حالا من نمیگم مثل من، بی اعصاب رفتار کنید🙄 منم اعصابم تحلیل رفته😆 و بهتره مدل تذکر دادنم نرم باشه....چون با لحنِ تند، هیچ کاری پیش نمیره!🦦
ولی انصافا هرچی خواستن نگید چشم🙄
یه معرف، خودشم میتونه به این چرخه ی ملاک های اشتباه دامن بزنه!
بذارید حداقل از ما معرف ها ناامید بشه و خودش یا مادرش دنبالِ این ملاکای اشتباه باشن!
آیت الله فاطمی نیا سفارش کردن که ماه رمضان رو با یک " جامعه کبیره" به پایان برسونید.
خیریه هم یادتون نره:
https://b2n.ir/j15400
امروز یک اردیبهشت
تولد شهید ابراهیم هادی هم هست💙
گفتم شاید تاثیری داشته باشه تو کمک به خیریه😕
https://zarinp.al/tabassom13961.behesht.me