این بنده خدا رو که نمیشناسم و کاری ندارم
اما چند وقت پیش یه دختری باهام تماس گرفت؛ گفت فلان معرف رو میشناسید؟
گفتم بله؛ اتفاقا آدم خوب و پیگیریه...
گفت جدیدا دفتر زده؛ منو برده دفترش، بهم گفته اگه میخوای عادی بهت مورد معرفی کنیم رایگانه
اما اگه میخوای تضمین کنم ازدواج میکنی و خیلی جدی پیگیر کارت باشم، ۵۰ میلیون واریز کن.🙄
اگه ازدواج نکردی پولتو برمیگردونم
#ننه_نوشت
کلا من اعتقاد دارم اگه برای معرفی ازدواج پول بگیری، دیگه وظیفته هر ملاکی رو طرف گفت بگی چشم!
چون دیگه پول گرفتی و وظیفته...
حتی اگه ده هزار تومن گرفته باشی؛ طرف طلبکاره!
دیگه حتی خوشگله ی مومنه ی خوش قد و بالا بخواد🤣 نمیتونی تو حالش بزنی و بگی خودت و شرایطت مثِ تراکنش ناموفقه! توقعتو بیار پایین!
چون بهت میگه پولتو گرفتی، وظیفته پیدا کنی🙄
#ننه_نوشت
مثل شوهر من که نمازاشو به زور میخونه، نصفشو هم قضا میکنه، بعد میگم لوستر بخریم،میگه: اگه امام علی (ع) الان بود لوستر میخرید؟
#پیام_مخاطب
خوبه ولی در جواب اون آقا بگن:
برادر شما لطفا به تاسی از پیامبر اولوالعزم
حضرت عیسی علیه السلام اصلا زن نگیر! 😎
تو غلط میکنی این گونه دل از ما ببری
سرِ خود آینه را غرقِ تماشا ببری
مرده شورِ منِ عاشق که تو را میخواهم
گورِ بابایِ دلی را که به اِغوا ببری
چه کسی داد اجازه که کنی مجنونم؟
به چه حقی مثلا شهرتِ لیلا ببری؟
به من اصلن چه که مهتابی و مویِ تو بلند
چه کسی گفته مرا تا شبِ یلدا ببری؟
کبکِ کوهیِ خرامان! سرِ جایت بتمرگ
هی نخواه اینهمه صیاد به صحرا ببری
آخرین بارِ تو باشد که میایی در خواب
بعد از این پلک نبندم که به رویا ببری
لعنتی! عمر مگر از سرِ راه آوردم
که همه وعدهیِ امروز به فردا ببری
این غزل مالِ تو، بردار و از اینجا گم شو
به درک با خودت آن را نبری یا ببری
شهراد میدری