ننه ابراهیم🇮🇷
خانوم رحیمی کارشو توسعه داده😂
ابراهیمی هستم
واسطه ازدواج دوستان ساکن منطقه ۱ تا ۵ تهران🦦 ( ترجیحا نیاوران و اندرزگو👀🤲)
در کنار معرفی، هرماه لینک خیریه هم ارسال میگردد.🦖🦖
این بنده خدا رو که نمیشناسم و کاری ندارم
اما چند وقت پیش یه دختری باهام تماس گرفت؛ گفت فلان معرف رو میشناسید؟
گفتم بله؛ اتفاقا آدم خوب و پیگیریه...
گفت جدیدا دفتر زده؛ منو برده دفترش، بهم گفته اگه میخوای عادی بهت مورد معرفی کنیم رایگانه
اما اگه میخوای تضمین کنم ازدواج میکنی و خیلی جدی پیگیر کارت باشم، ۵۰ میلیون واریز کن.🙄
اگه ازدواج نکردی پولتو برمیگردونم
#ننه_نوشت
کلا من اعتقاد دارم اگه برای معرفی ازدواج پول بگیری، دیگه وظیفته هر ملاکی رو طرف گفت بگی چشم!
چون دیگه پول گرفتی و وظیفته...
حتی اگه ده هزار تومن گرفته باشی؛ طرف طلبکاره!
دیگه حتی خوشگله ی مومنه ی خوش قد و بالا بخواد🤣 نمیتونی تو حالش بزنی و بگی خودت و شرایطت مثِ تراکنش ناموفقه! توقعتو بیار پایین!
چون بهت میگه پولتو گرفتی، وظیفته پیدا کنی🙄
#ننه_نوشت
مثل شوهر من که نمازاشو به زور میخونه، نصفشو هم قضا میکنه، بعد میگم لوستر بخریم،میگه: اگه امام علی (ع) الان بود لوستر میخرید؟
#پیام_مخاطب
خوبه ولی در جواب اون آقا بگن:
برادر شما لطفا به تاسی از پیامبر اولوالعزم
حضرت عیسی علیه السلام اصلا زن نگیر! 😎