4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدا گفته
نترس غمگین نباش
ما نجاتت میدیم ...؟!
تو اولین بارته بندگی میکنی
ولی خدا خیلی وقته داره خدایی میکنه !
تا حالا چند مرتبه بار سنگین مشکلاتتو
غم هاتو از رو دوشت برداشته ؟!
تا حالا چند بار به آخر خط رسیدی
ولی خدا نجاتت داده ؟!
چرا انقدر ناامیدی ...!
یادت بیاد چه شبایی رو
با بغض و گریه سر کردی
چه لحظاتی فکر کردی که این شب
صبح نمیشه ...
اما صبح با یه تلنگر آفتاب از راه رسید !
این ها همه کار خداست
قدرت خداست
به خدا توکل کن ...!☝️
↝@nargsiip 🍭⃟💌
دختران زینبے
«🌸✨»
« دل،تنها نردبانی است،
که آدمی را به آسمان می رساند...
و تنها وسیله ای است،
که خدا را در می یابد... »
و دل هایی که به خدا رسیدند
ورق میزنند سرانجام آدمی را به شهادت ..
#داداش_آرمان
@nargsiip
دختران زینبے
«🧕🏻💖»