روزِ " من همون پولِ ویزیت روانشناسو برم یه پیتزا بخورم، حالم خوب میشه" مبارک🙄
روزِ " میخوای بری پیش روانشناس که بهت چی بگه؟ بیا من همونا رو بهت میگم" بیشترتر مبارک😑
روزِ اونایی که منتظرن یه خطا کنی یا حالت خوب نباشه بهت بگن " خیر سرت تو خودت روانشناسی" به طور خاص مبارک!
سلام خوبید؟
بابای من همیشه میگه بهترین مشاور آدم،خودشه😂😂
درنتیجه روز تک تکمون مبارک😍😂
اهل منزل وقتی از پایان نامه اش دفاع کرد؛ یه استاد مشاور داشت که رابطه شون شکرآب بود...
بعد از اصلاح پایان نامه، من رفتم تا امضای نهایی رو از استاد مشاورش بگیرم.
خیلی استرس داشتم🥲 استادش بهم گفت: شما چی خوندی؟
گفتم روانشناسی
بعد گفت: راسته که روانشناسا خودشون مشکل روانی دارن؟
گفتم : فرق ما روانشناسا با شما اینه که ما میدونیم مشکل داریم؛ شماها نمیدونید مشکل دارید👀 وگرنه همگی دسته جمعی مریضیم!
انقد استاده خندید که پایان نامه رو نگاه نکرد، فقط وسط خنده هاش امضا کرد و هی میگفت: خیلی جالب بود😐
این تنها جایی بود که زبون درازیم به دردم خورد😕😕