میگنهرکینفسشتنگمیشه
تویبیمارستانبستریشمیکنند
خدایامانفسمونتنگحسینه!
کجابستریشیمخوبه؟(:💔
#امامحسین
@nargsiip
نعمت بزرگیست...
آبی ترین آسمان من است
همین که دارمش
لذت دارد...(:
زینتم را میگویم•••
چادر...
@nargsiip
مراقـبباشتومـجـازی ..
زندگیتـو
فکرتو
آینـدتـو
دینـتـو
دلـتو
نبازیرفیق🍂!'
#بدون_تعارف