهایت زندگی انسان، خورشید فرج ظهور خواهد کرد.🌅
انتظار یعنی قانع نشدن، قبول نکردن وضع موجودِ زندگی انسان و تلاش برای رسیدن به وضع مطلوب، که مسلّم است که این وضع مطلوب در نهایت با دست قدرتمند ولیّ خدا تحقق پیدا خواهد کرد.💫✨
باید خود را به عنوان یک سرباز، به عنوان یک انسانی که حاضر است برای آن چنان شرایطی مجاهدت بکند، آماده کنیم...🌱🫀
#کتاب_انسان۲۵۰ساله
@madrese_zaman
─┅═༅𖣔🆔𖣔༅═┅─
اولین «قهر نبوی» در برخورد با دوقطبیسازی عبداللهبنابی بود/ پیام معاویه به اشعث: ما در میان اصحاب علی(ع) فقط تو را قبول داریم!/ آیت الله بهجت در اواخر عمر: هر چه ضربه خوردهایم از نفوذ بوده/ عباس! تو با دشمن دست ندادی؛ خدا دستهایت را قربانی قبول کرد | پایگاه اطلاع رسانی رجا
https://www.rajanews.com/news/225682
[بانک جامع اشعار مداحان - متن شعر]
بر چهره ی تابان محمد صلوات
بر نور ششم ولی داور صلوات
امروز که بهر ملت ماست دو عید
روز صلوات است مکرر صلوات
ارسال شده توسط کتابخوان قائمیه
https://www.ghbook.ir/Book/2740