eitaa logo
ننه ابراهیم🇮🇷
47.7هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
300 ویدیو
4 فایل
مریم ابراهیمی/ ارشد روانشناسی خانواده درمانی از دانشگاه شهید بهشتی ورود فرهیختگانِ کمال‌گرایِ ابوالگیر ممنوع🦦 کپی با ذکر منبع😕 @Adminenane
مشاهده در ایتا
دانلود
وصف حال پسران😁: داشتم مادری و صد عیب مرا می پوشید پیش ابرا که رسید مادرم از کار افتاد
علاوه بر خیریه زورکی برای بیش از ۲۰ ختم قرآن و صلوات و ..‌. هم واریز کردید که یا مستقیما به افرادی داده شد که توان مالی ضعیفی دارن یا خانم های خیّر خوندن و پولشو نذر کردن برای نیازمندا و کارهای خیر💙 امشب، آخرین شب برای دریافت این نذوراته💙 از همتون قبول باشه.
ننه ابراهیم🇮🇷
علاوه بر خیریه زورکی برای بیش از ۲۰ ختم قرآن و صلوات و ..‌. هم واریز کردید که یا مستقیما به افرادی
میبینم که ماه رمضون و عباس موزون خوب متنبهتون کرده😏 از دیشب تا حالا هی نذر ختم صلوات و قرآن میکنید😏 این حالتون رو برا خیریه ی ماه بعد خریدارم🦦
جدال مار ابرا و ننه فلافلی: 🐍: ای دست فلافلیّ تو پُر ز کمند بر جان تو میزنم به هر نیش گزند هر جا بروی در پی تو می آیم ای مومنه ی سفیده ی بور پسند 🙅🏼‍♀: بیهوده دلم را که به ساحل نزدم حق گفتمو حرفی که به باطل نزدم از چه تو مرا فلافلی میخوانی؟ وقتی که دمی لب به فلافل نزدم 👀
ای ننه ی فلافلی، ای بور پسند ای چشم عقاب دار، ای حور پسند ای خسته از این همه نوشتن و زنگ نزدن ای پر فیس و افاده، ای سخت پسند تو باعث اتصال سیم مایی، به خدا زیرا که ز تو پناه می‌بریم دائم، به خدا هی دست به دعا و هی نیایش کردیم دختر پسر راضیو تو نه، ای وای خدااا فقط بیاید بگید ریتم نداره 😒🤪😬
سلامم😅 "رباعیات ننه های فلافلی!" پشت سر هم ردیف می خواهی تو صد مومنه ی ظریف می خواهی تو تا اینکه به دام تو بیفتد "بوری" با عزم قوی،حریف می خواهی تو تا نرم شود دل ننه،هیچ نگو! از بور سفید مومنه هیچ نگو! گر مقصد تو قله ی ابرا باشد از سختی راه دامنه،هیچ نگو!
سلام دیدم تو کانالتون دارید شعر میذارید گفتم این شعارو پسرای کانالتون تکرار کنند : نه پول داریم نه مسکن ننه فلافلی داریم سوپر من نه قیافه داریم نه شاسی ننه فلافلی داریم بدشانسی
لطفا این شعار رو هم بگید دختر خانم های کانال تکرار کنن: « نه خوشگلیم نه بوریم از این چیزا به دوریم » 😒
شبیه دسته بیل و کلنگیم دنبال بور و قشنگیم😒😒 جوابیه به پسره حاضر جواب 😂😂
آره احسنت ما نگیر ، ما بیل و کلنگ کُلهّم اَجمیعن شماها بور و قشنگ بشینین، ان شاءلله میاد همین روزا پسر پولدار، مومن، ان شاءلله پلنگ 😒😂 ننه حواسمون هست فقط به پیامای اونا میخندی😒 😂