ای مدعی وحدت تو پیرو که هستی؟
عقد اُخوت خود با سنیان تو بستی ❗️
سُنـــی برادر تو، با او برادری کن
فردا نگو که زهرا بهرم تو مادری کن :)))
#مـولآ_علے
@nargsiip
میگفتڪھ:
زیباترینشھادترامیخواهم
یڪبارپرسیدم:
شھادتخودشزیباست؛
زیباترینشھادتچگونہاست؟!
درجوابگفت:
زیباترینشھادتایناستڪھ
جنـازھاےهمازانسـان
باقۍنمـاند((:🙂💔
#شهیدابراهیمهادی
@nargsiip
-اونجـاییکـهحـاجمهـدیمیگھ:
ما #عشـقِ علـی و اولاد علی رو بـا قلبــمـون قبـول کـردیـمـ!'
@nargsiip
حِجـٰآبمـٰآنَنـداَوَلیـنخـٰآڪریزِجِبـھہاَسـٺ،
ڪهدُشمـَنبَـرآےِتَصَـرُفسَـرزَمینۍ،
حَتـمابـٰآیَـداَوَلآنرآبِگیـرَد؛
حواسمانخیݪےبایدجمعباشد🖐🏻🚶🏼♀️!
#چادࢪانـہ
دختران زینبے
میگفت:
ظاهرشهیدانهداشتنهنربزرگینیست
اگهمردی!
باطنتومثلشهداکن :)
@nargsiip