eitaa logo
نظر سوم
1.6هزار دنبال‌کننده
286 عکس
74 ویدیو
2 فایل
یادداشت ها و چرک نویس های مجتبی عرب
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله 📌می‌گفتند: متن تفاهم را ندیدند و نقد می‌کنند، متن تفاهم، آن چیزی که نقد شده نیست، در حال تغییر است و... حالا متن آمد بیرون ! ۸۰، ۹۰ درصد که همان متن بود در آن ۱۰،۲۰ درصد هم لزوما بهبود نبود. متأسفانه تمام نقدها پیرامون رعایت نشدن شروط رهبری، خطوط قرمز تاکید شده در پیام‌های مکتوب ایشان ، شروط همان بیانیه شعام علی‌الظاهر همچنان پابرجاست! حالا باز دست دوستانی که تلاش می‌کنند اساسا شروط رهبری و پیام های واضح ایشان در باب مطالبات جنگ و حتی بیانیه شعام را انکار کنند درد نکند! حداقل متوجهند که این متن آنها را نقض کرده رفتند سراغ اصل بودن آن حرفها! تنگه داده شد، غرامت حذف شد و یک صندوق ادعایی آمد، متجاوز معلوم نشد، انتقام و خونخواهی کنار رفت، سر هسته ای مذاکره شد ( به تصریح سخنگوی دولت)فقط در این متن نیامده ، در بند اول که وحدت ساحات است دست کم هیچ ضمانت اجرایی برای عدم تجاوز طراحی نشده، و... 📌می‌گفتند: مرگ بر ظریف خائن! متن منتشر شد، منصفانه چقدر با مقاله فارن افریز تفاوت داشت؟ آن مرگ برتان با این به‌به‌تان چگونه می‌سازد؟ یا مرد باشید از ظریف عذرخواهی کنید یا به درون خودتان رجوع کنید که چه شد این دوگانگی به‌وجود آمد. 📌سرورانی می‌گویند : دغدغه‌مندی و نگرانی مردم از بدعهدی های دشمن و خطاهای محاسباتی مسئولین در ارزان‌فروشی دستاوردهای مقاومت مردم ، واجد ارزش است ولیکن این حرفهای عاقلانه و دو دوتا چهارتایی شما، روایت پیروزی های بزرگ ایران را به روایت شکست تبدیل می‌کند، ما را از روایت فتح این مقاومت ۱۰۰ روزه دور می‌کند! عزیزان! اتفاقا مردم، روایت پیروزی و فتح ۳۹ روز مقاومت جانانه خود و میدان را به خوبی ‌می‌فهمند! شمایید که خیلی ظریف می‌خواهید زحماتی که برای اقتصاد و آتش در منطقه و موازنه ها از روز ۴۰ ام به بعد ساختید را هم عطف به مقاومت مردم کنید و بگویید مقاومت ۱۰۰ روزه مردم، میدان و دیپلماسی! حال آنکه مردم متوجهند ۳۹ روز پیروزی و فتح در اثر مقاومت میدان و خیابان بود و اگر چیزی هم تا صد روز افتخار و فتح است مقاومت خیابان است! معلوم نشد کی این دیپلماسی خودش را قاطی فاتحان مقاوم میدان و خیابان کرد؟! تا همین امروز هم رهبری سه گانه شما را به رسمیت نشناختند کما اینکه کلمه آتش بس شما را به رسمیت نشناختند حالا اگر در اثر اصرارها مثل این روزهایی سر و کلهٔ فتح دیپلماسی هم در پیام‌های ایشان پیدا شود لااقل ۱۰۰ روز بر این منوال نبوده! پس مردم خیلی بهتر از شما سروران متوجه فتح ۳۹ روزه جمهوری اسلامی، مردم و میدانش هستند و همچنین حماسه صد و چند شبه خیابان را درک می‌کنند. دقیقا هم نگران همین هستند با این روش غیر شفاف، غیر محترمانه، غیر مقاومی که در ۶۰-۷۰ روز اخیر برخی مسئولین از خودشان نشان دادند دستاورد فتوحاتی که برایش خون دل خورده شده و بهایی به سنگینی جان رهبر داده شد را یک خطای محاسباتی به فنا ندهند! یک کلام شاهکار میدان و خیابان این نحو پایان بندی که در دیپلماسی شد در شأنش نبود! وگرنه مردم در فتوحات مقاومت تردیدی ندارند! نگرانی مال صاحب فتوحات است نه برای کسانی که در هیچ صورتی هیچ چیزی از ارزش‌هایشان کم نمی‌شود. @nazare3
