eitaa logo
انقلاب اسلامی در آذربایجان
470 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
1.9هزار ویدیو
71 فایل
آشنایی با مبارزات حق طلبانه مردم مسلمان جمهوری آذربایجان ارتباط با مدیر : @elahana1
مشاهده در ایتا
دانلود
🟣نکاتی در مورد توافق آتش بس موقت: ۱. مذاکره و دیپلماسی برای تثبیت دستاوردهای میدانی و به پشتوانه میدان است، لذا دست نیروهای مسلح از روی ماشه نباید برداشته شود. ۲. دشمن در بازه زمانی کاهش فشار عملیات نظامی بشدت در حوزه جمع آوری اطلاعات فعال خواهد شد، لذا پروتکلهای حفاظتی مقامات برجسته کشور حفظ و حتی تقویت شود. ۳. تنگه هرمز باید طبق قواعد و تعاریف ایران "گشوده" شود و در هماهنگی با کشور عمان برای هر روز سهمیه مشخصی تعریف و برای آنروز اعلام شود و نظام اخذ عوارض از همان روز اول بازگشایی فعال شود. ۴. دشمن بشدت دغلکار و نیرنگ‌باز است و نباید از هیچ حرکت خطا و خدعه وی بسادگی گذشت. ایالات متحده یا اسراییل ممکن است بخواهند با عملیاتهای نظامی و اطلاعاتی محدود و زیر حد آستانه جنگ، برتری خود را دیکته کنند، لذا باید برای پاسخ به این اقدامات بانک اهداف و اقدامات مناسبی تهیه شود. ۵. باید حضور مردم در خیابانها با قدرت بیشتری ادامه یابد. ۶. اگر بندهایی که ایران مبنای مذاکرات اعلام کرده، در نهایت تثبیت شود، قطعا یک پیروزی تاریخی برای ملت ایران خواهد بود. روایت دستاوردهای نظامی و دیپلماتیک ایران در این جنگ تاریخ ساز باید در جهت تقویت دست مذاکره کنندگان و بالابردن روحیه نظامیان و مردم باشد. ۷. پیشنهاد این است که وساطت مذاکرات با یکی از قدرتهای بزرگ باشد. ایران از واسطه کرون قدرتهای منطقه ای و کشورهای کوچک تا کنون سودی نبرده است. ۸. ما تنها نیمی از راه را رفته ایم و مسیری بسیار پیچیده و سخت همچنان در پیش روست. ✍️مهدی خراطیان ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
نحوهٔ اعلام آتش بس از تهدید اخیرش هم احمقانه تر بود. دلیلی نداشت تصریح کند طرح ایران مبناست تا اینقدر ضعیف جلوه کند. ما با بیمار بدحالی روبرو هستیم که توجهی به کارشناسان ندارد. خودرأی و دمدمی و بی ثبات است. ازو باید انتظار هر چیزی را داشت. لذا بگمانم خوبست مقامات ایران بالاخص نظامی ها، تحقیرش نکنند. بجای لذتِ متلک، باید روی ادارهٔ روان این بیمار و کسب امتیاز تمرکز کرد. تحقیرِ او را بسپارید به آمریکای عصبانی و مردم دنیا. و البته نتانیاهو هم تلاش خواهد کرد او را به جنگ برگرداند. باید آماده بود. ✍️محمد حسین کریمی پور ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
بازنده اصلی این جنگ کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، بجز عمان، بودند. به تصور فروپاشی ایران، آمریکا را تحریک به حمله کردند؛ زمین، دریا، آسمان و امکاناتشان را به آمریکا و اسرائیل دادند؛ در مقابل ضربات دردناکی از ایران دریافت کردند. با این همه هزینه، حتی بخشی از میز مذاکره هم نشدند. ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
