eitaa logo
ذره بین حقیقت
151 دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
6.5هزار ویدیو
103 فایل
ما جمع فرهیختگان آگاه سازدرمسائل فرهنگی ، سیاسی،اجتماعی ، درجامعه جوان کشورهستیم
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از (س ، ولایت)RasuoL
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب ترور ابزار قدرت رژیم صهیونی است؛ ما معتقدیم ؛ قوم یهود هزاران سال است که به ترور به عنوان ابزار تحمیل اراده خود و قدرت نمایی متمرکز شده، همواره این توانایی را داشته و امروز هم در حد بسیار بالایی این توانایی را دارد. - اینکه؛ روزی فرعون مصر متوجه می شود ، مادر حضرت موسی (ع) حامله است و شروع به کشتار مادران حامله می کند،. - اینکه ؛ مجددا متوجه می شوند ، حضرت موسی متولد شده است ، به کشتار فرزندان شیرخواره می پردازند.، و... همگی مصداق روشن قدرت علمی، بی رحمی و سابقه طولانب این قوم بر ترور و حذف است . - اینکه؛ یاسر عرفات رئیس سازمان ازادیبخش را در حین مذاکره و روی میز مذاکره مسموم می کنند . - اینکه ؛ هزاران نفر از سران و آدم های مهم دنیا را که مخالف انها بوده اند براحتی ترور کرده اند ، در نزد انها کاملآ طبیعی و معمول است. و از طرف دیگر ؛ بعضی از ادم ها هم هستند که نباید حذف شوند، زیرا به آنها نیاز دارند. برای اینها مجموعه ای بنام اپستین می سازند، انها را آنچنان در کثافت کاریها و جنابت اپستین ، گرفتار و اسیر می کنند که به هیچ وجه قدرت مخالفت با انها را نخواهند داشت . - اینکه؛ تصور کنید اپستین فقط یک جزیره با قواعد و عده ای خاص بوده است ، حتما اشتباه می کنید . اپستین یک تفکر و مکتب و ابزاری مانند ترور است که برای به اسارت گرفتن سران و شخصیت های محوری و سلبریتی ها و... در سراسر دنیا طراحی شده است . آپستین دارای شعباتی در مقیاس های کشوری ، منطقه ای ، قاره ای و بین المللی است ، فعلا پرونده اپستین کشور امریکا افشا شد. - اینکه ؛ میبینید سران کشورهای منطقه تحت فرمان رژیم صهیونی هستند و حتی سران کشورهای اروپایی و جاهای دیگر ، همه بخاطر ترس از حذف و ترور و افشا شدن ماهیت پرونده آپستین انها توسط رژیم صهیونی است . - اینکه ؛ چگونه این رژیم به این حد از توانایی رسیده است ، بحث مستقلی است که در مورد ان در اینده به شرط حیات گفتگو می کنیم‌. علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
قاطعیت قوه قضائیه در کنار مردم جلوی جنایات این مزدوران را گرفته و بگیردهم درپیشگیری وهم درمجازات جانیان آشوبها ۱۸و۱۹بدون تعلل وتاخیرعمل کنند،مزدوران شیطان درسوراخهای تاریک خود خواهند خزید / ذره‌بین حقیقت 🕸🕸🕷🥷👍👍😂😂🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴مهم🚨فوری2️⃣🔻دقیق ببینید👆 یک نمونه از دروغ بستن به مقام معظم رهبری در روز روشن را با رسم شکل توضیح دهید❗ با دقت ببینید که واکسینه بشیم و بفهمیم که میشه تحمیلگری کرد و میشه دروغ بست. در آینده دوباره گول نخوریم ✅پویش بزرگ بپیوندید به کانال ولایت عشق ❤️کانال دوعشق❤️ ❤️ سیدعلی❤️ ❤️سیدمجتبی ❤️ 💎 ولایت عشق 💎 💢@konast 💢@cfszri
قاطعیت قوه قضائیه در کنار مردم جلوی جنایات این مزدوران را گرفته و بگیردهم درپیشگیری وهم درمجازات جانیان آشوبها ۱۸و۱۹بدون تعلل وتاخیرعمل کنند،مزدوران شیطان درسوراخهای تاریک خود خواهند خزید،راستی چرا دستگاه قضا در خصوص این خائنین مزدورشیطان تعلل می کنند😳😳😂😂/ ذره‌بین حقیقت 🕸🕸🕷🥷👍👍😂😂🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷👆👆
هدایت شده از (س ، ولایت)RasuoL
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عید ما یک لحظه هست آنهم دیدار توست. یا صاحِبَ الزَّمانِ اَدْرِكْني یا صاحِبَ الزَّمانِ أَغِثنی اللهمَّ عَجل لِوَلِیِّکَــــــ الْفَــــــــرَج بِحَــقِّ زِیْنَـبِ کبری سلام الله علیها 🌱 @jomlatzibaa
