eitaa logo
نظر سوم
1.6هزار دنبال‌کننده
286 عکس
74 ویدیو
2 فایل
یادداشت ها و چرک نویس های مجتبی عرب
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم حق 🚫ما مردم بعد از این همه تجربه، امید به تفاهم با دشمن را 🚫توافق مخفیانه و به دور از چشمان ملت، تحمیل بر سرنوشت مردم ایران، خسارت‌آفرینی همان همیشگی‌ها معامله با خون جوانان و رهبر عزیزمان را 🚫توافقی که امتیازات نقد ایران را تحویل می‌دهد و نسیه از بزرگترین شیادان دروغگو وعده می گیرد را 🚫عدول واضح از شروط رهبری را 🚫حذف مشخص شدن تجاوزگرحقیقی و عدول به ادعای ترک مخاصمه با دشمن همیشگی مردم ایران و قاتل مردم و رهبر ایران یعنی آمریکا را 🚫وعده سر خرمن صندوق خیالی و پاک شدن مسأله اصلی غرامت را 🚫کوتاه آمدن از شروط رهبری در اخراج آمریکا از منطقه ای که متعلق به ماست را تحویل نقد دارایی استراتژیک مقاومت مردم ایران در تنگه هرمز به بهانه نسیه دستاورد آتش بس شما یعنی محاصره دریایی را 🚫توافق و مذاکره‌ای که به همه اضلاع مقاومت (غزه، یمن، عراق، کرانه و...) و وحدت ساحات صریحا اشاره نکند و به ضرورت خروج کامل صهیونیست‌ها از لبنان صریحا نپردازد را (صرفا آتش‌بس در لبنان کافی نیست) 🚫فراموشی انتقام خون خدا و ذلت امضای ننگ نامه با قاتلش را چنان که خود او گفت 🚫به هم نزدن بازی نظم آمریکایی در جهان را بعد از این همه مقاومت در رشادت مردم مبعوث و سربازان‌شان 🚫ترسیدن از آمریکا و کدخدا دیدن او و دنبال تفاهم بودن با او به قیمت از بین بردن دستاوردهای ملت رشید مبعوث و تهدید کردن رهبری به استعفا را اینکه بلد نبودید حق مردم ایران در گفتگوی میانه جنگ از دشمن بگیرید که بدتر! حتی آتش بس کردید و حق بیشتری از مردم را در این تفاهم نامه تقدیم دشمن می‌کنید را ⬅️شما را نمی‌دانیم اما مثل ما بیعت با مثل این یزیدیان را @nazare3
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🧩| *حجت الاسلام مجتبی عرب🇮🇷* 🔸آیا مذاکرات با رهبری هماهنگ شده است؟ 🔹 مردم صادقیه | پویش فرهنگی و اجتماعی 🔻با ما همراه باشید 🆔 @nazare3
به تجربه به همه دوستان جوانم می‌گویم، فارغ از هر اختلاف نظری که ممکن است در موضوع همین توافق هم حتی وجود داشته باشد: حتما به تحلیل و پختگی‌اش خیلی بیشتر از می‌شود اعتنا و اعتماد کرد. دلیل؟ تجربه! خیالتان راحت باشد حسین شریعتمداری از ۲۰ سال قبل راجع به تنگه هرمز می‌گفت، راجع به خروج از NPT می‌گفت هیچ وقت از مذاکره‌کننده تیم سعید جلیلی به اعلام توافق متوازن بودن برجام هم نرسید! هیچ وقت خودش برای یک آتش بسِ غلط تحلیل، پشت تحلیل نداد؛ بعد ۶۰ روز بگوید من یا ما بانیان آتش بس از ابتدا هم مخالف بودیم! در مورد همین توافق بدی که اصول بیان شده توسط رهبری در پیام ها و شروط را زیر پا می‌گذارد، امروز حرف‌مان را با منطق، مستدل، محترمانه بیان می‌کنیم و می‌گوییم که مانند عده ای نباشیم که امروز ژست فاتح مسأله خیر و شر، ایران و آمریکا و میانه یابی را طرح می‌کنند، خیلی نمکی و یواشکی« البته ما به دشمن اعتماد نداریم و خیلی احتمال جنگ بالاست» هم می‌گویند که اگر آن