eitaa logo
ذره بین حقیقت
151 دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
6.5هزار ویدیو
103 فایل
ما جمع فرهیختگان آگاه سازدرمسائل فرهنگی ، سیاسی،اجتماعی ، درجامعه جوان کشورهستیم
مشاهده در ایتا
دانلود
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بدجوری دلتنگم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴چه کسی اجازه رقیق سازی به شما داده است؟ شما می‌خواهید ما را خلع سلاح کنید!؟/ شرح محتوای توافقنامه* حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: بند 1⃣ دو کشور ترک مخاصمه در همه‌ی جبهه‌ها انجام دهند. مگر ما به آنها حمله کرده ایم؟ چرا مشخص نیست متجاوز چه کسی بوده است؟ بند2⃣ دو کشور به حاکمیت ارضی یکدیگر احترام بگذارند،  مگر ما به واشنگتن حمله کرده‌ایم؟ آنها بودند که از ده هزار کیلومتر آن طرف تر به کشور ما حمله کرده‌اند. بند 5⃣ ایران تنگه را مدیریت نمی‌کند و عوارضی نباید گرفته شود. همچنین کشتی‌های نظامی هم می‌توانند عبور کنند. بند 7⃣ یک تعدادی از تحریم‌ها برداشته می‌شود، یک سری از این تحریم‌ها مصوبه کنگره آمریکاست. گفته نشده آن‌ها چه می‌شود. بند 8⃣ مسأله‌ی رقیق سازی آمده است. مگر قرار نبود سر مسأله هسته‌ای مذاکره‌ای نکنیم؟ توان بازدارندگی ما را به نیز مذاکره بردید؟ می‌خواهید ما را خلع سلاح کنید؟ بند 1⃣ 1⃣ حسب پیشرفت مذاکره مقداری از پول‌های ایران آزاد می‌شود. یعنی پول خودمان را  با امتیاز گرفتن می‌خواهند بدهند و بعد هم در یک حساب مشترک باید باشد که آنها نظر بدهند در کجا خرج شود. 🇾🇪‌ طوفان یمنــ𖡥ـی، یالثارت الخامنه‌ای @tofan_yamani متحد با هم شروط رهبری را سر دست بگیرید 👈 این ده شرط همون شروطیه که باهاش مردم عزادار رو به مذاکره مجاب کردند و حق عقب نشینی از هیچ‌یک رو ندارند در روز تولد قاتل یزیدی امام طبق خواست خودش توافق را اعلام میکنند😭 ذلت نمی‌پذیریم نه به با شیطان انتقام انحلال شعام لبیک یا نماز استغاثه😭🤲 سوره فتح دعای صحیفه و توسل
. ❌ قالیباف: ساختار مدیریتی کشور از فرد محوری خارج شده و گروهی تصمیم می گیریم 👆اشتباه می کنید! 👈 مملکت رهبر دارد! 👈 کشور قانون اساسی ومجلس دارد! 👈 مگر شما ولی فقیه هستید؟ 👈 وقتی رهبری هستند نمیتوانیدگروهی عمل کنید! 👈 با مجوز چه کسی علیه رای ملت دیکتاتوری را به ظاهر اجماعی راه انداختید؟ 👈 اگر تصمیم شما گروهی نیست مجلس را خلاف قانون چرا تعطیل کردید؟رای مجلس باید برای قراردادها نافذوبارای اکثریت باشد 👈 با مجوز چه کسی رهبری را شورایی و گروهی کردید؟ 👈 با مجوز مبتنی برچه قوانین به خود اجازه ورود در حیطه ولایت فقیه دادید؟! ✍ اگر سال ۵۷ انقلاب کردیم شاخصه ای داشتیم مبنی بر حکومت ولایی طبق کتاب ولایت فقیه امام خمینی کبیر 👈 ولایت فقیه هم با رای خبرگان ملت و بیعت مردم محقق می شود 👈 خبرگان ملت به شما رای داده یا ملت با گروه شما بیعت کرده؟! ✍ آقای قالیباف مابشمااعتمادکردیم بواسطه همرزم سرداران بزرگ ! در بهترین شکل، شما یک نماینده از تهران هستید با کمتر از ۵۰۰ هزار رائ!ویاپس از رای کل مجلس میتوانید اقدام به عمل کنید! رهبری فرد ی نیست براساس کل ارا مردمیست اساس تمام اقدامات شماباید رسمازیر نظرودستور رهبری باشد .