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب سال ۱۴۰۴ سال امام شهید ، ملت مبعوث و ایران پر افتخار. سال ۱۴۰۴ سالی بود که امام شهید و شهدای ما پاداش یک عمر صبر و جهاد خودرا از خدای خود گرفتند و به آرزوی خود رسیدند. اگر از انها بپرسید بهترین سال عمر شما کدام سال بود، قطعا سال ۱۴۰۴ و ان لحظه پرواز را خواهند گفت ، ایران عزیز نیز در سال ۱۴۰۴ با تمام وجود خود در مقابل سخت ترین طوفان ها ایستاد و ثابت کرد ؛ نمی شکند ، راست قامت در تاریخ ماندگار خواهد ماند. گر چه در این سال هزاران تیر و تبر و فتنه و بمب و موشک و... بسمت ایران پرتاب شد . اما اینک و در این ساعات پایانی سال ، ایران قویتر , مقتدرتر و با صلابت بیشتر در روی این کره زمین می‌درخشد. مجموع اینها نشان میدهد : سال ۱۴۰۴ سال بی نظیری در تاریخ ایران عزیز بوده است . سالی بسیار پر از افتخار ، سالی پر از برگ های زرین ، پر از جلوه های ویژه ، پر از حماسه های بی تکرار. سالی پر از محبت و لطف خدای مهربان . بله در این سال بواسطه سه جنگ بی امان تحمیلی ، خسارات مادی و معنوی فراوانی به ملت ایران وارد شد، یکی از انها شهادت فرزند زهرای اطهر (س) نایب اقا امام زمان ، امام خامنه ای عزیز ما بود و در کنار ایشان هزاران شهید عزیز که یاد هر یک از انها دلها را پریشان میکند و قامت انسان را می شکند . همه اینها درست ، اما انچه که در پس همه این مصائب باقی ماند و قیمتش بسیار بسیار بالاتر از همه این هدایا است ؛ باقی ماندن نام خداست ، نام مکتب حیات بخش اسلام عزیز است . عزت ملت عزیز ایران است ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. ما همه فدای نام خدا ، فدای ملت ایران . پس تا تاریخ باقی است ، شرح حوادث سال ۱۴۰۴ نیز باقی خواهد ماند. در پس ماجرای های تلخ و شیرین این سال ، ملتی در عرصه بین المللی ظاهر خواهد شد که بسیار متفاوت با ملت گذشته است . ملتی که قادر است بندهای تهدید و تحریم بیگانگان را بشکند و انها را تا پشت مرزهای خودشان به عقب براند و اراده خود را آنگونه که به مصلحت خود می داند بر دشمنان خود تحمیل نماید . به همین دلیل معتقدم ؛ ما با ابرانی وارد سال ۱۴۰۵ می شویم که بسیار متفاوت با ایران گذشته است ، ایرانی آزاد، مستقل ، خودکفا ، تهدید و تحریم ناپذیر . ایرانی که به یمن فداکاری‌های امام کبیر و امام شهید و تک تک شهدا و صبر تک تک آحاد ملت ایران، به این نقطه از عزت رسیده است. جامعه ای که امروز به امت مبعوث تبدیل شد. ملت ایران در سال ۱۴۰۴ ، انچه را که بظاهر از دست داده است ، در مقابل انچه که بدست آورد، قابل قیاس نیست. خدای مهربان را بواسطه همه نعمت ها و محبت هایش شکر می کنیم و از درگاهش می‌خواهیم؛ آرزوهای امام کبیر و امام شهید را در حق ملت ایران، درسال ۱۴۰۵ به اجابت برساند. امین یا رب العالمین علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🧭 | سپاه قدس: اینجا ایران نیست، اینجا کشور غنا در قلب آفریقاست رژه بزرگ و دسته عزاداری بیعت با امام خامنه‌ای در غنا ‌ 🇮🇷@IRGCQODS
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨 فوری 🔴 پیام سردار سید مجید موسوی به مردم 👈 آیا تابحال به این فکر کرده‌اید که چرا اینقدر نظامیان و فرماندهان ما تا حد التماس از مردم درخواست دارند که خیابان‌ها را رها نکنند؟! برایتان عجیب نیست؟ کجای دنیا کشوری سراغ دارید که برای مقاومت در برابر بیگانگان و تنبیه متجاوز، از مردمش بخواهد خیابان‌ها را خالی نکنند؟ پاسخ این است: غربگرایانی بسیار خطرناک که در برخی مسئولیت‌های مهم نفوذ کرده‌اند هستند که شدیداً و شدیداً مترصد کوچکترین سستی و غفلت هستند تا باز نیزه‌ی آخته و مسمومِ سازش و توقف‌جنگ و آتش‌بس و مذاکره را در حلقوم مردم ایران فرو کنند!!! شاید همان‌هایی که ترامپ تهدید کرد افشایشان خواهد کرد... یا مسئولینی که خودشان یا فرزندانشان تابعیت دوگانه دارند... ⚠️فقط این را بگویم که تنها امید شیطان_اپستین در این جنگ باخته به آنان است تا ورق را برگرداند!! حضور در خیابان، جسم قیام ماست و روح آن، شعارهای ماست... یادتان نرود چرا آمده‌ایم... شعارهای مهم انتقام و ضد سازش و ضد آتش‌بس و ضد مذاکره... خدای‌نکرده، ذرّه‌ای از حضور و شعارهای نقطه‌زنمان کوتاه بیاییم، بلافاصله ، با لشکری از به میدان آمده و عزت و شرف و دینمان را به هیچ می‌فروشند!!! بدن قطعه‌قطعه‌ی امام شهیدمان هنوز روی زمین است و خونش در جوشش💔 لحظه‌ای غفلت نکنید که خنجر خیانت غربگرایان، همانقدر به ما نزدیک است که پیروزی!! 🚀 https://eitaa.com/jahadetabeen8
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 چه جوریه که حتی ضدانقلابی مثل شهرام همایون هم حالش از بی شرفی رضا پهلوی به هم میخوره! 🔹برای آگاهی نسل جدید منتشرش کنید