دختران زینبے
ستایشخدا را بر داغِ بزرگ دل من
٬٬ کھ من حسین را دوسٺ دارم ! ٬٬
@nargsiip
اَللَّهُمَّفَارحَمْقَلبي..
خدایٰاهواۍدلمراداشتہباش
ڪہتنهاتورادارمـ...🖤🌿
↝@nargsiip 🍭⃟💌
_دل ندارم که به معشوق زمینی بدهم...!
_دل من گوشه صحنت بخدا جا مانده:)
↝@nargsiip 🍭⃟💌
' يَاڪَهْفِيحِينَتُعْيِينِيالْمَذَاهِب . .'
پناهِمنیوقتیهرراهیخستهَاممیڪنه .!'
اسلام علیک یا وعد الله الذی ضمنه
@nargsiip