eitaa logo
ننه ابراهیم🇮🇷
47.7هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
300 ویدیو
4 فایل
مریم ابراهیمی/ ارشد روانشناسی خانواده درمانی از دانشگاه شهید بهشتی ورود فرهیختگانِ کمال‌گرایِ ابوالگیر ممنوع🦦 کپی با ذکر منبع😕 @Adminenane
مشاهده در ایتا
دانلود
خنده نداره عزیزم😔 خدا ازت نمیگذره ننه ها رو میذاری تو دو راهی😞 فک کن مادر خودته!
521.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از ایـن سم‌تر، اون دختر خوشـگل و ننه پسندی بود که یه ننه ازش شماره خواسته بود، گفته بود خانم من ازدواج کردم، ننه هه گفته بود حالا یه کاریش بکن دیگه!!! 😐😐😐 شوهرش رو آندو کنه خوبه؟! 😑 ‌
وای ننه مامان منم تعریف می کرد یه جا کنار یه ننه هه نشسته بودم داشت دخترا رو دید می زد بعد زنگ زد به دختر خودش گفت یه مورد هست خیلی خوبه همه چیزش میزونه📐📏😂 هیکلش فلانه و قیافش اینجوریه و قدش اینه و ... ولی متاهله😐🤣 یعنی اصلا اینکه طرف ازدواج کرده تو روند کارشون تاثیر نداشت ده دقیقه داشت با ذوق مشخصات دختره رو تعریف می کرد🤣🤣🤣
سلام خانم ابراهیمی ، من تازه به سختی کار شما پی بردم و عمیقا درکتون کردم👩‍🦯👩‍🦯👩‍🦯 یکی از دوستانم ازم خواستن که اگه مورد خوبی میشناسم برای آقا پسر دهه شصتی که تو فامیلشون هست معرفی کنم. یه دختر خانم دهه شصتی رو که یکسال از آقا پسر بزرگ تر بودن معرفی کردم ؛گفتن مشکلی نداره شمارشونو بدید تماس بگیریم (حالا من فکر میکردم ایشون مستقیما صحبت کرده با پسر) بعد که هماهنگ کردیم با خانواده دختر خانم و شمارشونو دادیم ؛امروز پیگیر شدم که چی شد که دوستم گفتن ما تازه با آقا پسر صحبت کردیم گفته بذار بیام از شهرستان بعد تماس میگیریم خب آخه خواهر من! اول با پسره صحبت کن ببین میخواد یا نه بعد به من بگو شماره بده 😐 حتی به نظرم پسره با یکسال بزرگ تر بودنش هم مشکل داشته اینو دیگ روش نشده بهم بگه فک کنم دوستمم از این ننه های فلافلی یادگرفته که فعلا میخواد شماره دخترا رو جمع کنه ببینه از بینش کدومش اکازیون تره اونو انتخاب کنه 😒 هیچی دیگه من الان شرمنده دختر و خانوادشون شدم🚶‍♀
به پسر دهه شصتی یه دختر بزرگتر از خودش معرفی کردید؟🤣🤣🤣 اکثریت پسرای دهه ۶۰ معتقدن تفاوت سنیشون باید حداقل ۷ سال باشه😏 چون ممکنه خانم نتونه بچه دار شه🙄 و چون تا الان صبر کردن؛ باید با بهترین مورد ازدواج کنن....چون میترسن بقیه بهشون بگن: این همه صبر کردی که اینو بگیری؟😒 عین جملاتی هست که ازشون شنیدم😕
به پسره مورد معرفی کردم... بعد میگه کی اطلاعات منو به شما داده؟🙄 میگم خودتون! آی دی خودتون نوشته شده... میگه ببخشید؛ فکر کنم دوستام خواستن اذیتم کنن برام فرم پر کردن😒 دوستای نمکدون😕 ما باید چشم و گوش و توانِ ذهنی بذاریم تا یه مورد پیدا کنیم. میخوای سر به سر دوستت بذاری؛ سطلِ سیمان رو سرش خالی کن... از دره پرتش کن پایین😕 کیک تولد بخر، فرو کن تو سوراخ دماغش😒 چرا از من مایه میذاری؟😒😒
سلام خانم ابراهیمی امروز دیدار دانشجویی با آقا بودم، بعد از نماز آقا که اومدن برن از جلوی ما رد شدن، بغل دستی ما که چند سانت قدش بلندتر ازم بود دستش به آقا رسید و تسبیح آقا رو گرفت... خلاصه این قدبلندها نه تو ازدواج نوبت رو رعایت می‌کنند و نه تو اینطور مسائل به خصوص تو صف گرفتن نذری 😁
عکس نامحسوس گرفته شده🙄 لطفا هی نیاید بهم بگید که " موقع صدقه دادن عکس نگیرید"👩‍🦽👩‍🦽 باتشکر😂