eitaa logo
نسرا استان قم
1.2هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
478 ویدیو
168 فایل
‏•|﷽|• . • نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان قم . 🔸آپارات aparat.com/Nasra_Qom . 🔹اینستاگرام Instagram.com/Nasra_Qom . 🔸روبیکا rubika.ir/Nasra_Qom . 🔹توییتر twitter.com/Nasra_Qom . 🔸ایتا eitaa.com/Nasra_Qom . • ارتباط با ما | @NasraQom
مشاهده در ایتا
دانلود
بررسی بازی زولا با بازار ۲۰ میلیونی ✅ فقط امروز را برای ثبت نام در دوره بازی و فضای مجازی وقت دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال ما بیایید. 🆔 @majazihaa
نسرا استان قم
بررسی بازی زولا با بازار ۲۰ میلیونی ✅ فقط امروز را برای ثبت نام در دوره بازی و فضای مجازی وقت دارید
بررسی بازی زولا با بازار ۲۰ میلیونی (1) ▪️در خلاصه داستان بازی زولا که توسط سایت فارسی‌زبان آن منتشر شده، آمده است: «ترکیه در طول مدت 50 سال اخیر در معرض خطر نفوذ سرویس‌های اطلاعاتی خارجی قرار داشته است. ▪️در نتیجه این اقدامات، تعداد افراد بی‌گناه زیادی در نقاط مختلف ترکیه کشته شدند. مقامات دولتی برای جلوگیری از این اتفاقات تصمیم به مداخله در عملیات‌های این سرویس‌ها گرفتند. به منظور پایان دادن به این وضعیت، سروان دمیر ماموریت گرفت که به گلادیو نفوذ کند و در طول این ماموریت موفق شد محموله عظیم اسلحه را که متعلق به یکی از سرویس‌های جاسوسی خارجی بود کشف و نابود کند. ▪️ در طول این عملیات، پوشش دمیر لو رفت و او تبدیل به هدف شماره یک گلادیو شد. اگرچه او ناپدید شده بود ولی آنها فراموشش نکردند و درنهایت او را پیدا کردند. در روز جشن عروسی دمیر، گلادیو حمله‌ای را ترتیب داد که در آن دمیر زخمی شد ولی همسر و سایر بستگان خود را از دست داد. ▪️ دمیر دوباره بدون هیچ‌گونه ردی ناپدید شد و تمرینات خود را برای گرفتن انتقام آغاز کرد. در هرجای کشور مردم را برای متوقف کردن گلادیو ترغیب می‌کرد. زولا از شعله‌های آتش خشم دمیر متولد شد.» 📝 روزنامه فرهیختگان 🆔 @majazihaa
نسرا استان قم
بررسی بازی زولا با بازار ۲۰ میلیونی (1) ▪️در خلاصه داستان بازی زولا که توسط سایت فارسی‌زبان آن منت
بررسی بازی زولا با بازار ۲۰ میلیونی (2) ◾️ چنانکه مشخص است زولا یک بازی گانگستری با‌ انگیزه القائات امنیتی از طرف دولت ترکیه است. این بازی قصد دارد بین کاربران بازی‌های ویدئویی و نیروهای امنیتی ترک همذات‌پنداری ایجاد کند و زمینه ذهنی را برای پذیرفتن اقداماتی که آنها انجام می‌دهند فراهم بیاورد. ◾️ زولا ابتدا مخاطبانش را عادت می‌دهد که دمیر به نقاط مختلف ترکیه برود و شر تروریست‌ها یا نیروهای امنیتی معاند را کم کند. بعد نوبت به حضور دمیر در دیگر کشورهای دنیاست و اولین نقطه‌‌ای که امنیتی‌های ترک به خودشان حق می‌دهند به آن ورود کنند و در آن به عملیات گانگستری بپردازند، ایران است. ◾️ فواد امیری، مدیر خاورمیانه شرکت «لوکوم گیمز» ترکیه که ملیت ایرانی هم دارد، می‌گوید استارت بازی زولا حول و حوش پنج سال پیش توسط استودیو «مد بایت گیمز» در ترکیه خورد. ◾️ او می‌گوید: «ما حدودا از یک سال پیش وارد ایران شدیم و قصد داشتیم زولا را در ایران منتشر کنیم. چون در کشورهای دیگر خصوصا آمریکای جنوبی و اروپا فعالیت زیادی داشتیم، تصمیم گرفتیم این بازی را به ایران هم بیاوریم. 📝 روزنامه فرهیختگان 🖊 برای مطالعه کامل مقاله درباره بازی زولا به آدرس http://newspaper.fdn.ir/?nid=2861&type=0 مراجعه فرمایید. 🆔 @majazihaa
🔘 اولین روز از چهارمین دوره فضای مجازی فردا برگزار می‌شود ▪️ مکان جلسات ابتدای خیابان زنبیل آباد بعد از بانک صادرات، ساختمان آجرنمایی است و خواهشمندیم که دوستان راس ساعت 14 حاضر شوند. ▪️ اگر تا ساعت 16 امروز به دوستان ثبت نام شده تماس گرفته نشد، حتما با ادمین کانال ارتباط بگیرند. با تشکر 🆔 @majazihaa
🔹 آمریکا در شبکه‌های اجتماعی به دنبال تحلیل اطلاعات است و سعی دارد تا از این مسیر بتواند ساختار اندیشه اجتماعی مردم دنیا را به تفکیک به دست بیاورد. 🆔 @majazihaa
💠 نظر شما درباره این عکس چیست؟ 💠 ارتباط مستقیم کم تحرکی نسل نوجوان با افسردگی یکی از واکنش‌های انفعالی است که امروز نسل ما را تغییر می دهد. 🆔 @majazihaa
▪️ تاثیرات شبکه اجتماعی بر روی مخاطب (1) ▫️ سرفصلی که دیروز در کلاس جنگ سایبری ارائه شد: ⏺ بینشی 1️⃣ ایجاد ابهام در مخاطب 2️⃣ برخورد اطلاعات متناقض 3️⃣ رفع ابهام از مخاطب 4️⃣ برجسته‌سازی اخبار 5️⃣ شکل دهی به نگرش‌ها 🆔 @majazihaa
▪️ تاثیرات شبکه اجتماعی بر روی مخاطب (2) ▫️ سرفصلی که دیروز در کلاس جنگ سایبری ارائه شد: ⏹ گرایشی 1️⃣ ایجاد انفعال در افراد 2️⃣ افزایش نفوذ پذیری 3️⃣ بی عاطفگی و فقدان علاقه 4️⃣ افزایش حس نگرانی 5️⃣ افزایش عدم امنیت اجتماعی در مردم 6️⃣ از خود بی خودشدگی حاصل از ضعف روابط اجتماعی 🆔 @majazihaa
▪️ تاثیرات شبکه اجتماعی بر روی مخاطب (3) ▫️ سرفصلی که دیروز در کلاس جنگ سایبری ارائه شد: ⏸ کنشی 1️⃣ فعال ساختن مخاطبان 2️⃣ ایجاد نگرش‌های جدید یا مبهم جلوه دادن شرایط 3️⃣ منفعل ساختن مخاطب 🆔 @majazihaa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 سینما دنیایی است که برایمان ترسیم می‌کنند، خیلی جدی نگیریم! #سینما #رسانه 🆔 @majazihaa
49.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 درنگی درباره تغییر پوشش توسط سینما #سینما 🆔 @majazihaa
33.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️ مستند گرگ تنها 📌 آنچه درباره تلگرام نشنیده‌اید! (مستندی که از شبکه یک پخش شد) #فضای_مجازی #تلگرام 🆔 @majazihaa