eitaa logo
نشان یار
57 دنبال‌کننده
104 عکس
111 ویدیو
9 فایل
"آشنایی با منظومه فکری رهبرشهید انقلاب" «ایمان یعنی باور،پذیرش و پایبندی به آنچه آدمی برای آن ودر راه آن به تلاش و جدوجهد است وبه راهیکه وی را به آن سرمنزل میرساند وبالاخره،به خود این تلاش و حرکت» صحبتی اگر بود در خدمتم👇 https://punz.ir/message/05XHxgv
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷 طلیعه برآمدن جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ ▫️ امروز طلیعه‌ برآمدن جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت بزرگ و قرار گرفتن استکبار در سراشیبی ضعف آشکار شده. این بی‌شک نعمتی الهی است که از برکت خون رهبر شهیدمان و سایر شهدا، و در پی توسلات ملت و حضور مجاهدانه‌شان در میادین و جانفشانیهای رزمندگان اسلام ارزانی شده است. ✍️ بخشی از پیام حضرت آیت‌الله سیّدمجتبیٰ حسینی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی | ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از کشوردوست
28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ | خانواده‌‌ای به وسعت ایران ‌ 👈 می‌شه جایی جز خانواده پیدا بشه که باهاش احساس غریبی نکنی؟ ‌ 💬 این روزها توی خیابون کشوردوست اتفاقی در جریانه که باید ببینید... 📽 شکیلا علیزاده 💻 @Keshvardust_ir
■ تحلیل غلطی که غرب و حتی برخی در داخل کشور ما داشتند این بود که همه‌چیز بر مدار یک «نظام» شکل گرفته و کشور ما در آستانه الحاق به نظم جهانی است و فقط یک مانع وجود دارد: . اگر این برداشته شود، با یک انتقال آرام، وارد نظم جدید می‌شویم و تنش‌ها هم کنترل می‌شود. اما می‌فرمودند که شما با یک ملت به‌پاخواسته مواجه هستید. □ اگر شما فقط لایۀ رویین جامعه _ سبک زندگی متأثر از غرب، نظم شهری و ساختارها _ را ببینید، ممکن است احیاناً به این نتیجه برسید که همه‌چیز برای الحاق به غرب آماده است! اما وقتی به اعماق جامعه نگاه می‌کنید، می‌بینید که وضعیت به‌گونۀ دیگری است و غربی‌ها هم اساساً توان درک جوامع توحیدی را ندارند و نمی‌توانند این عمق را تحلیل کنند. ■ در آغاز نیز همین‌طور بود؛ تلقی آن‌ها این بود که دوره ادیان به پایان رسیده است. هم نظام سرمایه‌داری این را می‌گفت و هم مارکسیست‌ها. انتظار بازگشت را نداشتند. اما در کمال ناباوری، از اعماق جامعه دینی ما یک اتفاق رخ داد. امام بزرگوار، رضوان‌ الله تعالی علیه، از آن اعماق برخاستند و یک آتشفشان ایجاد شد. □ رهبر شهید نیز بر همین نکته تأکید داشتند که جامعه ما جامعه‌ای مؤمن و انقلابی است و درس‌های عاشورایی خود را خوب فراگرفته است، و لذا به برخی مظاهر تکیه نکنید. ایشان بر ایمان مردم بسیار تأکید داشتند. در پیام به حوزه در صدمین سالگرد تأسیس حوزه قم نیز فرمودند: «این مردم مؤمن‌اند، اشتباه نکنید. همین جوان‌هایی که می‌بینید، مؤمن‌اند.» این تحلیل که شما با یک ملت مؤمن، به‌پاخاسته و عاشورایی مواجه هستید، همان چیزی است که امروز هم در واقعیت می‌بینید. ■ خطای محاسباتی دشمن این بود که قدرت مردم را ندیدند و آن را دست‌کم گرفتند، همان‌طور که دنیا هم قدرت غرب را بیش از حد واقعی، تصور می‌کرد. امروز خود آن‌ها هم اعتراف می‌کنند که در ایران با یک ملت قوی و مقاوم مواجه‌اند. قبلاً تصور می‌کردند با یک ملت ضعیف مواجه‌اند که آماده الحاق به نظم غربی است و فقط یک مانع (ولایت فقیه) وجود دارد، اما حالا فهمیده‌اند که درواقع با یک ملت به‌پا‌خاسته و مقاوم و‌ مدافع انقلاب و نظام روبه‌رو هستند. ✍️🏻 حجت‌ الاسلام میرباقری ☞ @neshaneyaar
