دختران زینبے
...
آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم از شیشه نبودیم که باسنگ بمیریم!
@nargsiip
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آلوده تر از من نبود بر درت ولی
آقا تری از اینکه برانی مرا حسین
@nargsiip
لرزھبرپیڪرہشـاممیافتد،وقتیڪہچادرفاطمھۜ
رابرسرخودمۍپوشی..
•.🪴
@nargsiip
◖🌲🚛◗
•
•
«نَحـنُوَاَقـرَبُاِلیہمِنحَبلِالوَریـد»
مـٰااَزرَگگـَردَنبـِهاِنسـٰآننـَزدیكتـَریمシ..'!
•
•
@nargsiip
•••
امام حسن علیهالسلام؛
در روزگاری دوستت دارم ،
که تو را نمیشناسند!🥺💚
| #دوشنبه_های_حسنی🪴|
@nargsiip