طرفش هم شد، فردا بگویند ما گفته بودیم! و آخر سر هم چنین می‌شود: فردا که خرابکاری این یکی اقدامشان هم روشن شد با ننه من غریبم بازی تلاش می‌کنند بگویند ما نبودیم، دولت بود! ما نبودیم، عراقچی بود! تخت روانچی بود! حناچی بود! امثال استخوان‌خردکرده‌های سیاست و رسانه، مثل حسین شریعتمداری همین فرق را دارند میدانی که مواضع‌شان هر روزی و هر جایی نیست حتی در همین مورد هم اگر اختلاف نظر یا تحلیل داشته باشی با ژست تحلیل‌گر عمیق اندر مردم سفیه! و از بالا به پایین و با بی احترامی مردم را منکوب نمی‌کنند. با تیزبینی هشدارشان را می‌دهند، تحلیل‌شان را می‌دهند، متواضعانه از راه درست به جای بی راهه ها سخن می‌گویند و برای مردم انقلابی هم حق فکر و انتخاب و تکلیف میدانی قائلند نه اینکه شأن خود را اجل از گفتگوی رودرو با مردم بدانند. نه اینکه در برج عاجی با ژست إنّي أعلمُ ما لا تعلمون در سرزمین گسل‌های میان کدها زیست کنند، این سلوک به مشی انقلابی و صواب نزدیک تر است. حالا اگر همین حسین شریعتمداری هم فردا در اثر فشار برخی نهادها مجبور به متن نوشتن از جذابیت‌های این توافق بد شد ، باز مسیر و معیار روشن است محکماتی مثل اصولی که در چندین و چند پیام رهبری تکرار و تأکید کردند را به خاطر این تحلیل‌های إنی أعلم مالاتعلمونی رها نکنید. را با تکیه بر محکمات انقلاب در مکتب امام و رهبر شهید و مطالبات روشن رهبر عزیز با احترام کامل، منطق روشن و استدلالات محکم مبتنی بر متن تفاهم، بیان کنیم. ما مسأله‌مان با اسامی نیست که مقاله ظریف در فارن افرز در ۱۴ فروردین را چون ظریف گفته هرچه از دهانمان درآید بیان کنیم، حالا که دستمان به متن توافق آقایان عزیز دل می‌رسد و متوجه شباهت های زیاد و عجیب این تفاهم با آن مقاله می‌شویم چون بزرگواران هستند، زنده باد بگوییم و تشویق کنیم! خیر! خط صحیح، حرف درست، مسیر مبتنی بر نگاه به اوامر رهبری مهم است @nazare3
🔺 در شب قدر انقلاب بیدار می‌مانیم 💢 گردهمایی بزرگ مردمی برای بیان نگرانی‌ها پیرامون خطای محاسباتی مسئولین در توافق احتمالی مقابل ساختمان وزارت خارجه 🎙با حضور نمایندگان مجلس و شخصیت‌های برجسته‌ی جریان انقلاب ⏰ یکشنبه 24 خرداد، ساعت 21 الی 3 بامداد 📍مکان: بالاتر از میدان امام خمینی، نبش خیابان شهید امیرعبداللهیان (روبروی وزارت امور خارجه) @Nedaye_Nabard
هدایت شده از 🔻رضا رضایی
17.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻مشی خوارج، مشی آن‌هایی‌ست که بازی برده را با دعوت به مذاکره و توجیه آن، به شکست کشاندند. 🚩پاسخ انقلابی حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی به خوارج و تندرو خواندن نیروهای انقلابی‌ ولایت‌مدار https://eitaa.com/reza_rezaei78
