#تبیین_چهره_به_چهره_😕
یکی هم دیروز بله برونش بود، هنوز سین نزده🙄 اینجوری ازدواج کردن حرومه😕
https://zarinp.al/tabassom13961.behesht.me
اتفاقا منم تبلیغ کانال آدم و حوا رو دیدم
سوژه طنز کم نداره! خدا من رو ببخشه
ولی گاهی واقعا خنده دارن! مثلا یکی
در جواب خودتون رو مذهبی میدونین
نوشته بود بله! بعدش گفته بود گاهی
نماز میخوانم! از این جا تا آسمون
هفتم ملائکه به این صورتن 😐
خسته نباشن واقعا!
#پیام_مخاطب
یه دختری هم بود در مورد حجاب گفته
بود اصلا به حجاب اعتقاد ندارم! 😐 یکی
نیسـت بگه حالا درسـته سـختگیری خـوب
نیسـت ولی شما هم حواسـت باشه اومدی
سامانه آدم و حوای حاج حسین یکتا ثبت نام
کردی نه سامانه زن زندگی آزادی مصی علینژاد!
#پیام_مخاطب_😂
یه بارم یه دختری بهم گفت:
من برام مهمه پسر خونه و ماشین داشته باشه!
گفتم ببین پس سراغِ معرفِ مناسبی نیومدی؛ چون پسرای من گور ندارن که کفن داشته باشن🙄
البته این جمله رو در تحقیرِ پسرا نگفتم؛ فقط خواستم اون دختر، دندونِ طمعشو بکنه بندازه دور🦦🦦