سلام ننه خوبی 😁
به فاطی سرآشپز بگو گول این ممد ده تومنیو نخوریاااا ،شاید پول سرویس نقره ی عروسی رو زده برا خیریه تا گنگ ش بره بالا 😆
بعدشم ممد ی که برا صدقه سر مامان و عمه ده تومن خرج کنه ،تولدشون ممکنه النگو دستتم بده 🤕.....آخرشم فاطی می مونه و حوضش😓
فاطی جان حواستو جمع کن خواهر 👀
بعضی شعر های ارسالی جوریه که حس می کنم برخی از شعرای ازدواجی عزیز،آموزش آکادمیک شعرسرایی رو در دوران مهدکودک رها کرده و از اون به بعد هم آثار شعرای پارسی گو به دستشون نرسیده 😐
#فردوسی_بسی_رنج_برد_در_آن_سال_سی
#که_ارواح_بیایند_گند_بزنند_بدین_پارسی
#هیچ_ابن_هیچ
پسر نگیریه ولی حرفش حقه👌
بچه هایی که سفارش ختم قرآن و صلوات دادن ولی یادشون رفت واریز کنن😬 تا آخر امشب بهم پیام بدن😑 اگه آی دی مو دارید با خودم هماهنگ کنید
اگه ندارید با شجاعی.
یه نکته بگم :
اینایی که ابتدای رابطه ( هر رابطه ای، دوستی، عاشقانه و ...) خیلییییی بیش از حد ازتون تعریف میکنن یا بیش از حد محبت میکنن رو ازشون بترسید😄
اینا حد وسط ندارن؛ عصبانی یا ناراحت هم که بشن یهو با خاک یکسانت میکنن🙄
#ننه_نوشت