من حسم بهت رو نگفتم، ولی تو میتونستی از شعرام که مخاطبشون خودت بودی
برایت نامه مینویسم، همان حرف هایی که هیچگاه قادر به زبان آرودنشان نیستم و نبودم ":)
اینجام تا حرف هاتون رو ناشناس به دست افراد مورد نظرتون بفرستم 🙂🕶.
جهتِ ارسالِ نامه؟ @SHFAVM87892