شهید ابوجعفر @nazare3
این عکس کنار مرز جنوبی لبنان و سرزمین های اشغالی، یک سو خیام، یک سو مزارع شبعا، یک سو کریات شمونه در کنار یک شهید زنده گرفته شد. تا این قاب شاهدی باشد برای شفاعت شهیدی که مطمئن بودم شهید خواهد شد. آنجا یک فیلم گرفتم و به این مضمون گفتم که مرز سرزمین های ما مستضعفان! روزی به اینجا خواهیم آمد تا سرزمین های مان را پس بگیریم. امید داشتم کنار مجاهدانی مثل ابوجعفر توفیق رزم داشته باشم، او خط مقدم نبرد آخرالزمانی جبهه حق بود و خط مقدم را خوب می‌شناخت اما ابوجعفر هم شهید شد. البته که باید شهید می‌شد شهید زنده بود تنها باقیمانده از ۸ فرمانده محور جنوب و فرمانده محوری مهم اتفاقی و در نماز مغرب مسجد بچه ها را پیدا کرد، او ما را پیدا کرد، فهمید ایرانی هستیم احساس تکلیف کرد که راهنمای ما بشود. همه جا برد طیبه، نبطیه، خیام، اطراف مرجعیون روستا به روستا، منطقه به منطقه با راهنمایی بلد راهی به نام ابوجعفر رفتیم. پدر شهید بود، بعد از کلی این سمت و آن سمت رفتن ما را منزل خودش مهمان کرد. ما نمک‌گیر ابوجعفر شدیم . فکر میکردم خدا او را برای نبردی سخت‌تر از نبرد اولی‌بأس نگه داشته باشد همه حرف او و آنهایی که نشان‌مان داد این بود که ما فدای ایران! ایران باید حفظ شود. چقدر ابوجعفر ها جنگیدند و رفتند تا جنگ آسان به مرز ایران نرسد وقتی رسید هم اینها مردانه جنگیدند تا در جنگ ما شهید شدند. یک فرمانده مهربان، شجاع، معنوی، انقلابی، خوش محضر از نظر سیاسی هم مسلط به اوضاع ایران از همان‌ها که حزب‌اللهی های داخلی ایران شاکی بودند، شاکی بود به شوخی میگفتم یا زیادی کیهان می‌خوانی یا در گروه های ایتا هستی. نتیجه دوشنبه شب را جمعه در نبطیه می‌بینیم. در حمله های مکرر همین چند روز تفاهم می‌بینیم. نباید از مرزی که خودمان گذاشتیم یعنی حمله به ضاحیه = پاسخ از تهران به اسرائیل کوتاه می‌آمدیم حتی اگر می‌خواستیم تن به این تفاهم غلط بدهیم از همان اول نباید می‌گذاشتیم حرف مسئولین ما و شرط آنها بی‌ارزش شود. نباید وعده ترامپ در کنترل اسرائیل و به قول عزیزان رفع فوری محاصره دریایی را جدی می‌گرفتیم. اگر از همین روز اول همین خط اول تفاهم بخواهد به این راحتی کنار گذاشته شود و ما فقط لفظ بگوییم دودش در چشم خود مسئولین تفاهم و نهایتا مردم ایران خواهد رفت. ما یعنی -رهبرمان و مردم- از دیشب منتظر تحقق شروط گفته شده هستیم. حالا که مسئولیتش را پذیرفتید، بسم الله @nazare3
کجای کار می‌لنگد؟ @nazare3
ان‌شاءالله امشب در زمانه در باب کدام اصول گفتگو می‌کنیم @nazare3