به ننه بگید لازم نیست انقدر برای لینک مسابقه قسم و آیه بخوره که لینک خیریه نیست چون لینک خیریه هیچوقت خدا هنگ نمیکنه همیشه ده هزار نفرم بریزن توش قدرت خدا عین ساعت کار میکنه
#پیام_مخاطب_😕
#چرا_انقد_با_خیریه_لجید_خب_؟_🙄
#حق
عاجزانه خواهش میکنم آی دی منو برای موارد خیریه، مشاوره و معرفی ازدواج به کسی ندید🙏
من امکان تحقیق درباره این عزیزان رو ندارم و جوابم به همه منفی هست و در نهایت جز دلخوری برای این بزرگواران، چیزی نمی مونه!
@naneebrahim
یکی از نکاتی که برای همه ما، به خصوص ما خانما که احساسی تر هستیم اینه که در کار خیر، به هیچ وجه دچار دلسوزی نشیم.
در مقابل پولی که از مردم میگیریم مسئولیم و حق نداریم به خاطرِ اینکه "دلمون سوخته" بدون تحقیق کمک کنیم!
@naneebrahim
یادمه یه بار از اردو جهادی برگشته بودیم؛ یکی از جهادگرا با یه بغضی بهم پیام داد که "بیا پول جمع کنیم و برا فلانی لپ تاپ بخریم؛ آرزوش بود یه لپ تاپ داشته باشه😔"
بهش گفتم: خود ما جهادگرا هم هنوز لپ تاپ نداریم😐 خب ممکنه اون بچه خیلی آرزوها داشته باشه، شاید ماشین شاسی بلند هم جزو آرزوهاش باشه؛ تو که نباید انقد زود احساسی شی و دنبالِ برآورده کردن آرزوهاش باشی!
@naneebrahim
اینم بگم که یه بار اوایل خیریه ،یکی از مخاطبایی که بهش اعتماد داشتم، گفت ۵۰۰ هزار تومن قرض برای یکی میخواد و خودش ضمانت میکنه!
ماه بعد پیام داد که اون بنده خدا جوابشو نمیده و گوشیشم خاموش کرده! گفتم از کجا بهتون معرفی شده بود؟
گفت تو لایو کربلا دیده بودم😐😐
یعنی کارد میزدی خونم درنمیومد؛ البته خودش به عنوان ضامن پولو برگردوند، ولی من پشت دستمو داغ کردم دیگه اینجوری اعتماد کنم😕
لایو کربلا عاخه؟😒
@naneebrahim
کاش ایران میامدی آقا
نزد ما اهل بیت محترمند...
پیرِ مظلومِ بی حرم اینجا پسران تو صاحب حرمند🖤
شهادت امام صادق (ع) تسلیت...
سلام
گفتید گزینه های مسابقه "سم" بود!
"آسون" بود!
خب سوالم از شما شرکت کننده های عزیز اینه که چرا همین "ساده ها ی سمّی" رو رعایت نمیکنید؟😐
در راستای همین سوالات سمّی بگم که:
چند روز پیش یه پسری رو معرفی کردم به دختر متولد ۷۹!
اولین سوالاتش این بود:
- عکسشو میتونم ببینم؟
- امنیت شغلی داره؟ رسمیه؟ با چه پشتوانه ای میخواد زندگیشو شروع کنه؟😐
بهش گفتم من هرروز تو کانال روضه میخونم براتون؟😕
خب مهلت بده😳هفتاد و نه ای زرنگ😐