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیشب در ساعاتی روی آنتن زنده رفتم که تقریبا شناخت سیاسیم به بنده می‌گفت بعد از ساعت ۱۲ شب تفاهم را اعلام خواهند کرد. راستش فکر نمی‌کردم حرمت حرف مسئولین توسط خود ایشان در این حد هم رعایت نشود که آن چهارتا موشک را هم پرتاب نکنند و در نیمه‌شب گذشته به وقت تهران و شب تولد ترامپ این تفاهم نامه را اعلام کنند، اما دقایقی قبل از اعلام تفاهم برای پیش‌بینی این ماجرا نکاتی را خدمت مردم عرض کردم. این بخشی از آن سخنان برنامه زمانه است: با وجود این بی احترامی‌ها به مردم دغدغه‌مند و تلاش برای نشنیدن صدای مردم مبعوث با وجود هزینه های زیادی که این خطای محاسباتی مسئولین امر برای تاب آوری جامعه به وجود خواهد آورد مردم نباید از کنش‌گری و نگه‌داشتن سنگر خیابان مأیوس شوند و باید از این سنگر مهم مراقبت کنند تا دشمن‌شاد نشویم. @nazare3
بسم الله 📌می‌گفتند: متن تفاهم را ندیدند و نقد می‌کنند، متن تفاهم، آن چیزی که نقد شده نیست، در حال تغییر است و... حالا متن آمد بیرون ! ۸۰، ۹۰ درصد که همان متن بود در آن ۱۰،۲۰ درصد هم لزوما بهبود نبود. متأسفانه تمام نقدها پیرامون رعایت نشدن شروط رهبری، خطوط قرمز تاکید شده در پیام‌های مکتوب ایشان ، شروط همان بیانیه شعام علی‌الظاهر همچنان پابرجاست! حالا باز دست دوستانی که تلاش می‌کنند اساسا شروط رهبری و پیام های واضح ایشان در باب مطالبات جنگ و حتی بیانیه شعام را انکار کنند درد نکند! حداقل متوجهند که این متن آنها را نقض کرده رفتند سراغ اصل بودن آن حرفها! تنگه داده شد، غرامت حذف شد و یک صندوق ادعایی آمد، متجاوز معلوم نشد، انتقام و خونخواهی کنار رفت، سر هسته ای مذاکره شد ( به تصریح سخنگوی دولت)فقط در این متن نیامده ، در بند اول که وحدت ساحات است دست کم هیچ ضمانت اجرایی برای عدم تجاوز طراحی نشده، و... 📌می‌گفتند: مرگ بر ظریف خائن! متن منتشر شد، منصفانه چقدر با مقاله فارن افریز تفاوت داشت؟ آن مرگ برتان با این به‌به‌تان چگونه می‌سازد؟ یا مرد باشید از ظریف عذرخواهی کنید یا به درون خودتان رجوع کنید که چه شد این دوگانگی به‌وجود آمد. 📌سرورانی می‌گویند : دغدغه‌مندی و نگرانی مردم از بدعهدی های دشمن و خطاهای محاسباتی مسئولین در ارزان‌فروشی دستاوردهای مقاومت مردم ، واجد ارزش است ولیکن این حرفهای عاقلانه و دو دوتا چهارتایی شما، روایت پیروزی های بزرگ ایران را به روایت شکست تبدیل می‌کند، ما را از روایت فتح این مقاومت ۱۰۰ روزه دور می‌کند! عزیزان! اتفاقا مردم، روایت پیروزی و فتح ۳۹ روز مقاومت جانانه خود و میدان را به خوبی ‌می‌فهمند! شمایید که خیلی ظریف می‌خواهید زحماتی که برای اقتصاد و آتش در منطقه و موازنه ها از روز ۴۰ ام به بعد ساختید را هم عطف به مقاومت مردم کنید و بگویید مقاومت ۱۰۰ روزه مردم، میدان و دیپلماسی! حال آنکه مردم متوجهند ۳۹ روز پیروزی و فتح در اثر مقاومت میدان و خیابان بود و اگر چیزی هم تا صد روز افتخار و فتح است مقاومت خیابان است! معلوم نشد کی این دیپلماسی خودش را قاطی فاتحان مقاوم میدان و خیابان کرد؟! تا همین امروز هم رهبری سه گانه شما را به رسمیت نشناختند کما اینکه کلمه آتش بس شما را به رسمیت نشناختند حالا اگر در اثر اصرارها مثل این روزهایی سر و کلهٔ فتح دیپلماسی هم در پیام‌های ایشان پیدا شود لااقل ۱۰۰ روز بر این منوال نبوده! پس مردم خیلی بهتر از شما سروران متوجه فتح ۳۹ روزه جمهوری اسلامی، مردم