سلام
گفتید گزینه های مسابقه "سم" بود!
"آسون" بود!
خب سوالم از شما شرکت کننده های عزیز اینه که چرا همین "ساده ها ی سمّی" رو رعایت نمیکنید؟😐
در راستای همین سوالات سمّی بگم که:
چند روز پیش یه پسری رو معرفی کردم به دختر متولد ۷۹!
اولین سوالاتش این بود:
- عکسشو میتونم ببینم؟
- امنیت شغلی داره؟ رسمیه؟ با چه پشتوانه ای میخواد زندگیشو شروع کنه؟😐
بهش گفتم من هرروز تو کانال روضه میخونم براتون؟😕
خب مهلت بده😳هفتاد و نه ای زرنگ😐
امروز صبح خواب دیدم که با دوستام کلی برنامه ریختیم یه جای تفریحی بریم؛ وقتی رسیدیم، دیدیم تعطیله😐
ملت تو خواب، رویاهای محقق نشدشون رو می بینن؛ مغز ما حتی تو خوابم فانتزی پودرکنه😕
#ننه_نوشت
دوباره یکی بی اجازه شماره منو به یه عزیزی داده...
پیام دادن که:
ما یه دختر متولد ۶۳ داریم که همه چی تمومه و تا الان نخواسته ازدواج کنه و الان راضی شده و یکی رو همسطح خودش میخواد!
دخترای دهه ۷۰ و ۸۰ هم که خودشون شوهر پیدا میکنن اما دهه ۶۰ ماخوذ به حیا هستن... پس لطفا تمرکزتون رو روی این مورد و دهه ۶۰ بذارید.
بهشون گفتم که من برای ایشون موردی که همسطحش باشه ندارم و به نظرم اگه به داد بچه های ۷۰ و ۸۰ نرسیم همون داستان دختران دهه ۶۰ پیش میاد!
نمیدونم چرا فکر میکنید کار کردن برای دهه ۷۰ و ۸۰ خیلی آسونه...
ولی همین بچه ها هم اگه سنشون بالا بره، روز به روز سختگیرتر میشن و دیگه هرکسی رو نمیپسندن!
قطعا من از ازدواج دهه شصتی ها خیلییییی بیشتر خوشحال میشم💙
اما اینو قبول ندارم که لزوما واسطه گری برای دهه ۶۰ اجر مضاعف داره و بقیه دهه ها هم که از پسِ خودشون برمیان😐 و اگه کاری هم براشون انجام شه، کار آسون و غیرمفیده🙄