شب آخر ماه مبارک
آغاز خیریه اردیبهشت ۱۴۰۲
این بار
به نیت تعجیل در فرج و سلامتی ایشون
و قلب نازنین پدر همه یتیم های عالم
https://b2n.ir/j15400
امشب آخرین شبِ ماه رمضونه
آخرشو قشنگ و با نور تموم کن👇
https://zarinp.al/tabassom13961.behesht.me
راستی دوستان
به هیچ وجه "فطریه" و "کفاره" رو برای خیریه واریز نکنید. چون احکام خاص خودشونو دارن.
ان شاالله فردا برا دوستایی که قصد واریز دارن شماره کارت جدا میذارم.
حالا من نمیگم مثل من، بی اعصاب رفتار کنید🙄 منم اعصابم تحلیل رفته😆 و بهتره مدل تذکر دادنم نرم باشه....چون با لحنِ تند، هیچ کاری پیش نمیره!🦦
ولی انصافا هرچی خواستن نگید چشم🙄
یه معرف، خودشم میتونه به این چرخه ی ملاک های اشتباه دامن بزنه!
بذارید حداقل از ما معرف ها ناامید بشه و خودش یا مادرش دنبالِ این ملاکای اشتباه باشن!