ننه ابراهیم🇮🇷
ممنون میشم منو اینجوری جایی معرفی نکنید. بعضی افراد همینجوری آی دی منو پیدا میکنن.... بعد مثلا پسره
تهش چی میشه؟
هیچی میفهمم ایشون بلوغ و پختگی لازم رو نداره؛ میوتش میکنم و میگم لطفا دیگه پیام ندید.
گزارش خیریه زورکی اردیبهشت ۱۴۰۲:
مجموع: ۱۲۷ میلیون
♦️ ۱۲ میلیون: وام قرض الحسنه برای اشتغال زایی ( تهیه کالباس بر)
♦️۱۷ میلیون: خیریه بهشهر مازندران ( ۱۱ میلیون جهیزیه/ مابقی ارزاق و کمک به بیمار سرطانی و ...)
♦️ ۵ میلیون: تهیه ارزاق توسط دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان برای مردم نیازمند
♦️۵ میلیون: وام به خانواده بدون سرپرست در منجیل
♦️ ۱۵ میلیون: صندوق قرض الحسنه امام علی (ع)
♦️۷ میلیون: صندوق وام قرض الحسنه تبسم
♦️۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان: تهیه یخچال برای خانواده نیازمند در شوش تهران
♦️۹ میلیون: کمک به خیریه حضرت فاطمه الزهرا در استان سمنان
♦️۸ میلیون: وام برای رهن خانه به خانواده نیازمند در تهران
♦️۵ میلیون: خیریه آینه شمعدون
♦️۱۰ میلیون: کمک به خیریه در جنوب استان کرمان ( قالی بافی + آموزشی)
♦️۲ میلیون: کمک به مرد بیمار در استان سمنان
♦️۵ میلیون: کمک به خیریه معصومه
♦️ ۵ میلیون: تهیه جهاز برای دختر نیازمند قائمشهری
♦️۳ میلیون: وام به خانواده نیازمند در تهران (سرطان)
♦️۳ میلیون: خیریه رهپویان مهربانی ( تهیه لباسشویی برای جهیزیه)
♦️۱ میلیون: کمک به خیریه مهر فرشته ها
♦️۱ میلیون: کمک به خیریه حضرت زهرا در خوزستان
♦️۱ میلیون: کمک به رهن منزل خانم نیازمند در تهران
♦️ ۱ میلیون: کمک به خیریه در شهر رودسر
♦️۵۰۰ هزار تومان: کمک به بیمار نوجوان در تهران
♦️ ۵۰۰ هزار تومان: کمک به کودک بیمار در مشهد
♦️ ۵۰۰ هزار تومان: کمک به مادر نیازمند در تهران
ننه فتأمل یادته؟
پردهبرداری میکنم از نسخهی "فَتَحَلَّم"😂😂😂😂
توصیهی خواستگار گرامی هست. ریا نباشه همه خواستگارام نهجالبلاغهخونن🤣
#ارسالی_مخاطب
ولی ننه اینو بدون که شما فقط ننه ی فرنازای باکلاس نیستی
ننه ی ما ریحانه های بی کلاسم هستی😂 ما رو هم بفرست سر خونه زندگیمون
#پیام_مخاطب