ننه ابراهیم🇮🇷
قطعا منم خطا کم نداشتم...
کم نبودن آدمایی که ازم دلخور شدن و یا تندی کردن یا گفتن دیگه به ما معرفی نکن!
پس اولا نگاه آرمانی به هیچ فردی نداشته باشید.
دوما: قبل ازینکه از معرف بِرَنجی به این فکر کن که اونم قطعا نیتش خیر بوده؛ حتی اگه گاهی تو روشش خطا کرده!
انقد با توقعاتمون اذیتش نکنیم که عطای این کارو به لقاش ببخشه😄
سال ها دل طلب فلافل از ما می کرد
بی خبر بود که ما مشتری ابراییم
#شعر_مخاطب
#پسر_نگیری_که_قصد_داره_بگیر_بشه
خالم توی دیدار اول سال آقا توی رواق امام بود.
تو تماس به مادرم اینجور میگفت که «تو رواق پر بود از دختر. تو دلم گفتم جای فلانی خالی، یکی از اینا رو بگیره ببره»
موقعی که مادرم داشت برام تعریف میکرد یاد این ننه فلافلی ها افتادم که همینجور مواقعی تور پهن میکنن. شانس آوردم خالم و مادرم اینا، روشون نمیشه از این کارا بکنن😂
#پسر_بگیر