⭕️ آتش بس دو هفته ای ؟! 🔺در بیانیه شورای عالی امنیت ملی به یک توافق با آمریکا برای مذاکره و آتش بس دو هفته ای اشاره شده است . آیا این زمان دو هفته ای برای آن نیست تا آمریکا و اسرائیل توان نظامی خودشان را بازسازی کنند برای تهاجمات دور بعد ؟ 🔺هنوز یادمان نرفته که در سال 1403 بعد از ترور اسماعیل هنیه ، حدود دو ماه با آمریکا مذاکره کردیم ؛ نتیجه به تعویق انداختن انتقام اسماعیل هنیه ، تبدیل شد به ترور وشهادت سیدحسن نصراله و اغلب فرماندهان ارشد حزب الله لبنان . بعد هم رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور ( جناب پزشکیان) در یک مصاحبه به صراحت اعتراف کرد که ما فریب وعده های آمریکا را خوردیم ! 🔺در ماجرای حمله نظامی آمریکا و اسرائیل در تاریخ 5 آبان 1403 ، باز هم فریب اظهارات مقامات آمریکایی را خوردیم . 🔺در بهار 1404 نیز علیرغم آنکه امام شهید ما چند بار بر عدم مذاکره با آمریکا تأکید کرده بودند ، دوباره حضرات شروع به مذاکره با آمریکا کردند و در وسط مذاکرات ـ که جناب عراقچی همواره می گفت مذاکرات مثبت و رو به جلو می باشد ! ـ ناگهان با حمله نظامی غافلگیرانه آمریکا و اسرائیل مواجه شدیم که نتیجه آن شهادت جمعی از فرماندهان ارشد و دانشمندان هسته ای و مردم عزیز کشور بود . پس از چندی رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور (جناب پزشکیان) اعتراف کرد که باز هم فریب آمریکا را خورده است ! 🔺پس از 12 روز جنگ نیز درست در مقطعی که توان موشکی رژیم صهیونیستی به انتها رسیده بود ، با فریب خوردن از آمریکا ، با پذیرش آتش بس ـ آن هم بدون اذن رهبری ـ اسرائیل را از نابودی نجات دادند . 🔺در ماجرای مذاکرات اسفند ماه 1404 که آن هم برخلاف نظر رهبری انقلاب بود ، باز هم آمریکا سر ما را با مذاکره گرم کرد و ناگهان آمریکا و اسرائیل با هم به ما حمله کردند ، رهبر عزیزتر از جانمان را به شهادت رساندند ، جمعی از فرماندهان و مسئولین ارشد را به شهادت رساندند و تعداد زیادی مرد و زن و کودک بیگناه را نیز به شهادت رساندند . مجدداً رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور (جناب پزشکیان) اعتراف کرد که باز هم فریب آمریکایی ها را خورده است ! 🔺الان هم دوباره با تصویب شورای عالی امنیت ملی کشور ( یعنی درحقیقت همان جناب پزشکیان و دوستان شان ) قرار شده با آمریکا مذاکره کنیم ! 🔺آیا فراموش کرده ایم که امام شهیدمان بارها و بارها فرمودند مذاکره با آمریکا نه عاقلانه است ، نه هوشمندانه و نه شرافتمندانه ؟ آیا بارها نفرمودند که مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی کند ؟ آیا بارها نفرمودند که مذاکره با آمریکا بن بست محض و خسارت محض است ؟ 🔺چند بار دیگر قرار است از آمریکا فریب بخوریم و متحمل خسارت های گستره شویم ؟ 🔺ترامپ تا کنون به کدامیک از قول ها و تعدات خود عمل کرده است ؟ آیا این ترامپ نبود که توافق برجام که به تأیید شورای امنیت سازمان ملل نیز رسیده بود را پاره کرد و دور انداخت ؟ حال می خواهیم دلمان را خوش کنیم که قرار است متن توافق تبدیل به قطعنامه شورای امنیت شود تا جنبه بین المللی پیدا کند ؟ آیا این همان استدلال محمد جواد ظریف در ماجرای برجام سراپا خسارت نیست ؟ 🔺ترامپ الان توافقی انجام می دهد و زیر بیانیه ای را امضاء می کند اما روز بعد اعلام می کند که از آن خارج شده و به آن پایبند نیست . لذا چه تضمینی وجود دارد که آمریکا به تعهدات خود پایبند بماند ؟ 🔺می گویند مؤمن از یک سوراخ ، دو بار گزیده نمی شود ؛ اما به راستی جمهوری اسلامی قرار است چند بار دیگر فریب مذاکره با آمریکا را بخورد ؟! 🇮🇷 🆔 @kamranghazanfari
