🐹 همستر_کامبت
آینده بازی همستر کامبت از نظر مالی برای بازیکنان خود چقدر فایده دارد ، چندان مشخص نیست .
#همستر_کامبت
#بازی
➖➖➖➖➖
🔗 راه ارتباطی با ما در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 :
🆔 @nasrafars_ir
🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
🐹 همستر کامبت
نات کویت به عنوان یک دارایی درون بازی همستر کامبت در اختیار کاربران قرار می گیرد و امکان فروش مستقیم یا واریز و برداشت آن وجود ندارد .
#همستر_کامبت
#بازی
➖➖➖➖➖
🔗 راه ارتباطی با ما در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 :
🆔 @nasrafars_ir
🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
🐹 همستر کامبت
نات کوین ، یک عملیات تبلیغاتی شگرف منجر به سود عالی برای تلگرام بود !
#همستر_کامبت
#بازی
➖➖➖➖➖
🔗 راه ارتباطی با ما در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 :
🆔 @nasrafars_ir
🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
🐹 همستر کامبت
سیستم پاداش دهی بازی Notcoin به طرح های هرمی و کلاهبرداری های پانزی شباهت دارد. کسب پاداش از طریق دوستان یک مورد رایج در بین پلتفرم های ارز دیجیتال است.
#همستر_کامبت
#بازی
➖➖➖➖➖
🔗 راه ارتباطی با ما در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 :
🆔 @nasrafars_ir
🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
🐹 همستر کامبت
نات کویت به عنوان یک دارایی درون بازی همستر کامبنت در اختیار کاربران قرار می گیرد و امکان فروش مستقیم یا واریز و برداشت آن وجود ندارد .
#همستر_کامبت
#بازی
➖➖➖➖➖
🔗 راه ارتباطی با ما در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 :
🆔 @nasrafars_ir
🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
🐹 همستر کامبت
این پروژه ها با توجه به ماهیت غیر قابل پیش بینی دنیای ارزهای دیجیتال ، به احتمال زیاد هیچ گاه به پول واقعی تبدیل نخواهد شد .
#همستر_کامبت
#بازی
➖➖➖➖➖
🔗 راه ارتباطی با ما در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 :
🆔 @nasrafars_ir
🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
🔴 فیلترینگ حبابی در شبکه های اجتماعی
فیلترینگ حبابی در شبکه های اجتماعی به نوعی انزوا در فضای مجازی اشاره دارد که در آن کاربران به طور فزاینده ای در معرض محتوایی قرار می گیرند که با دیدگاه ها و نظرات خودشان همسو و همراستا است. این اتفاق به دلیل الگوریتم های هوش مصنوعی و سیستم های فیلترینگ محتوا در شبکه های اجتماعی رخ می دهد که با ردیابی فعالیت های کاربران، علایق و سلایق آنها را شناسایی می کنند و سپس محتوای مشابه را به آنها نمایش می دهند.
✅عواقب فیلترینگ حبابی:
🔻محدود شدن دیدگاه ها: کاربران فقط با نظرات و دیدگاه های مشابه خود مواجه می شوند و از تنوع نظرات و دیدگاه های مختلف محروم می شوند.
🔻افزایش قطبی شدن: با تقویت دیدگاه های خاص، شکاف بین گروه های مختلف با نظرات متفاوت عمیق تر می شود.
🔻گسترش اخبار جعلی: در حباب های فیلتر، اخبار جعلی و اطلاعات نادرست به راحتی منتشر می شوند و به دلیل عدم وجود دیدگاه های مخالف، به سرعت باورپذیر می شوند.
✅راهکارهای مقابله با فیلترینگ حبابی:
🔹دنبال کردن منابع مختلف: کاربران باید به دنبال منابع خبری و اطلاعاتی مختلف با دیدگاه های گوناگون باشند.
🔹تعامل با افراد با دیدگاه های متفاوت: حضور در گروه ها و انجمن های آنلاین با تنوع دیدگاه ها می تواند به درک بهتر نظرات مختلف و جلوگیری از انزوا در حباب های فیلتر کمک کند.
➖➖➖➖➖
🔗 راه ارتباطی با ما در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 :
🆔 @nasrafars_ir
🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
✳️ بازی همستر کامبت و فرهنگ اقتصادی
🔸از نظر فرهنگی دو چالش جدی را برای جامعه ایرانی فراهم آورده است :
❌توسعه خیالپردازی اقتصادی:
به این معنا که آرزومندی و خیالپردازی درباره کسب پول و پولداری را ترویج میدهد. همان فرهنگ یک شبه پولدار شدن!
▪️همانگونه که قرعهکشیها چنین کاری و بختآزماییها این کار را در گذشته کرده بودند.
❌ترویج فرهنگ راحتطلبی:
به این معنا که این پیام را به مخاطبانش میدهد که باید به دنبال پول درآوردن راحت بود.
پول درآوردن راحت هم یعنی بدون کار پول کسب شود!
🔺نتیجه این دو فرهنگ اشتباه، انهدام فرهنگ تولید و کار است. و اینکه فردی بدون تولید و کار، بخواهد مال اضافهای را کسب کند.
❗️وقتی هم که فرهنگ تولید و کار در جامعهای کمرنگ شود، دچار فروپاشی درونی و در نهایت وابستگی و در نهایت انحطاط میشود.
📌البته که این بازی هم از دور خارج و به فراموشی سپرده میشود ولی قطعا آخرین نسخه نخواهد بود بلکه نمونههای مشابه آن بازهم خواهد آمد.
