ننه چه کردی با ما من حتی لینک تندخوانی رو هم فکر کردم خیریه زورکیه :)))
بعد با خودم گفتم نه ببین اون دیگه برای این ماهش تموم شد😂
#پیام_مخاطب_تحلیلگر
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شعار ننه در پی شکسته شدن
رکورد خـیـریـه زورکـی! ✌🏻💪🏻
😎
ننه ابراهیم🇮🇷
قطعا منم خطا کم نداشتم...
کم نبودن آدمایی که ازم دلخور شدن و یا تندی کردن یا گفتن دیگه به ما معرفی نکن!
پس اولا نگاه آرمانی به هیچ فردی نداشته باشید.
دوما: قبل ازینکه از معرف بِرَنجی به این فکر کن که اونم قطعا نیتش خیر بوده؛ حتی اگه گاهی تو روشش خطا کرده!
انقد با توقعاتمون اذیتش نکنیم که عطای این کارو به لقاش ببخشه😄