خوبه ولی در جواب اون آقا بگن:
برادر شما لطفا به تاسی از پیامبر اولوالعزم
حضرت عیسی علیه السلام اصلا زن نگیر! 😎
تو غلط میکنی این گونه دل از ما ببری
سرِ خود آینه را غرقِ تماشا ببری
مرده شورِ منِ عاشق که تو را میخواهم
گورِ بابایِ دلی را که به اِغوا ببری
چه کسی داد اجازه که کنی مجنونم؟
به چه حقی مثلا شهرتِ لیلا ببری؟
به من اصلن چه که مهتابی و مویِ تو بلند
چه کسی گفته مرا تا شبِ یلدا ببری؟
کبکِ کوهیِ خرامان! سرِ جایت بتمرگ
هی نخواه اینهمه صیاد به صحرا ببری
آخرین بارِ تو باشد که میایی در خواب
بعد از این پلک نبندم که به رویا ببری
لعنتی! عمر مگر از سرِ راه آوردم
که همه وعدهیِ امروز به فردا ببری
این غزل مالِ تو، بردار و از اینجا گم شو
به درک با خودت آن را نبری یا ببری
شهراد میدری
ننه ابراهیم🇮🇷
تو غلط میکنی این گونه دل از ما ببری سرِ خود آینه را غرقِ تماشا ببری مرده شورِ منِ عاشق که تو را می
نمیدونم چرا حس میکنم یه نسبتِ دوری با این شاعر دارم😕😕😕
مکالمه ی من و یه دختر
#ننه_نوشت
به دل نشستن از روی عکس اتفاق نمیفته! اگه از رو عکس بخوای به دلت بشینه فقط زیباها به دلت میشینن.
به دل نشستن یه پکیجه؛ با یه عکس دو بعدی که معلوم نیست خوب افتاده یا بد، نمیشه به دل نشستنو تشخیص داد!!
روزِ " من همون پولِ ویزیت روانشناسو برم یه پیتزا بخورم، حالم خوب میشه" مبارک🙄
روزِ " میخوای بری پیش روانشناس که بهت چی بگه؟ بیا من همونا رو بهت میگم" بیشترتر مبارک😑
روزِ اونایی که منتظرن یه خطا کنی یا حالت خوب نباشه بهت بگن " خیر سرت تو خودت روانشناسی" به طور خاص مبارک!
سلام خوبید؟
بابای من همیشه میگه بهترین مشاور آدم،خودشه😂😂
درنتیجه روز تک تکمون مبارک😍😂