ای ننه ی فلافلی، ای بور پسند
ای چشم عقاب دار، ای حور پسند
ای خسته از این همه نوشتن و زنگ نزدن
ای پر فیس و افاده، ای سخت پسند
تو باعث اتصال سیم مایی، به خدا
زیرا که ز تو پناه میبریم دائم، به خدا
هی دست به دعا و هی نیایش کردیم
دختر پسر راضیو تو نه، ای وای خدااا
فقط بیاید بگید ریتم نداره 😒🤪😬
#شعر_مخاطب_دختر
سلامم😅
"رباعیات ننه های فلافلی!"
پشت سر هم ردیف می خواهی تو
صد مومنه ی ظریف می خواهی تو
تا اینکه به دام تو بیفتد "بوری"
با عزم قوی،حریف می خواهی تو
تا نرم شود دل ننه،هیچ نگو!
از بور سفید مومنه هیچ نگو!
گر مقصد تو قله ی ابرا باشد
از سختی راه دامنه،هیچ نگو!
#شعر_دختر_پزشک
سلام دیدم تو کانالتون دارید شعر میذارید
گفتم این شعارو پسرای کانالتون تکرار کنند :
نه پول داریم نه مسکن
ننه فلافلی داریم سوپر من
نه قیافه داریم نه شاسی
ننه فلافلی داریم بدشانسی
#پیام_دختر
لطفا این شعار رو هم بگید
دختر خانم های کانال تکرار کنن:
« نه خوشگلیم نه بوریم از این چیزا به دوریم » 😒
#پیام_پسر_حسود_پلاستیکی
شبیه دسته بیل و کلنگیم
دنبال بور و قشنگیم😒😒
جوابیه به پسره حاضر جواب
#پیام_دختر
😂😂
آره احسنت ما نگیر ، ما بیل و کلنگ
کُلهّم اَجمیعن شماها بور و قشنگ
بشینین، ان شاءلله میاد همین روزا
پسر پولدار، مومن، ان شاءلله پلنگ 😒😂
ننه حواسمون هست فقط به پیامای اونا میخندی😒
#پیام_پسر_حسود_پلاستیکی
😂
قشنگ معلومه ماه رمضونه و خواستگاریا تعطیله و بازار ازدواج خراب😕😕 همه زدن تو کار شعر و شاعری🦦
#پسر_نگیر_شاعر
ابرای عزیز از تو خواهم یک مومنهی سرو سپیده
آنگونه که چشم و گوش مثلش نه دیده، و حتی نشنیده
ابرا چه خوش گفت: ننه! نور دو دیده!
از شدت اعتماد به نفست لایهی اوزون گشت دریده
#شعر_مخاطب
#دختر
از روز ازل تا به ابد درگیری
صد عیب و بدی به چهره ها میگیری
یک روز پی دختر دکتر هستی
یک روز ولی پی معلم میری
در دایره ی لغات ابرا گشتم
گفتا که پسر، تو چقَدَر نَ گیری
یک فرم مگر زمانی از تو میبرد؟
اسم و سِمَتت را تو بگی، میمیری؟
نه مردِ نگیر! مشکلت این ها نیست
قطعا تو دگر ز خواستگاری سیری
#دختر_معلم
#شعر_عالی
😂😂😂😂😂😂
ای طلبه خواستگار ای حاجی
ای فرزندِ نگیرِ مادرِ بگیر ☹️
ای سخت پسند و ای تو کمال گرا
نگیر بودن خود را پای استخاره مگذار 😒
#چه_خوب_بود
😂😂😂😂