امروز صبح خواب دیدم که با دوستام کلی برنامه ریختیم یه جای تفریحی بریم؛ وقتی رسیدیم، دیدیم تعطیله😐
ملت تو خواب، رویاهای محقق نشدشون رو می بینن؛ مغز ما حتی تو خوابم فانتزی پودرکنه😕
#ننه_نوشت
دوباره یکی بی اجازه شماره منو به یه عزیزی داده...
پیام دادن که:
ما یه دختر متولد ۶۳ داریم که همه چی تمومه و تا الان نخواسته ازدواج کنه و الان راضی شده و یکی رو همسطح خودش میخواد!
دخترای دهه ۷۰ و ۸۰ هم که خودشون شوهر پیدا میکنن اما دهه ۶۰ ماخوذ به حیا هستن... پس لطفا تمرکزتون رو روی این مورد و دهه ۶۰ بذارید.
بهشون گفتم که من برای ایشون موردی که همسطحش باشه ندارم و به نظرم اگه به داد بچه های ۷۰ و ۸۰ نرسیم همون داستان دختران دهه ۶۰ پیش میاد!
نمیدونم چرا فکر میکنید کار کردن برای دهه ۷۰ و ۸۰ خیلی آسونه...
ولی همین بچه ها هم اگه سنشون بالا بره، روز به روز سختگیرتر میشن و دیگه هرکسی رو نمیپسندن!
قطعا من از ازدواج دهه شصتی ها خیلییییی بیشتر خوشحال میشم💙
اما اینو قبول ندارم که لزوما واسطه گری برای دهه ۶۰ اجر مضاعف داره و بقیه دهه ها هم که از پسِ خودشون برمیان😐 و اگه کاری هم براشون انجام شه، کار آسون و غیرمفیده🙄
تهشم گفت دنیا گرده و ممکنه یه روز سرِ دختر خودتونم بیاد😐
گفتم بله ممکنه! اما متوجه نمیشم تقصیر من چیه😂 و چرا دارید سعی میکنید به من عذاب وجدان بدید😐
#پیام_مخاطب
💙همه دهه ها مهمن؛ قرار نیست با تفکرِ "ثوابِ مضاعف" تمرکز فقط روی یک دهه باشه!
@naneebrahim