بالا رفتن سن ازدواج، گاهی بخاطر شرایطی هست که دست خودمون نبوده...
ولی گاهی وقتا به خاطرِ "واقع بین نبودنِ" خودمون بوده!
چرا میگم واقع بینی؟
مثلا اینکه تو یه دختر متولدِ دهه ۵۰ هستی ولی چون پزشکی، هنوزم حاضر نیستی با کسی غیر از پزشک ازدواج کنی؛ یا دیگه نهایتا چند سالی هست که به دکترای رشته های دیگه رضایت دادی، واقعا اسمش " عدم واقع بینیه"!
درسته؛ تو میگی من پزشکم و یکی با همین شان رو میخوام؛ ولی واقع بین باش دختر😐 ممکنه الان مورد لیسانس هم برا شما پیدا نشه!
اون پسری که الان تحصیلات و شرایط مالیش اوکی هست، دنبال دختر ۲۰ ساله میگرده!
#ننه_نوشت
ننه ابراهیم🇮🇷
#ماستا_تو_قیمه_ها #رفع_ابهام
مثلا دختره کلا ۲۱ سالشه...
میگه خودم مذهبیم ولی پسره گفته چادرتو برداری و آرایش کنی بیشتر میپسندم....نماز هم نمیخونه اما قول داده بخونه😄
و اونجا از ترس اینکه دیگه خواستگار خوب نیاد؛ میخواد ازدواج کنه😐
خب چرا باید به خاطر ازدواج، دست از دینت بکشی؟ خب معلومه این خط قرمزیه که نباید ازش کوتاه اومد!
اما واقعا اینکه یه پزشک حتما با یه پزشک ازدواج کنه، خط قرمز و ملاکیه که نباید ازش کوتاه اومد؟🙄
البته من نگاهم برا اون دختر دهه ۵۰ هم همینه ها... یعنی میگم حق داره نخواد از خط قرمزهایی مثل واجبات دین کوتاه بیاد.
مثلا ترجیح میده تنها بمونه تا اینکه بخواد با یه شراب خوار ازدواج کنه.
این فرق داره با واقع بینی نسبت به اینکه تو این سن، حتی از ملاک های ترجیحیت هم کوتاه نیای!
ننه ابراهیم🇮🇷
خانوم رحیمی کارشو توسعه داده😂
ابراهیمی هستم
واسطه ازدواج دوستان ساکن منطقه ۱ تا ۵ تهران🦦 ( ترجیحا نیاوران و اندرزگو👀🤲)
در کنار معرفی، هرماه لینک خیریه هم ارسال میگردد.🦖🦖
این بنده خدا رو که نمیشناسم و کاری ندارم
اما چند وقت پیش یه دختری باهام تماس گرفت؛ گفت فلان معرف رو میشناسید؟
گفتم بله؛ اتفاقا آدم خوب و پیگیریه...
گفت جدیدا دفتر زده؛ منو برده دفترش، بهم گفته اگه میخوای عادی بهت مورد معرفی کنیم رایگانه
اما اگه میخوای تضمین کنم ازدواج میکنی و خیلی جدی پیگیر کارت باشم، ۵۰ میلیون واریز کن.🙄
اگه ازدواج نکردی پولتو برمیگردونم
#ننه_نوشت
کلا من اعتقاد دارم اگه برای معرفی ازدواج پول بگیری، دیگه وظیفته هر ملاکی رو طرف گفت بگی چشم!
چون دیگه پول گرفتی و وظیفته...
حتی اگه ده هزار تومن گرفته باشی؛ طرف طلبکاره!
دیگه حتی خوشگله ی مومنه ی خوش قد و بالا بخواد🤣 نمیتونی تو حالش بزنی و بگی خودت و شرایطت مثِ تراکنش ناموفقه! توقعتو بیار پایین!
چون بهت میگه پولتو گرفتی، وظیفته پیدا کنی🙄
#ننه_نوشت