توی خونهی ما موقع سحر و افطار و کلا موقع غذا، کسی جرئت نداره به اون یکی بگه #تو !
با کله میرن تو شکم طرف😆😆
#پیام_مخاطب
به مومنه ی سفیده ی بور پسند
ازجانب ما رسان تویک پندی چند
هرگز نرسی به مقصد ننّه ی خویش
باز آی به خویش و گندمی هم بپسند
#شعر_مخاطب
ز شوهر سیر کردی دختران را
تو گفتی که بده خط مامان را
منم دادم وَ رفتم تا بزنگی
ولی گویا که داری قلب سنگی
تو حتما در دلت گشتی پشیمان
وَ با خود گفتی ای داد ،این نبود آن
شدم جوگیر و بگرفتم شماره
ولی باید بگردم من دوباره
بجویم دختری مانند مهتاب
قدش چون سرو و قلبش همچنان آب
ز انگشتان او بارد هنر ها
برای ما بیارد او پسر ها
سفیده، مومنه، زیبا و دانا
که باشد در محبت مثل دریا
منم باید بگویم تا بگردی
خودت وَ شازده ات را پیر کردی
دختران ما همه ساده و زود باور
فرم پر میکنن به امید یک همسر
پسران هم که همه را شکل یار میبینند
پیرزن را نگار می بیننید
دست به دامن ننه میشوند
تا برایشان بگیرد یک همسر
#شعر_مخاطب_دختر
در فکروخیال فانتزی پرسه نزن
در خواب عمیقی و دم از خلسه نزن
بر میز سحر فقط غذا را بنگر
با میل غذا تو حرفی از بوسه نزن
#بوسه_سحری
بر سر پنج کیلو اضافه جوان
نکن اینقدر دست دست نا به خرد
تو مگر خود جانی دپ هستی ؟
که سفیده ، باریک الکمر و
مومن و شهلا چشم خواهی؟
نکند اِمبر هرد خواهی ؟
شاید آن زن فامیل وزنش را
به دروغ گفته به مادرتان
باید اینطور دست دستی
تو کنی بخت خود را تباه ؟
بی خرد نکن این کارهارا
#شعر_بی_قافیه_🙄