1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چی شده؟! ننه در حال تمرکز و تفکر
برای هدیه روز دختره؟
نه! در حال برنامهریزی برای گذاشتن
رگباری لینک خیریه زورکی با عناوین
جذاب و دل نرم کنه! 😎
ما که توقع هدیه نداریم، ولی اگه
اصرار کنین قبول میکنیم!😂😂
#هدیه_نگیریم_آروم_نمیگیگیریم!
روز دختر مبارک
ولی خب یه دختری بهم پیام داده که من شرمنده ام اینو میگم و نظر خودم این نیست؛ اما لطفا به من پزشک معرفی کنید ( خودش پزشک نیست) آخه مامانم میگه:
" چرا به ما ، اینا رو معرفی میکنن؟🙄 و خوبا رو نگه میدارن؟"
ننه دخترای عزیز
اولا بار آخرتون باشه به پسرای من میگید " اینا"😕...
دوما دلیلش واضحه😏 من اون پسر خوبا رو دارم ذخیره میکنم برا دخترای فامیلمون😒
اینو واسه دوست عزیزمون بفرست بگو، وضعیت پسریه که فقط یه کارمند ساده شرکت خصوصیه! ننه ش میگه مادر دخترا تو صفحه خصوصی من صف بستند و من وقت ندارم جواب بدم. تو دکتر میخوای؟
#پیام_واسط_ازدواج
بابای دختر هم به پسر گفته مهریه رو ساده گرفتیم اما اگه بعدا خونه خریدی، دو دنگش رو بزن به اسم دخترم😊
🌿🌿🌿🌿🌿
@naneebrahim
در مورد مهریه ام تو کانال حرفش شد
گفتن کی الان ۱۴ تا قبول میکنه
من یکی از اونایی ام که ۱۴ تا قبول کردم🤓
🌿🌿🌿🌿
اینم عروس دوممون که چند روز دیگه بله برونشه😍
داستان عروس و دومادمون اینجوریه که پسر از دانشگاه شریفه و دختر از روح های ازدواجیِ کانالِ خودمونه🦦
یاد مامان اون دختره افتادم که گفت چرا اینا رو به ما معرفی میکنن؟ خوبا رو برا کی نگه میدارن؟😂
خوبا اینجان😂🤣
🌿🌿🌿🌿🌿🌿
@naneebrahim