و میدانش هستند و همچنین حماسه صد و چند شبه خیابان را درک می‌کنند. دقیقا هم نگران همین هستند با این روش غیر شفاف، غیر محترمانه، غیر مقاومی که در ۶۰-۷۰ روز اخیر برخی مسئولین از خودشان نشان دادند دستاورد فتوحاتی که برایش خون دل خورده شده و بهایی به سنگینی جان رهبر داده شد را یک خطای محاسباتی به فنا ندهند! یک کلام شاهکار میدان و خیابان این نحو پایان بندی که در دیپلماسی شد در شأنش نبود! وگرنه مردم در فتوحات مقاومت تردیدی ندارند! نگرانی مال صاحب فتوحات است نه برای کسانی که در هیچ صورتی هیچ چیزی از ارزش‌هایشان کم نمی‌شود. @nazare3
شهید ابوجعفر @nazare3
این عکس کنار مرز جنوبی لبنان و سرزمین های اشغالی، یک سو خیام، یک سو مزارع شبعا، یک سو کریات شمونه در کنار یک شهید زنده گرفته شد. تا این قاب شاهدی باشد برای شفاعت شهیدی که مطمئن بودم شهید خواهد شد. آنجا یک فیلم گرفتم و به این مضمون گفتم که مرز سرزمین های ما مستضعفان! روزی به اینجا خواهیم آمد تا سرزمین های مان را پس بگیریم. امید داشتم کنار مجاهدانی مثل ابوجعفر توفیق رزم داشته باشم، او خط مقدم نبرد آخرالزمانی جبهه حق بود و خط مقدم را خوب می‌شناخت اما ابوجعفر هم شهید شد. البته که باید شهید می‌شد شهید زنده بود تنها باقیمانده از ۸ فرمانده محور جنوب و فرمانده محوری مهم اتفاقی و در نماز مغرب مسجد بچه ها را پیدا کرد، او ما را پیدا کرد، فهمید ایرانی هستیم احساس تکلیف کرد که راهنمای ما بشود. همه جا برد طیبه، نبطیه، خیام، اطراف مرجعیون روستا به روستا، منطقه به منطقه با راهنمایی بلد راهی به نام ابوجعفر رفتیم. پدر شهید بود، بعد از کلی این سمت و آن سمت رفتن ما را منزل خودش مهمان کرد. ما نمک‌گیر ابوجعفر شدیم . فکر میکردم خدا او را برای نبردی سخت‌تر از نبرد اولی‌بأس نگه داشته باشد همه حرف او و آنهایی که نشان‌مان داد این بود که ما فدای ایران! ایران باید حفظ شود. چقدر ابوجعفر ها جنگیدند و رفتند تا جنگ آسان به مرز ایران نرسد وقتی رسید هم اینها مردانه جنگیدند تا در جنگ ما شهید شدند. یک فرمانده مهربان، شجاع، معنوی، انقلابی، خوش محضر از نظر سیاسی هم مسلط به اوضاع ایران از همان‌ها که حزب‌اللهی های داخلی ایران شاکی بودند، شاکی بود به شوخی میگفتم یا زیادی کیهان می‌خوانی یا در گروه های ایتا هستی. نتیجه دوشنبه شب را جمعه در نبطیه می‌بینیم. در حمله های مکرر همین چند روز تفاهم می‌بینیم. نباید از مرزی که خودمان گذاشتیم یعنی حمله به ضاحیه = پاسخ از تهران به اسرائیل کوتاه می‌آمدیم حتی اگر می‌خواستیم تن به این تفاهم غلط بدهیم از همان اول نباید می‌گذاشتیم حرف مسئولین ما و شرط آنها بی‌ارزش شود. نباید وعده ترامپ در کنترل اسرائیل و به قول عزیزان رفع فوری محاصره دریایی را جدی می‌گرفتیم. اگر از همین روز اول همین خط اول تفاهم بخواهد به این راحتی کنار گذاشته شود و ما فقط لفظ بگوییم دودش در چشم خود مسئولین تفاهم و نهایتا مردم ایران خواهد رفت. ما یعنی -رهبرمان و مردم- از دیشب منتظر تحقق شروط گفته شده هستیم. حالا که مسئولیتش را پذیرفتید، بسم الله @nazare3