9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🧭 | سپاه قدس:
اینجا ایران نیست، اینجا کشور غنا در قلب آفریقاست
رژه بزرگ و دسته عزاداری بیعت با امام خامنهای در غنا
🇮🇷@IRGCQODS
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨 فوری
🔴 پیام سردار سید مجید موسوی به مردم
👈 آیا تابحال به این فکر کردهاید که چرا اینقدر نظامیان و فرماندهان ما تا حد التماس از مردم درخواست دارند که خیابانها را رها نکنند؟!
برایتان عجیب نیست؟
کجای دنیا کشوری سراغ دارید که برای مقاومت در برابر بیگانگان و تنبیه متجاوز، از مردمش بخواهد خیابانها را خالی نکنند؟
پاسخ این است:
غربگرایانی بسیار خطرناک که در برخی مسئولیتهای مهم نفوذ کردهاند هستند که شدیداً و شدیداً مترصد کوچکترین سستی و غفلت هستند تا باز نیزهی آخته و مسمومِ سازش و توقفجنگ و آتشبس و مذاکره را در حلقوم مردم ایران فرو کنند!!!
شاید همانهایی که ترامپ تهدید کرد افشایشان خواهد کرد... یا مسئولینی که خودشان یا فرزندانشان تابعیت دوگانه دارند...
⚠️فقط این را بگویم که تنها امید شیطان_اپستین در این جنگ باخته به آنان است تا ورق را برگرداند!!
حضور در خیابان، جسم قیام ماست و روح آن، شعارهای ماست... یادتان نرود چرا آمدهایم... شعارهای مهم انتقام و ضد سازش و ضد آتشبس و ضد مذاکره...
خداینکرده، ذرّهای از حضور و شعارهای نقطهزنمان کوتاه بیاییم، بلافاصله #خط_سازش، با لشکری از #وفاقیون به میدان آمده و عزت و شرف و دینمان را به هیچ میفروشند!!!
بدن قطعهقطعهی امام شهیدمان هنوز روی زمین است و خونش در جوشش💔
لحظهای غفلت نکنید که خنجر خیانت غربگرایان، همانقدر به ما نزدیک است که پیروزی!!
🚀 #ادامه_نبرد_تا_شکست_کامل_دشمن
https://eitaa.com/jahadetabeen8
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 چه جوریه که حتی ضدانقلابی مثل شهرام همایون هم حالش از بی شرفی رضا پهلوی به هم میخوره!
🔹برای آگاهی نسل جدید منتشرش کنید
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖤 پدر آسمانیِ ما؛ فرزندانت را فراموش نکن. ما مثل همیشه محتاج دعایت هستیم
🚩 به امید پیروزی اسلام بر کفر، سرافرازی ایران، سلامتی رهبر معظّم و ظهور مولای منتظران
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍃🍃
🔴انتقاد شدید میثم مطیعی به سکوت
سلبریتیها در فاجعه قتل عام کودکان
میناب
❌مطیعی: شما انسان نیستید...
نان حرام خوردید ..
به خفت و خواری دچار خواهند شد
این سلبریتیهای بیشرف وطنی..
۱۷۰ دختر بیگناه را کشتند صدا از اینها
در نیامد...خاک برسر شما
🚨 فوری
🔴 پیام سردار سید مجید موسوی به مردم
👈 آیا تابحال به این فکر کردهاید که چرا اینقدر نظامیان و فرماندهان ما تا حد التماس از مردم درخواست دارند که خیابانها را رها نکنند؟!
برایتان عجیب نیست؟
کجای دنیا کشوری سراغ دارید که برای مقاومت در برابر بیگانگان و تنبیه متجاوز، از مردمش بخواهد خیابانها را خالی نکنند؟
پاسخ این است:
غربگرایانی بسیار خطرناک که در برخی مسئولیتهای مهم نفوذ کردهاند هستند که شدیداً و شدیداً مترصد کوچکترین سستی و غفلت هستند تا باز نیزهی آخته و مسمومِ سازش و توقفجنگ و آتشبس و مذاکره را در حلقوم مردم ایران فرو کنند!!!
شاید همانهایی که ترامپ تهدید کرد افشایشان خواهد کرد... یا مسئولینی که خودشان یا فرزندانشان تابعیت دوگانه دارند...
⚠️فقط این را بگویم که تنها امید شیطان_اپستین در این جنگ باخته به آنان است تا ورق را برگرداند!!
حضور در خیابان، جسم قیام ماست و روح آن، شعارهای ماست... یادتان نرود چرا آمدهایم... شعارهای مهم انتقام و ضد سازش و ضد آتشبس و ضد مذاکره...
خداینکرده، ذرّهای از حضور و شعارهای نقطهزنمان کوتاه بیاییم، بلافاصله خط_سازش، با لشکری از وفاقیون به میدان آمده و عزت و شرف و دینمان را به هیچ میفروشند!!!
