2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
•اَلْحَمدُ اللهِ الَذے خَلَقَ الحُسيـــن (ع)•
خـیرهبَرعَکسحَـرَم،
زیرلَـبمیگویـَم . .
نوکرَتدِلـتَنگاَسـت،
خودِتکآریکُـن . .!💔:)
@nargsiip
دختران زینبے
ستایشخدا را بر داغِ بزرگ دل من
٬٬ کھ من حسین را دوسٺ دارم ! ٬٬
@nargsiip
اَللَّهُمَّفَارحَمْقَلبي..
خدایٰاهواۍدلمراداشتہباش
ڪہتنهاتورادارمـ...🖤🌿
↝@nargsiip 🍭⃟💌
_دل ندارم که به معشوق زمینی بدهم...!
_دل من گوشه صحنت بخدا جا مانده:)
↝@nargsiip 🍭⃟💌