یادت باشه...
همیشه یه دوربین هست که ازت فیلم می گیره!
چطوره که ادم جلوی دوربین مداربسته سعی در خطا نکردن داره و جلوی دوربین خدا خطا می کنه؟!!!
@nargsiip
حالت خوب نیست؟
با خدات حرف بزن..
هیچکی رو نداری باش درددل کنی
با مَهدیِزهرا حرف بزن.. :))
@nargsiip
ولی خوشبحال اون ۲۵ هزار نفری که
امروز از مرز مهران رد شدن که روز
عرفه کربلای حسین باشند
ما جامونده های همیشگی رو دعا کنید...!💔
@nargsiip
اگر مرگم فرا رسید و یکدیگر را ندیدیم،
فراموش نکن که من دیدارِ تو را بسیار
آرزو کردم :)
#امامزمانم
@nargsiip