بدن قطعهقطعهی امام شهیدمان هنوز روی زمین است و خونش در جوشش💔
لحظهای غفلت نکنید که خنجر خیانت غربگرایان، همانقدر به ما نزدیک است که پیروزی!!
#مرگ_بر_امریکا
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
#فتح_خیبر
هدایت شده از (س ، ولایت)RasuoL
🔴«سينِ هفتِ سفرۀ ما سیدعلیست»
🔸 امسال بهار در غمت زار گریست
در لحظۀ تحویل گل رویت نیست
هرچند که خالی است جایت اما
سينِ هفتِ سفرۀ ما سیدعلیست
هدایت شده از (س ، ولایت)RasuoL
❓برای نوروز امسال چه کنیم ؟
نوروز_حماسی
در گذرگاه سختِ روزگار، گاهی شادیِ بهار با سکوتِ سنگینِ داغ درهم میآمیزد؛ و ما، میراثداران فرهنگِ کهن، میآموزیم که چگونه میتوان در میان دو فصل ناهمنام، وقار و مهربانی را یکجا پاس داشت.
نوروز میرسد؛ اما اینبار نه با طنین طرب، که با گامهای آرامِ احترام.
در چنین روزهایی، ایرانی بودن یعنی آنکه بهار را به خانه دعوت کنیم،
اما بر درگاه دل، پرچم حرمت را فرو نگذاریم.
یعنی سفره هفتسین را بیاراییم، ولی نه به رنگهای پرهیاهو؛
یعنی دیدارهای نوروزی را برپا کنیم، اما با لحن فروتنانه و قلبی همدل؛
با حماسه و اقتدار.
در این روز ها به احترام امام شهید و همه شهدای سال ۱۴۰۴ چنین نوروز را برپا می داریم :
🔻۱) انتخاب لباسهای سادهتر، تیرهتر یا بدون طرحهای شاد.
🔻۲) کاهش خریدهای تجملی و محدود کردن خرید به نیازهای اصلی.
🔻۳) تزئین ماشین به تمثال مقام معظم رهبری و پرچم ایران
🔻۴) کاستن از تزئینات رنگی و شاد؛ استفاده از رنگهای ملایمتر در سفره هفتسین و استفاده از تمثال امام شهید در سفره و المان های نشان دهنده حزن و ولایت پذیری.
🔻۵) کاهش یا حذف آجیل و تنقلات و جایگزین کردن با خوراکیهای سادهتر.
🔻۶) کوتاه و محترمانه برگزار کردن دید و بازدیدها بدون جشن و هیاهو.
🔻۷) خودداری از ارسال پیامهای طنز، کلیپهای شاد یا محتوای بسیار پرهیجان.
🔻۸) اختصاص بخشی از هزینههای نوروز به کار خیر یا صدقه به نیت آرامش شهدا
🔻۹) قرائت صلوات یا انجام کار خیر در ابتدای مهمانیها.
🔻۱۰) توجه به مساله غدیر و اینکه در روایات گفته شده است غدیر با روز نوروز یکی بوده است بر بیعت با امام تاکید فراوان شود( به ویژه در کودک و نوجوان )
🔻11) استفاده از پوشاک ساده برای کودکان و توضیح آرام دربارۀ احترام به دوران سوگواری.
🔻12) حذف جشنهای بزرگ خانوادگی و برگزاری گردهماییهای کوچک و آرام و استفاده از فرصت دور هم جمع شدن برای جهاد تبیین
🔻13) تاکید بر جنبه های معنوی نوروز مانند دعای تحویل سال
🔻14) محدود کردن سفرهای تفریحی پرهیجان و انتخاب گزینههای آرامتر.
🔻15) خاموش کردن موسیقی شاد در خودرو هنگام رفتوآمد در ایام نوروز و استفاده از موسیقی آرام و حماسی با رویکرد وطن دوستی
🔻16) خودداری از پستهای شاد و تبریکگونه در شبکههای اجتماعی، انتخاب متنهای محترمانه
🔻17) جایگزینی عیدی به مناسبت سال نو با هدیه به مناسبت عبادت و بندگی و بیان اینکه امسال دشمن عید را از ایرانیان گرفت.
🔻18) پرهیز از عبارات تبریک گونه و جایگزینی آن با عباراتی مانند "سالی پربرکت مادی و معنوی برای شما و ایران عزیز "
🔻19) آغاز هر دیدار نوروزی با ابراز همدلی نسبت به فضای شهادت امام امت و شهدای جنگ رمضان.
🔻20) تمرکز نوروز بر معنویت، آرامش، مهربانی و صلهرحم بهجای جنبههای صرفاً جشن و شادی.
🤲اللهم احفظ سیدنا قائدنا سید مجتبی حسینی خامنه ای و رزمندگان اسلام
🤲اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجه الشریف
🤲اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا