eitaa logo
ننه ابراهیم🇮🇷
47.7هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
300 ویدیو
4 فایل
مریم ابراهیمی/ ارشد روانشناسی خانواده درمانی از دانشگاه شهید بهشتی ورود فرهیختگانِ کمال‌گرایِ ابوالگیر ممنوع🦦 کپی با ذکر منبع😕 @Adminenane
مشاهده در ایتا
دانلود
ای پسر عزب از چه دلگیری مجرد مانده از بس که عیب میگیری شاید هم که‌ داری یک ننه فلافلی سخت گیری هیچ از خود نداری بر چه حساب اینقدر نگیری
این یکی را گفت دکتر نیست که ! آن یکی هم جیب او پر نیست که ! سومی فرزند یک قصاب بود اندکی پف ... زیر پوستش آب بود چارمی حیف که ماشینی نداشت زندگی بی car هم سودی نداشت ! پنجمی شغلش چرا آزاد بود ... بعدی ام اهل علی آباد بود ... دخترک قلبش حسابی می تپید ناامید و مثل ماهی میتپید تا که همچون قصه ها از راه دور یک ننه آمدکه در دستش به زور ... دست یک شهزاده ای خوشتیپ و ماه قدبلند مولخت ناز و بی گناه سر به زیر و مهربان و خنده رو دکتری ماشین سوار و بزله گو صاحب خانه و ویلا در شمال با جکوزی، در حیاطش صدنهال ... دخترک تا از دلش آگاه شد عاشق حضرت جناب شاه شد ... حیف اما بخت او پر غصه بود آن ننه دست از عروسی شسته بود ابرویی انداخت بالا ناز کرد لب گزید و حرف خود آغاز کرد باز سرخ و زرد را یک چاره بود تو ولی سبزی و این ... مارا چه سود ما عروس قدبلند میخواستیم ابروانش چون کمند میخواستیم حداقل یک معلم یا وکیل مادرش دکتر پدر هم یک وزیر مومنه ایکاش بور و بی رقیب تا شود سلطان قلب این حبیب ... دخترک چون این سخن هارا شنید اشک در چشمان تارش میدوید
🙄 بوسه و میز سحر؟😕 موقع سحری کسی حرفم نباید بزنه چون خواب آدم میپره🥱 بوسه کجا بود؟😕
توی خونه‌ی ما موقع سحر و افطار و کلا موقع غذا، کسی جرئت نداره به اون یکی بگه ! با کله میرن تو شکم طرف😆😆
به مومنه ی سفیده ی بور پسند ازجانب ما رسان تویک پندی چند هرگز نرسی به مقصد ننّه ی خویش باز آی به خویش و گندمی هم بپسند
ز شوهر سیر کردی دختران را تو گفتی که بده خط مامان را منم دادم وَ رفتم تا بزنگی ولی گویا که داری قلب سنگی تو حتما در دلت گشتی پشیمان وَ با خود گفتی ای داد ،این نبود آن شدم جوگیر و بگرفتم شماره ولی باید بگردم من دوباره بجویم دختری مانند مهتاب قدش چون سرو و قلبش همچنان آب ز انگشتان او بارد هنر ها برای ما بیارد او پسر ها سفیده، مومنه، زیبا و دانا که باشد در محبت مثل دریا منم باید بگویم تا بگردی خودت وَ شازده ات را پیر کردی
بخاطر ۵ کیلو اضافه وزن رد کرد🙄 تازه خبر نداره ۵ کیلو هم خودم از وزن دختر کم کردم🙄😐 آدمو مجبور میکنید همین یه ذره صداقتم به خرج نده و یهو ده کیلو از وزن کم کنه🫣🤣
دختران ما همه ساده و زود باور فرم پر میکنن به امید یک همسر پسران هم که همه را شکل یار میبینند پیرزن را نگار می بیننید دست به دامن ننه میشوند تا برایشان بگیرد یک همسر
در فکروخیال فانتزی پرسه نزن در خواب عمیقی و دم از خلسه نزن بر میز سحر فقط غذا را بنگر با میل غذا تو حرفی از بوسه نزن