eitaa logo
ننه ابراهیم🇮🇷
47.7هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
300 ویدیو
4 فایل
مریم ابراهیمی/ ارشد روانشناسی خانواده درمانی از دانشگاه شهید بهشتی ورود فرهیختگانِ کمال‌گرایِ ابوالگیر ممنوع🦦 کپی با ذکر منبع😕 @Adminenane
مشاهده در ایتا
دانلود
تو ملاک‌هاشون نوشته بودن سن دختر بین ۲۳ تا ۲۸ باشه از اینجا تا سامانه‌ی آدم و حوا پرانتز :)))))))
اتفاقا منم تبلیغ کانال آدم و حوا رو دیدم سوژه طنز کم نداره! خدا من رو ببخشه ولی گاهی واقعا خنده دارن! مثلا یکی در جواب خودتون رو مذهبی میدونین نوشته بود بله! بعدش گفته بود گاهی نماز میخوانم! از این جا تا آسمون هفتم ملائکه به این صورتن 😐 خسته نباشن واقعا!
یه دختری هم بود در مورد حجاب گفته بود اصلا به حجاب اعتقاد ندارم! 😐 یکی نیسـت بگه حالا درسـته سـختگیری خـوب نیسـت ولی شما هم حواسـت باشه اومدی سامانه آدم و حوای حاج حسین یکتا ثبت نام کردی نه سامانه زن زندگی آزادی مصی علینژاد! ‌ 😂
من اگه بودم فقط شمارشونو میگرفتم و لینک خیریه رو هر ماه براشون میفرستادم😕
یه بارم یه دختری بهم گفت: من برام مهمه پسر خونه و ماشین داشته باشه! گفتم ببین پس سراغِ معرفِ مناسبی نیومدی؛ چون پسرای من گور ندارن که کفن داشته باشن🙄 البته این جمله رو در تحقیرِ پسرا نگفتم؛ فقط خواستم اون دختر، دندونِ طمعشو بکنه بندازه دور🦦🦦
عالی بود😂😂😂😂😂😂
مامان من همیشه حد و حدودمون رو بهمون یاد میداد و واقعا دعوامون میکرد اگه توقع مالی بیجا از خواستگار یا همسرمون داشتیم!🙄 یه بار تو دانشگاه یه مشاوری بهم گفت که یه پسرِ وزیری هست که خیلی به تو میخوره؛ یه دختر شاد و فعال و جهادی میخواد ولی ساده زیستن... اومدم به مامانم گفتم؛ مامانم گفت: پسر وزیر چه ربطی به خانواده ی ما داره؟😕 ما یه خانواده معمولی ایم. اونا ساده شون هم با ساده ی ما فرق داره! برو بگو نه🙄
بالا رفتن سن ازدواج، گاهی بخاطر شرایطی هست که دست خودمون نبوده... ولی گاهی وقتا به خاطرِ "واقع بین نبودنِ" خودمون بوده! چرا میگم واقع بینی؟ مثلا اینکه تو یه دختر متولدِ دهه ۵۰ هستی ولی چون پزشکی، هنوزم حاضر نیستی با کسی غیر از پزشک ازدواج کنی؛ یا دیگه نهایتا چند سالی هست که به دکترای رشته های دیگه رضایت دادی، واقعا اسمش " عدم واقع بینیه"! درسته؛ تو میگی من پزشکم و یکی با همین شان رو میخوام؛ ولی واقع بین باش دختر😐 ممکنه الان مورد لیسانس هم برا شما پیدا نشه! اون پسری که الان تحصیلات و شرایط مالیش اوکی هست، دنبال دختر ۲۰ ساله میگرده!
ننه ابراهیم🇮🇷
#ماستا_تو_قیمه_ها #رفع_ابهام
مثلا دختره کلا ۲۱ سالشه... میگه خودم مذهبیم ولی پسره گفته چادرتو برداری و آرایش کنی بیشتر میپسندم....نماز هم نمیخونه اما قول داده بخونه😄 و اونجا از ترس اینکه دیگه خواستگار خوب نیاد؛ میخواد ازدواج کنه😐 خب چرا باید به خاطر ازدواج، دست از دینت بکشی؟ خب معلومه این خط قرمزیه که نباید ازش کوتاه اومد! اما واقعا اینکه یه پزشک حتما با یه پزشک ازدواج کنه، خط قرمز و ملاکیه که نباید ازش کوتاه اومد؟🙄