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آنچه عاقلان باهوش و شرافتمند باید به آن توجه کنند تا متوجه شوند که جز بی عقلان بی هوش و بی شرفان فقط دنیابل آن بوده وتشنه مذاکره حقیرانه بوده و هستند وهرتوافق رابهتر از بی توافقی می دهند باید توجه کنند و از منافقین تشنه مذاکره دوری کنند/👇👇👇
سلام ‌واقعا به خاطر شرکت تو مجالس روضه خیابونو رها کردید؟ یا به خاطر توافق قهر کردید؟ من نمیتونم تصور کنم کسی حرف رهبرشو زمین بذاره بعد بره تو روضه اشک بریزه! اوناییم که مسلم رو تنها گذاشتن و خیابون دارالاماره رو خالی کردن هزاردلیل داشتن و۱۴۰۰ساله نه تنها شیعه، بلکه بشریت داره تاوان میده به خاطرش!
زمان: حجم: 7.7M
صحبت های مهم حاج آقا نبویان ... میدان توحید قم ...با دقت گوش بدید 🔺️✅حتما منتشر بفرمایید✅🔺️
از منافقین وطن فروش و بی شعوران وفاق ملی ابلهانه که تا کنون جزخسارت های جبران ناپذیر برای ملت به ارمغان نیاورده اند،غیرازاین خیانتهای ننگین برجامی انتظاری نیست، باید چشم ها را باز کرده و از خواب غفلت ساده اندیشانه بیرون آمد/ ذره‌بین حقیقت 👆👆
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر تکلیف امروز ما در قبال این تفاهم نامه و آمریکای خبیث؛ خدایا شکر و هزاران درود و سلام بر امت مبعوث، بنظر می رسد امت مبعوث بر خلاف میدان داران عرصه دیپلماسی ، در اولین ازمون بصیرت و نحوه تعقیب و تنبیه دشمن ، نمره عالی گرفتند. نظر ملت مبعوث هم ، در مورد مسیری که میدان داران دیپلماسی شامل رئیس‌ جمهور و رئیس تیم مذاکره کننده و اعضای شعام از ابتدای تهاجم امریکا و رژیم صهیونی به میهن اسلامی جهت مقابله و تنبیه این دشمنان و دفع شر دائمی انها از سر ملت مظلوم ایران و محور مقاومت ، انتخاب و طی کرده اند متفاوت بوده است، در همه این مدت امت مبعوث برغم موافق نبودن با نظرات و راه و روش مسئولين ذی ربط از همان اولين لحظات که زمزمه اتش بس و سپس مذاکره‌ و در نهایت مفاد این تفاهم نامه شیوع یافت ، اما جهت حفظ وحدت و انسجام ملی و عدم سو استفاده دشمنان (که این موارد هم از تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد) ، در همه حال حداکثر حمایت را از مسئولین ذی ربط داشته اند، اگر، اگر ، اگر مسئولین عرصه دیپلماسی گوش شنوایی می داشتند و فریادهای امت مبعوث را می شنیدند و تهمت هایی مانند تند رو و غیره به مخالفین اتش بس و مذاکره و مفاد تفاهم نامه نسبت نمی دادند ، احتمالا بر همان مسیری حرکت می کردند که نظر امام مسلمین بوده است . امیدواریم منبعد گوش و عقل و فهم مسئولين ذی ربط بیش از پيش با فریادهای امت مبعوث هماهنگ باشد. واما انچه که منبعد بر امت مبعوث تکلیف است همین فراز تذکر و تاکید مقام معظم رهبری است و لاغیر ؛ "بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود." علیرضا تنهای کیسمی ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از Tanha110
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر لطفا جلوی اشتباهات فاحش شورای عالی امنیت ملی را بگیرید؛ ‌ این شورا مجددا در یک اقدام تعجیلی که فاقد هرگونه مبنای حقوقی است ، طی بیانیه اعلام نمود ؛ ""به موجب یادداشت تفاهم اسلام‌آباد، به مدت شصت روز، هیچ‌گونه هزینه‌ای از متقاضیان ( کشتی های خواهان عبور از تنگه هرمز)؛ اخذ نخواهد شد و این هزینه‌ها توسط دولت جمهوری اسلامی ایران تأمین می‌گردد. ‌و در اجرای بند ۵ یادداشت تفاهم اسلام‌آباد، کشتی‌های تجاری متقاضی عبور از تنگه هرمز باید درخواست خود را به مدیریت آبراه خلیج فارس (PGSA.ir) ارسال نمایند."" ‌ سوال از شعام ؛ ایا امریکاییها هم بیانیه ای جهت انجام تکالیف خود از جمله ؛ رفع محاصره دریایی ایران و ... صادر کرده اند .؟ چرا باید ایران هزینه تردد کشتی های کشورهای حتی متخاصم از تنگه هرمز را متقبل شود ؟ این تکلیف از کجای تفاهم نامه برداشت شده است؟ از کدام کیسه می بخشید ؟ علیرضا تنهای کیسمی ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
البته الاغ از پایین آمدن خوشش نیامده بود که تو داستان گفتن الاغ سر بالایی را می آیند و مشکلی ندارند ولی پایین بردنشون تقریبا محال است و پایین نمی آیند برای همین الان مقاومت میکرد ولی نتیجه داستان درسته و خیلی عالیه