eitaa logo
ننه ابراهیم🇮🇷
47.7هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
300 ویدیو
4 فایل
مریم ابراهیمی/ ارشد روانشناسی خانواده درمانی از دانشگاه شهید بهشتی ورود فرهیختگانِ کمال‌گرایِ ابوالگیر ممنوع🦦 کپی با ذکر منبع😕 @Adminenane
مشاهده در ایتا
دانلود
فازِ این خانواده هایی که هر خواستگاری زنگ میزنه، میگن: "ما دختر به غریبه نمیدیم" رو درک نمیکنم😕 خب شاید آشناها نخوان دخترتو بگیرن😐 یا دخترت نخواد با آشناها ازدواج کنه🙄 🦦🦦🦦🦦🦦 @naneebrahim
به پسره یه مورد معرفی کردم دو ماهه دارن آشنا میشن.... سر یه سوتفاهم بین مادرا، همه چی به هم خورده! بعد سمِّ ماجرا اینجاست که هنوز یک ساعت از به هم خوردن این داستان نگذشته؛ پسره پیام داده که: "قضیه ما کنسل شد؛ لطفا بریم مورد بعدی😐 فرصت برای تعلل نیست"! @naneebrahim
بهش میگم خب یه ذره صبر کن😳 اصلا یه کم تلاش کن سوتفاهم رو برطرف کنی! دو ماه تو رابطه بودی، یه نفسی بکش خب😐 میگه: مگه هرکی رابطه عاطفی داشته، باید یک هفته دوره سوگ بگذرونه؟ من،فقط ازدواج، آرومم میکنه 🙄 () گفتم نه ما از شما توقع یک هفته نداریم!🙄 ولی شما یک روزم صبر نکردی😐 @naneebrahim
وقتی میفهمم بعد از یک هفته، پسر و خانوادش تیرِ غیب خوردن😕 (۱) @naneebrahim
باز هم عباس موزون به دادمون رسید🙄 (۲) @naneebrahim
هدایت شده از SRRC
یک مرکز پژوهشی معتبر با محیط مناسب برای موقعیت شغلی کارشناس / مدیر حقوقی دعوت به همکاری می نماید: 🔴 شرایط همکاری: * هوش و قدرت یادگیری بالا * منظم، دقیق و توجه به جزئیات * مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد رشته ‌ی حقوق (و یا دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد) * دانشجو یا فارغ التحصیل دانشگاه های برتر * امکان ادامه همکاری در بازه های بلند مدت * قابل اطمینان و متعهد و ترجیحا دارای سوابق تشکیلاتی 🔴 سرفصل وظایف اصلی: * مدیریت قراردادها و اسناد حقوقی * ارائه مشاوره حقوقی به مدیران * انجام امور ثبتی شرکت ها * انجام امور دفتری و مدیریت بایگانی 🔳 اگرچه داشتن تجربه و تخصص در موراد فوق مزیت محسوب می گردد، اما الزامی بر تخصص در این موارد وجود ندارد و صرف علاقه مندی فعالیت و کسب تخصص در این حوزه کافیست. 📎 ارسال رزومه به شناسه @srrc_tech در تلگرام و ایتا
آگهی کاریابی برای یک شرکت معتبر برای بچه های حقوق👆👆👆
تهیه یخچال دست دوم برای ایتام 🌿🌿🌿🌿🌿 @naneebrahim
یه ویدیو میخواستم بذارم، صدا نداشت، مجبورم مفهومش رو براتون بگم... خیلی مهمه؛ لطفا بخونید👇👇👇 وقتی غیبت کسی رو کردید و میخواید ازش حلالیت بطلبید؛ نرید بهش بگید غیبتتو کردم، حلال کن! چون هیچکس خوشحال نمیشه ازینکه غیبتشو کنن و این خودش ایجاد ناراحتی و دلشکستگی میکنه... @naneebrahim
به جاش براش دعا کنید صدقه بدید خیرات بدید قرآن بخونید و .... یا خیلی کلی (مطابقِ گیف زیر👇) بگید که خوبی، بدی دیدی حلال کن! نقل شده از: حاج آقا حسینی قمی در برنامه سمت خدا @naneebrahim