➖➖➖➖➖
🔗 راه ارتباطی با ما در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 :
🆔 @nasrafars_ir
🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
#رسانه برای کودکان یعنی
#مرگ_خلاقیت
👈 دقت کردید تا چند سال پیش کودکان و نوجوانان رو نمیشد از #بازی جدا کرد و داخل خونه آورد🤔
😐 ولی الان بچه ها آنچنان علاقه ای به بیرون رفتن ندارند. دوست دارند مدام سرشون داخل گوشی باشه
☹️ الان بیرون هم بروند یک جا مینشینند چون نمیدونه چیکار کنه..
نمیتونه #خلاقیت به خرج بده و خودش رو سرگرم کنه..
⛹♂ شاید مسئله ساده به نظر بیاد
ولی این یعنی، خلاقیت توسط رسانه از بچه گرفته شده است..
👨💻 شاید بگید رسانه باعث خلاقیت میشود..
❌ خیر..
فرزند شما در مسیر های تعیین شده توسط رسانه قدم بر میدارد نه با خلاقیت خودش..
#تربیت فرزندان را به #رسانه نسپاریم..
➖➖➖➖➖
🔗 راه ارتباطی با ما در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 :
🆔 @nasrafars_ir
🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
🔴 اصطلاحات #بازیهای_رایانهای
🐬 #دی_ال_سی #DLC
این سر واژه یعنی محتوای قابل دانلود. محتواهایی که پس از انتشار نسخه اصلی بازی منتشر میشوند؛ مثلا مراحل اضافی، اسلحه های جدید، پوسته ها
🐬 #بات #Bot
این لغت کوتاه شده واژه روبات است و در بازیهای ویدیویی، بات یعنی شخصیتهایی که از قبل برای انجام برخی کارها در محیط بازی برنامه ریزی شده اند.
🐬 #مپ #Map
نقشه در بازی ها همان محیط مجازی و زمینی که بازیکن در آنجا بازی را تجربه می کند و اطلاعات بسیاری در مورد بازی به بازیکن میدهند. مانند مسیرها، موانع ساختمان ها، اطلاعات جغرافیایی
🐬 #اکس_پی #XP
مخفف واژه experience و به معنای تجربه است.
هر چقدر میزان این تجربه بیشتر باشد، شخصیت بازیکن در بازی ارتقاء یافته و مهارت بیشتری می یابد.
➖➖➖➖➖
🔗 راه ارتباطی با ما در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 :
🆔 @nasrafars_ir
🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
💠فعل #دانستن و #توانستن از نیازهای مخاطبان عام سینما است؛
در مبحث «دانستن»، مخاطبان باید مشخصات فیلمهای سینمایی را بدانند و در حوزه «توانستن» نیز مخاطب باید فیلمی که دیده است را توصیف و تفسیر کند و از این دو به تفکری انتقادی برسد که یکی از عالیترین سطوح علم سواد رسانهای است.
💠زمانی که مخاطب، یک فیلم سینمایی را تماشا میکند، #عواطفش درگیر میشود و بیآنکه اختیاری بر عواطف خود داشته باشد، حالاتی همچون خندیدن و گریستن و ... را تجربه میکند.
داشتن سواد رسانه ای باعث میشود که مخاطب چگونگی ایجاد این حالات توسط فیلمساز را بشناسد و در نتیجه بتواند عواطف و احساسات خود را در مواجهه با یک فیلم کنترل کند. بنابراین مخاطب آشنا با سواد رسانهای فیلمهایی را که میبیند #نقد میکند.
➖➖➖➖➖
🔗 راه ارتباطی با ما در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 :
🆔 @nasrafars_ir
🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
⚠ پیامدهای بازی #همستر_کامبت
📝آبان ۱۴۰۲ بود که رباتی در بستر پیام رسان #تلگرام با نام #نات_کوین پدیدار شد. این ربات به کاربران اجازه میداد تا با کلیک کردن بر روی یک سکه، #ارز_دیجیتالی جمع آوری نمایند.
در فروردین 1403؛ تلگرام، راه را برای معرفی یک ربات جدیدتری با نام «همستر کامبت» هموار ساخت.
💢📣نکات بسیار مهمی در حاشیه بازی همستر کامبت👇
📡#پشت_پرده این ربات:
🔺 کسب سود برای شرکت تامین کننده و پشتیبانی دهنده زیرساخت ربات یعنی تلگرام
🔺 کسب درآمد از طریق تبلیغات
🔺 با جذب مخاطب بیشتر، جبران کاهش مخاطب خود در برخی کشورها به خاطر فیلترینگ
🔺 احیانا کسب درآمد با فروش اطلاعات کاربران و استفاده ابزاری در حوزه امنیتی و سایبری
📡💰واقعی یا دروغ بودن اختصاص دادن #سود هنگفتی به همه کاربران:
🔺 اگر هم سودی باشد صرفا سرشبکه های اصلی را تامین خواهد کرد و عموم کاربران را شامل نمیشود.
📡💡#هدف:
🔺 علاوه بر کسب درآمد و جذب مخاطب برای تلگرام، راز دیگر همستر کامبت در راهاندازی یک #توکن(ارز دیجیتال جدید) است که برای افزودن به ارزش آن، باید تلاش ویژهای در جهت عمومیت یافتن آن صورت بگیرد.
ادامه دارد...
➖➖➖➖➖
🔗 راه ارتباطی با ما در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 :
🆔 @nasrafars_ir
🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس