eitaa logo
ننه ابراهیم🇮🇷
47.7هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
300 ویدیو
4 فایل
مریم ابراهیمی/ ارشد روانشناسی خانواده درمانی از دانشگاه شهید بهشتی ورود فرهیختگانِ کمال‌گرایِ ابوالگیر ممنوع🦦 کپی با ذکر منبع😕 @Adminenane
مشاهده در ایتا
دانلود
دوباره یکی بی اجازه شماره منو به یه عزیزی داده... پیام دادن که: ما یه دختر متولد ۶۳ داریم که همه چی تمومه و تا الان نخواسته ازدواج کنه و الان راضی شده و یکی رو همسطح خودش میخواد! دخترای دهه ۷۰ و ۸۰ هم که خودشون شوهر پیدا میکنن اما دهه ۶۰ ماخوذ به حیا هستن... پس لطفا تمرکزتون رو روی این مورد و دهه ۶۰ بذارید. بهشون گفتم که من برای ایشون موردی که همسطحش باشه ندارم و به نظرم اگه به داد بچه های ۷۰ و ۸۰ نرسیم همون داستان دختران دهه ۶۰ پیش میاد!
جوابش این بود که: کار آسون کردن، مفید نیست🙄
نمیدونم چرا فکر میکنید کار کردن برای دهه ۷۰ و ۸۰ خیلی آسونه... ولی همین بچه ها هم اگه سنشون بالا بره، روز به روز سختگیرتر میشن و دیگه هرکسی رو نمیپسندن!
قطعا من از ازدواج دهه شصتی ها خیلییییی بیشتر خوشحال میشم💙 اما اینو قبول ندارم که لزوما واسطه گری برای دهه ۶۰ اجر مضاعف داره و بقیه دهه ها هم که از پسِ خودشون برمیان😐 و اگه کاری هم براشون انجام شه، کار آسون و غیرمفیده🙄
تهشم گفت دنیا گرده و ممکنه یه روز سرِ دختر خودتونم بیاد😐 گفتم بله ممکنه! اما متوجه نمیشم تقصیر من چیه😂 و چرا دارید سعی میکنید به من عذاب وجدان بدید😐
(۱) 🌿🌿🌿🌿🌿 @naneebrahim
(۲) 🌿🌿🌿🌿🌿🌿 @naneebrahim
💙همه دهه ها مهمن؛ قرار نیست با تفکرِ "ثوابِ مضاعف" تمرکز فقط روی یک دهه باشه! @naneebrahim
من تو این کار بیشتر ازین که دنبال ثواب باشم، دنبالِ انجامِ "مسئولیت اجتماعیم" هستم وگرنه برای ثواب کردن، راه زیاده! 🌿🌿🌿🌿 @naneebrahim
اینم بگم که این مساله مال همه دهه هاست.... همین پسرای کم سن و سالی که الان دوست دارن ازدواج کنن و به خاطر تفاوت سنی کم، شرایط شغلی و ... از دخترا جواب منفی میشنون؛ چند سال بعد، همون پسرای پر از خشمن که میگن " اونموقع با کم و زیاد ما نساختید؛ الان با کم و زیادتون نمیسازیم"... و فقط دنبال یه مورد عالی و ایده آل میگردن! @naneebrahim 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