eitaa logo
نسرا مركزی
402 دنبال‌کننده
496 عکس
210 ویدیو
9 فایل
مرجع نهضت سواد رسانه انقلاب استان مرکزی ارتباط با ادمین : @Nasra_markazi
مشاهده در ایتا
دانلود
نحوه کلاس داری.pptx
728.4K
پرده‌نگار (Power point) راه‌های کلاس‌داری مناسب برای همه‌ی افراد، خصوصا معلمان، مدرسان و استادان. این پرده‌نگار در شهرستان‌های مختلف تدریس شده است.
💢سلسله نشست های تخصصی سواد رسانه«چهارشنبه های سواد رسانه ای» با حضور اساتید برجسته کشوری 🔹 " رسانه شناسی و جریان شناسی رسانه ای " ➖با حضور: 🔻دکتر علی کرمی کارشناس و پژوهشگر سواد رسانه 📌 چهارشنبه ۱ شهریورماه 🕗 ساعت ۲۱ 🌐 لینک حضور در نشست: https://www.skyroom.online/ch/nasra1401/idea-114640/l/fa 🚩نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir
نسرا مركزی
⭕️ دوازدهمین دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای سطح ۱ نسرا 🔹 به همراه ارایه محتواهای تدریس شده مربوط به
⭕️ دوازدهمین دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای سطح ۱ نسرا ⏳ تا ۸ شهریور تمدید شد 🔗 ثبت‌نام در بخش پورتال آموزش: 🌐https://lms.nasraa.ir/IdeaPortal/ClassRegister/104238 🔻در صورت هر گونه مشکل در مراحل ثبت نام و یا مشاهده ویدئوهای آموزشی با آی دی @gashtar1  در ایتا، روبیکا یا تلگرام ارتباط بگیرید.
💢سلسله نشست های تخصصی سواد رسانه«چهارشنبه های سواد رسانه ای» با حضور اساتید برجسته کشوری 🔹 " ســــــــواد متـــــــــاورس " ➖با حضور: 🔻مهندس مصطفی ضابط کارشناس رسانه و فضای مجازی مدیر موسسه فرهنگی هنری خواجه نصیرالدین طوسی 📌 چهارشنبه ۲۲ شهریورماه 🕗 ساعت ۲۱ 🌐 لینک حضور در نشست: https://www.skyroom.online/ch/nasra1401/idea-114640/l/fa 🚩نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir
💢 سلسله نشست های تخصصی به مناسبت هفته دفاع مقدس 🔹 راهبردها و راهکارهای رسانه ای در حوزه دفاع مقدس و تحلیلی بر قدرت افزایی جمهوری اسلامی ایران در مسیر حرکت به سمت قله ➖با حضور: 🔻سردار عبدالله ضیغمی جانشین فرمانده قرارگاه رسانه ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 📌 یکشنبه ۲ مهرماه 🕗 ساعت ۲۰ 📲 پخش زنده در کانال بصیرت در پیام رسان روبیکا 👇👇👇 https://rubika.ir/baseeratt 🔰با ما همراه باشید ... 🚩نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir
💢سلسله نشست های تخصصی سواد رسانه«چهارشنبه های سواد رسانه ای» با حضور اساتید برجسته کشوری 🔹 " مدیریت رســـــانه در بحران" بررسی موردی مدیریت رسانه ها در دفاع مقدس ➖با حضور: 🔻مجید کریمیان نویسنده، عكاس و خبرنگار پيشكسوت رسانه 📌 چهارشنبه ۵ مهرماه 🕗 ساعت ۲۱ 🌐 لینک حضور در نشست: https://www.skyroom.online/ch/nasra1401/idea-114640/l/fa 🚩نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی(نسرا) 🆔 @nasraa_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دفاع مقدس یک برهه از تاریخ این کشور بود که پایان پذیرفت، اما در این جهاد همه جانبه هستند که نظم نوین جهانی را رقم می زنند.
اسامی قبول شدگان در دوره تربیت مربی سواد رسانه سطح 1
👆👆 📚عوامل جذابیت گیم‌ها: طراحان چگونه با احساسات بازی می‌کنند 🔹هنرِ گیم نوید‌بخش ظهور نوع جدیدی از هنرهای هفت‌گانه است که با هر یک از این هنرها متفاوت و متمایز است. گیم در درون خود چیزی دارد که هیچ هنر دیگری توان داشتن آن را ندارد؛ قرار‌ گرفتن و عمل کردن در قالب کاراکتر و اِعمالِ کنش از طریق آن. 🔹کتاب عوامل جذابیت گیم‌ها (How games move us: emotion by design) بررسی می‌کند که گیم‌های ویدئویی چه کاری انجام می‌دهند، برای چه استفاده می‌شوند، چطور عمل می‌کنند و در نهایت نشان می‌دهد که چرا گیم‌ها هم بسیار مهم و هم بسیار قدرتمند هستند. کاترین ایزبیستر (Katherine Borszik) حاصل پژوهش‌ها و آزمایش‌های خود را مستقیم و با زبان روان و ساده‌ای تحریر و موضوعات گوناگون را مطرح نموده است. 🔹همه تاکنون ‌این حقیقت را پذیرفته‌اند که گیم‌ها تجارت بزرگی هستند؛ یک ژنراتور پول‌ساز بزرگ با فروشی هم‌سنگ فیلم و کتاب، که در زندگی روزمرۀ میلیون‌ها نفر از مردم در‌ اشکال مختلف حضور دارند. 🔹واقعیت ‌این است که گیم‌ها می‌توانند واقعاً نقش مهمی ‌در ‌ایجاد حس همدلی و دیگر تجربیات عاطفی مثبت و قوی بازی کنند. گذشته از ‌این‌ها، گیم‌ها ‌این خصوصیات مثبت عاطفی را فراتر از زمان و از طریق عمل بازی ‌کردن آشکار می‌کنند. شما نمی‌توانید ‌این خصوصیات را با مشاهدۀ جسته‌ و‌ گریختۀ بازی دیگران ببینید. هنوز بیشتر افراد زمان کافی برای غوطه‌ور شدن در بازی و توسعۀ مهارت‌های خود برای رسیدن به تجربۀ کامل و جنبه‌های تغییر یافتۀ عاطفی گیم‌ها را ندارند. 🔹چیزی که نیاز است واقعاً، یک تورِ راهنماست از نحوۀ تأثیر گیم‌ها بر حس همدلی، عاطفه و ارتباط اجتماعی؛ با مثال‌هایی که تجربۀ گیمرها را کالبد‌شکافی کند. ‌این چیزی است که شما در این کتاب درمی‌یابید. 🔹کتاب عوامل جذابیت گیم‌ها مفاهیم مفید قاعده‌مندی را ارائه می‌کند؛ برای سر‌در‌آوردن از‌ اینکه چه‌ چیزی برای بازیکنان از لحاظ عاطفی اتفاق می‌افتد و برای تشخیص اینکه هر گیم خاص چه‌ کاری می‌کند تا عواطف و ارتباط اجتماعی را تحریک کند.