ترامپ گفته این طرح ۱٠ماده ای را بررسی میکنم یعنی نپذیرفته بعد یه عده اینجا از فتح وپیروزی میگن فتح وپیروزی زمانی است که این طرح پذیرفته شود ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جو کنت، مدیر سابق استخبارات مرکزی آمریکا، پیام اضطراری داده و گفته اسرائیل تلاش می‌کند آتش‌بس را خراب کند. او می‌گوید اکنون زمان مهار اسرائیل و قطع کمک‌های نظامی است. همچنین گفته نباید به حرف اسرائیل اعتماد کرد، چون کاملاً دروغگو هستند. ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
۱/دلاورانه جنگیدیم ۲/ملت تر شدیم ۳/فرو نپاشیدیم ۴/ده ماده‌ ایران مبنای مذاکره شد ۵/از چین و روسیه علیه آمریکا وتو گرفتیم ۶/سمت دوست داشتنی جنگ نزد بیشتر مردم دنیا بودیم ۷/باطن ویرانی طلب پهلوی را عیان کردیم و‌ البته ؛ به آمریکا اعتماد نداریم. با چشم باز دو هفته را می گذرانیم. ✍️سعید آجورلو ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
برای رساندن ندای خود به مسئولین و لبیک به رهبری از سراسر کشور به سمت وزارت خارجه فرمان امام مجتبی خامنه‌ای ۱-ادامه جنگ تا پشیمانی دشمن!؟ کجا آمریکا اظهار پشیمانی کرده است!؟ کجا متجاوز بودن را قبول کرده است!؟ ۲- انتقام خون تمام شهدای این جنگ!؟ انتقام جان با قصاص است پس حداقل باید به تعداد شهدای جنگ از دشمن تلفات بگیریم که هنوز نگرفتیم. مجلس چه می کند!؟ دولت مجری سیاست‌های ابلاغی رهبری باید باشد نه سیاست گذار!؟ امام شهید خامنه‌ای فرمودند: مذاکره با آمریکا خیانت است. قوه قضاییه چه می کند!؟ مجلس چه می کند!؟
اسراییل با آتش‌بس ۲ هفته‌ای با ایران، به شرط بازگشایی تنگه‌ی هرمز، موافقت کرد. البته دولت رژیم تاکید کرد این آتش‌بس شامل لبنان نمی‌شود.
مراقب طرح فریب شهباز شریف باشیم امشب نخست وزیر پاکستان در لباس مامان شنگول و منگول از ترامپ خواست ۲ هفته ضرب الاجل خود را به تأخیر بیندازد و ایران هم به عنوان حسن نیت تنگه هرمز را باز کند. ابن طرح، طرح کاخ سفید است که از زبان این گرگ در لباس میش می‌شنویم. تنگه را برای آمریکا باز کنیم هم جنگ را می‌بازیم و هم در داخل دچار مشکل می‌شویم. ✍️احسان تقدسی ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
شرط لازم و ضروری عبور موفق از شرایط کنونی، صداقت در تعامل مقامات و مسئولین با مردم شریف و پاکبازی است که همه داشته‌های‌شان را در طبق اخلاص برای صیانت از و ارزش‌هایشان به میدان آوردند و خیابان را رها نکردند. حالا آقایان باید در این دو هفته، خیابان به خیابان آمده و تبیین کنند. ✍️علی صمد زاده ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
🔴هشدار 👈همه چیز در برابر هیچ مطلق شهباز شریف مجری عملیات فریب ترامپ است. مشابه نقش امروز او را نخست وزیر قطر در قبال حماس انجام داد. او حماس را فریب داد تا آتش بس با اسرائیل را بپذیرد و‌ همه اسرا را در قبال صلح و بازسازی غزه آزاد کند. نه صلح برقرار شد و‌ نه غزه بازسازی شد. در عوض فشار اسرائیل صدها برابر شد و ترورهای مقامات حماس به صورت روزانه ادامه دارد. شهباز شریف امشب به دنبال همان ابتکار است: ترامپ ضرب الاجل خود را فقط ۲ هفته به تأخیر بیندازد ولی در عوض ایران تنگه هرمز را باز کند.( همه چیز در برابر هیچ مطلق). از فردا قیمت نفت به شدت فروکش می‌کند ولی جنگ قاطعانه ادامه خواهد یافت. 👈پذیرش این طرح بزرگترین اشتباه دیپلماسی ایران در ۱۰۰ سال اخیر خواهد بود. ✍️احسان تقدسی ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313