eitaa logo
انقلاب اسلامی در آذربایجان
195 دنبال‌کننده
452 عکس
1.1هزار ویدیو
6 فایل
آشنایی با مبارزات حق طلبانه مردم مسلمان جمهوری آذربایجان ارتباط با مدیر : @elahana1
مشاهده در ایتا
دانلود
! 🔸 خمینی‌گرای ناردارانی به رحمت خدا رفت. یکی از همراهان مرحوم حاج علی‌اکرام علی‌اف که با او هم در مورد حاجی و هم در مورد نارداران مصاحبه کردم. سیزده سال پیش از این. سال ۲۰۱۰. ده سال قبلترش هم ذکر او را در کتاب آورده‌ام. وقتی رفتیم دفتر حزب اسلام. همین جمله‌اش را هم گذاشتم عنوان همان فصل. بیز خمینی‌چی‌ییک. روایت حاج فیاض در کتاب دیگرم هم هست. حاج فیاض یکی از همان پنجاه‌وچند نفری است که دوازدهم بهمن پنجاه‌وهفت در نارادان شدند مرید امام روح‌الله خمینی و نامشان شد . خدا رحمت کند حاج فیاض را. 🔸 / دارالولایه تبریز/ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ @mehdinalbandi
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: علائم زیادی وجود دارد که نظم کنونی جهان دارد تغییر پیدا میکند، نظم جدیدی بر جهان حاکم خواهد شد، انتقال قدرت سیاسی و و فرهنگی و حتی علمی از غرب به آسیا؛ آسیا خواهد شد مرکز دانش، مرکز اقتصاد، مرکز قدرت سیاسی، مرکز قدرت نظامی ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
هیچ پرچمی غیر کربلا بالا نیست، حسین معنی آزادی است...
5.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنرانی شیخ اورخان محمداف مسئول مرکز مطالعات آذربایجان همراه با جلسه پرسش و پاسخ با موضوع تحولات قفقاز در دانشگاه قم در جمع کمسیون بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور
به صهیون‌شهری‌ها یک کلمه بگویید: خیبر. به ایران‌شهری‌ها یک کلمه بگویید: نهاوند... حقوق عرفی جاکش شرک است... محصول معمول دانش‌کده‌های حقوق مدرن چه است؟ وکیل مدافع شیطان... ایران اگر دانه‌های متکثر و متفرق یک تسبیح باشد، نخ تسبیح چه است؟ حسین... ما امت‌گراییم، نه ملی‌گرا؛ با این همه، هر رقمی که در ایران صرف ترویج شعائر حسینی می‌شود مستقیم در جیب تحکیم انسجام ملی می‌رود، و تو بگو: ملت‌سازی... هویت‌طلبی کردها و ترک‌ها و عرب‌ها در هیأت تجزیه‌طلبی سخت از ایران را دیده‌ییم. هویت‌طلبی لرها هر از گاه در هیأت تجزیه‌طلبی نرم خودش را نشان می‌دهد؛ از چه؟ از اسلام... دو پاره بودن کردها و ترک‌ها و عرب‌ها و حتا بلوچ‌ها به شیعه و سنی باعث آن بوده تا رقابت مذهبی طرفین هویت ایمانی آن‌ها را تقویت کند، اما درون لرها هم‌چه چیزی نبوده است. ضریب دادن به طائفه‌ی پشه‌یی‌ها در خراسان، تنها لرهای سنی، آیا سویه‌ی شیعه‌تبار را به تحرک خواهد آورد؟ یا چه... سال نودو‌شش شاید نخستین برخورد میدانی ما با ماهیت لر کافر بود که نامی برای آن نداشتیم و سپس سال نودوهشت تا اوجش در سال صفریک. نرم بودن ماهیت تجزیه‌طلبی و هویت‌طلبی این جریان باعث بود تا محفل‌های امنیتی که عادت به برخورد با تجزیه‌طلبی سخت سرزمینی داشتند درکی از آن نداشته باشند... مهدی یراحی کافر است؛ اعرابی است؛ هم‌پای پدربزرگش ابوسفیان و مادر بزرگش هند؛ صاحب آن پرچم جنبش فواحش بر سر در خانه‌اش... آدم سالم ساز دستش نمی‌گیرد... از مطرب مؤمن در نمی‌آید؛ ملحد تا دل‌تان بخواهد... بی برخورد ماندن بی‌ناموسی آن مطرب جنبش فواحش در استان خوزستان به ما می‌گوید که آن ناموس‌پرستی‌های دسته‌جمعی آن جا چه قدر بدویت پلاستیکی است و چه قدر باورمندی اسلامی... کنسرت کانون کفر است... ✍️ محمد مهدی فاطمی صدر انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
⭕️ فتنه طولانی شام ▪️بحران جنگ سوریه، به «قتل حاکم» منتهی خواهد شد. ✍️ مصطفی امیری ▪️تظاهرات خیابانی در سوریه که متعاقب بهار عربی و با تظاهرات درعا در اعتراض به دستگیری و شکنجه کودکان شروع شد که این «بازی کودکانه» با دیوارنوشته هایی در اعتراض به نظام سوریه همراه بود اما با واکنش شدید حاکمیت روبرو شد، در تراث عامه از آن به «لعب صبیان»، تعبیر شده است: ▫️«تَكُونُ فِتْنَةٌ بِالشَّامِ، كَأَنَّ أَوَّلَهَا لَعِبُ الصِّبْيَانِ، كُلَّمَا سَكَنَتْ مِنْ جَانِبٍ طَمَّتْ مِنْ جَانِبٍ فَلَا تَتَنَاهَى‏»[1] ▪️فتنه در منطقه شام آنچنان طولانی می‌شود و هرگاه به دنبال راه‌حلی برای آن هستند، پیدا نخواهد شد و تا زمان ظهور، ادامه خواهد داشت: ▫️«لا یظْهَرُ الْقَائِمُ حَتَّى یشْمَلَ النَّاسَ بِالشَّامِ فِتْنَةٌ یطْلُبُونَ الْمَخْرَجَ مِنْهَا فَلَایجِدُونَهُ»[2] ▪️و هرگاه تصور می‌‏رود که بحران شام و جنگ سوریه در مسیر حل و فصل است، ناگهان شعله‌های فتنه هم‌چون آتش زیر خاکستر از جایی دیگر، خود را آشکار می‌‏سازد: ▫️«تكُونُ بِالشَّامِ فِتْنَةٌ كُلَّمَا سَكَنَتْ مِنْ جَانِبٍ طَمَّتْ مِنْ جَانِبٍ، فَلَا تَتَنَاهَى حَتَّى ینَادِی مُنَادٍ مِنَ السَّمَاءِ»[3]؛ «لَايَرْفَعُونَهَا مِنْ نَاحِيَةٍ إِلَّا انْفَتَقَتْ مِنْ نَاحِيَةٍ أُخْرَى»‏[4] ▪️سه جریان: اصهب: (حاکمیت)، ابقع (معارضین)، سفیانی (گزینه مطلوب غربی‌ها) بر سر «قدرت و حاکمیت» در رقابت خواهند بود: ▫️«ثلَاثَةُ بِالشَّامِ كُلُّهُمْ یطْلُبُ الْمُلْك»‏[5] ▪️سرانجام با ورود سفیانی که فعالیت خویش را از وادی یابس در جنوب سوریه آغاز می‌کند و موردحمایت غربی‌ها است: ▫️«يَخْرُجُ ابْنُ آكِلَةِ الْأَكْبَادِ مِنَ الْوَادِي الْيَابِس‏»[6]؛ «يُقْبِلُ السُّفْيَانِيُّ مِنْ بِلَادِ الرُّومِ مُنْتَصِراً فِي عُنُقِهِ صَلِيب‏»[7] ▪️ابتدا جریان ابقع، قتل‌عام می‌شوند و در نهایت، با قتل اصهب، سفیانی بر دمشق مسلط خواهد شد: ▫️«أَرْضُ الشَّامِ...يَخْتَلِفُونَ عِنْدَ ذَلِكَ عَلَى ثَلَاثِ رَايَاتٍ: رَايَةِ الْأَصْهَبِ وَ رَايَةِ الْأَبْقَعِ وَ رَايَةِ السُّفْيَانِيِّ فَيَلْتَقِي السُّفْيَانِيُّ بِالْأَبْقَعِ فَيَقْتَتِلُونَ فَيَقْتُلُهُ السُّفْيَانِيُّ وَ مَنْ تَبِعَهُ ثُمَّ يَقْتُلُ الْأَصْهَبَ»[8] ☑️ پی‌نوشت: 1. ابن‌حمّاد، الفتن، ص۲۳۵. 2. نعمانی، الغیبة، ص۲۷۹. حر عاملی، إثبات‏ الهداة، ج۵، ص۳۶۸. 3. مقدسی شافعی، عقد الدرر فی أخبار المنتظر، ص۷۵. 4. متقی هندی، کنزالعمّال، ج۱۱، ص۱۶۳. 5. طوسی، الغیبة، ص۴۶۳. 6. صدوق، کمال الدین، ج۲، ص۶۵۱. 7. طوسی، الغیبة، ص۴۶۳. 8. نعمانی، الغیبة، ص۲۸
8.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔖منبر کوتاه 🔖 🎥 🔅جاسوس های نفوذی 🔰 ▪☫⊰⊹لشکر انقلابی ظهور ⊹⊱☫ ▫️✿ @lashkare_14