هدایت شده از محسن عباسی ولدی
✍🏻 | حواستان به این جماعت باشد. عده‌ای که از پشت صحنه خبر ندارند، به کسانی که اطلاع کامل از پشت صحنه دارند این گونه می‌گویند: «کنش و واکنش شما در برابر دشمن از نظر کیفیت، کمیت و زمان، باید همان طور باشد که ما می‌گوییم. اگر این طور نبود، شما یا خائنید یا ترسو یا مصلحت‌اندیشان بی‌مایه.» اینها جز خودشان به هیچ کس دیگری اعتماد ندارند. هر کسی بخواهد اعتماد این جماعت را جلب کند، یک راه بیشتر ندارد: حرف زدن و عمل کردن مبتنی بر نظر آنها. از نگاه آنها هیچ چیز درستی جز نظر خودشان وجود ندارد. حواستان به این جماعت باشد. قرار گرفتن در شعاع تأثیر آنها، به شدت نظام محاسباتی شما را به هم می‌ریزد. این که در کشور خائن یا ترسو بوده یا هست، حرف دیگری است؛ اما وقتی از زاویۀ نگاه این جماعت به مملکت را ارزیابی می‌کنید، جز در جایی که مدیریت به دست خودشان است یا مبتنی بر نگاه آنها مدیریت می‌شود، باقی جاها دست یک عده خائن، ترسو یا مصلحت‌اندیش بی‌مایه ست. یک بار برگردید و ببینید از نگاه این جماعت کسانی مثل سردار باقری، دریابان شمخانی، سردار سلامی، سردار رشید، امیر عبداللهیان، دکتر علی لاریجانی و... شایستۀ چه برچسب‌هایی بوده‌اند. چرا در این شرایط این نکته را گوشزد کردم؟ امروز جامعۀ ما بیش از هر زمانی نیازمند و انسجام است؛ اما وحدت با محور قرار گرفتن خط فکری این جماعت، امری غیرممکن است. چون وحدت با خائن و ترسو خلاف عقل و مصلحت ملی است و تعریف خائن و ترسو در دستگاه محاسباتی این جماعت، شامل هر کسی جز خودشان و همفکرانشان می‌شود. ✍🏻 🔸 در ویراستی مشاهده کنید. @abbasivaladi
20.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طناب و نخل و جنون لازم است تا باشم شبیه میثم تمار مرتضی پیشه♡ ☞ @neshaneyaar
هدایت شده از چراغ نفتی
🟢 آقای شهیدمون توی کتابِ طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن می‌گفتن: همیشه در ایام عید غدیر، معمول است این را میخوانند مردم: «اَلحَمدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ المُتمَسِكين بولاية علي بن أبي طالبٍ عَلَيْهِ السَّلام» بنده به دوستانم غالباً این جور میگویم، میگویم نگویید «الحَمدُ اللَّهِ الَّذِي جَعَلَنا». می‌ترسم دروغ باشد! بگویید: «اَللّهُم أجْعَلنا مِنَ المُتمسكين بولايَةِ عَلي بن أبي طالب عَلَيْهِ السَّلام» خدایا ما را از متمسکین به ولایت قرار بده. ببینیم هستیم یا نه. آن وقت خواهیم رسید به این مطلب، آن هم یک بعد دیگر از ابعاد ولایت است. [درس ولایت جلسه ۲۳ ص ۴۱۷] 🌱اگه تو هم متنِ بالا رو توی ذهنت،‌با لحنِ خودِ آقا خوندی؛ یه صلوات برای شادیِ روح‌شون بفرست🙂 تا امشب که در بهشت، مهمانِ امیرالمؤمنین هستن ازمون یاد کنن. 💚 (ع) ❈ @cheragh_nafti