eitaa logo
نشان یار
57 دنبال‌کننده
103 عکس
109 ویدیو
9 فایل
"آشنایی با منظومه فکری رهبرشهید انقلاب" «ایمان یعنی باور،پذیرش و پایبندی به آنچه آدمی برای آن ودر راه آن به تلاش و جدوجهد است وبه راهیکه وی را به آن سرمنزل میرساند وبالاخره،به خود این تلاش و حرکت» صحبتی اگر بود در خدمتم👇 https://punz.ir/message/05XHxgv
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از فلسطین جنوبی
🔹 پیام دکتر پزشکیان در واکنش به پیام راهبردی و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در تبیین مذاکرات پیش رو پیام رهبر انقلاب نقشه راه صیانت از منافع ملی در مسیر مذاکرات است/خود را متعهد به اجرای دغدغه‌ها و رهنمودهای ایشان می‌دانیم/ با اتکا به رهنمودهای رهبری و هوشیاری تیم مذاکره‌کننده، پیروزی حاصل خواهد شد رئیس جمهور با استقبال از پیام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره روند مذاکرات و توافق پایان جنگ، این پیام را تبیین‌کننده مسئولیت نهادهای مؤثر در فرآیند دیپلماسی و صیانت از منافع ملی دانست و تأکید کرد :دولت و شورای عالی امنیت ملی با اهتمام کامل نسبت به رهنمودهای معظم‌له، حفاظت از حقوق ملت ایران و پاسداری از عزت و اقتدار کشور را در صدر اولویت‌های خود قرار خواهند داد. در پی انتشار پیام راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره روند مذاکرات و توافق اخیر پایان جنگ،  دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی ضمن قدردانی از رهنمودها و حمایت‌های معظم‌له، بر نقش تعیین‌کننده این پیام در ترسیم چارچوب‌های کلان مذاکرات و تبیین مسئولیت دستگاه‌های ذی‌ربط تأکید کرد. رئیس جمهور همچنین  توجه و حمایت رهبر انقلاب از تلاش‌های مسئولان و تیم‌های تخصصی کشور در مسیر تأمین منافع ملت ایران را مایه دلگرمی و پشتوانه‌ای ارزشمند برای استمرار این روند توصیف و تصریح کرد که تمامی ارکان تصمیم‌گیر و اجرایی کشور خود را موظف به رعایت دقیق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می‌دانند. 🔹متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم پیام روشنگرانه و صریح مقام معظم رهبری خطاب به ملت پرشور و وفادار ایران مسئولیت همه اجزای مؤثر در فرآیند مذاکره پیش رو را تبیین کرد. توجه مهرافزای معظم‌له مبنی بر تلاش‌های دلسوزانه و حسن نظر مسئولین امر و صدور اجازه برای آغاز مذاکره در جهت تحصیل منفعت برای ملت ایران اسباب خرسندی و رضایت همه خدمتگزاران ملت ایران است. بدیهی است اینجانب به عنوان رئیس جمهور و رئیس شورای امنیت ملی به همراه سایر اعضای این شورا خود را متعهد به توجه حداکثری نسبت به دغدغه‌های معظم‌له و حراست از حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت می‌دانیم. بی‌تردید خط قرمز مسئولین منافع ملی و پاسداشت عزت، شرافت و اقتدار ملت رشید ایران است و با توجه حداکثری تیم مذاکره کننده نسبت به جزئیات مذاکره و رجای واثق به فضل و عنایت پروردگار، پیروزی بزرگ حاصل خواهد شد. انشاالله مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران./ مهر 📲 ایتا | بله | روبیکا | سروش @felestin_jonubi
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی: اوامر حضرتعالی را نصب العین خود قرار می‌دهیم محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سیدمجتبی خامنه‌ای با عرض سلام و تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان از پیام راه‌گشا و حکیمانه حضرتعالی سپاسگزاریم. این پیام نقشه‌راهی بود که بیش از گذشته روشن کرد با نهایی شدن این یادداشت تفاهم، تازه به آغاز راه سخت و پرپیچ و خمی رسیده‌ایم که باید حقوق ملت ایران و مقاومت را از دشمن بدعهد استیفا کنیم. این پیام و اعلام انتظار برای تحقق شروط تعیین شده در یادداشت تفاهم، دست ما را برای پیگیری تعهدات آمریکا پر تر کرد. ما این اوامر حضرتعالی را نصب العین خود قرار می‌دهیم و اجازه نخواهیم داد طرف مقابل با بدعهدی و زورگویی حق مردم ایران و جبهه مقاومت را مخدوش کند. براساس آموزه‌های مکتب حسینی و سیره امام شهیدمان، معتقدم جبهه توحیدی هرگز نمی‌تواند با جبهه باطل صلح کند و وظیفه همه ما این است که مقابل جبهه باطل بایستیم و در این مسیر، دیپلماسی را یکی از میدان‌های مبارزه برای ایستادگی می‌دانیم. تضمین ما برای تحقق این یاداشت تفاهم، نه بندهای آن، بلکه جان ماست که کف دست گرفته‌ایم و قدرت جمهوری اسلامی ایران که دشمن آمریکایی صهیونی در جنگ اخیر ضربات و قاطعیت آن را به عینه درک کرد. ما همان‌گونه که در مسیر گذشته مذاکرات نشان دادیم اهل ایستادگی برای تحقق شروط و خطوط قرمز تعیین شده و کسب منافع ملت ایران هستیم. مذاکره برای ما مسیر مبارزه برای گرفتن حقوق مردم ایران است و در این مسیر اگر دشمن به دنبال زیاده‌خواهی باشد ثابت کرده‌ایم که دست مان روی ماشه است و هیچ تردیدی در پاسخ کوبنده به دشمن که در جنگ اخیر طعم آن را چشیده، نداریم. درپایان از اینکه نحوه ادامه مسیر پرخطر و پیچیده مذاکرات را روشن فرمودید سپاسگزارم و امیدوارم این پیام همه آحاد جامعه را در مقابل دشمن برای تحقق شروط گفته شده در تفاهم، متحد و یکپارچه کند. رئیس مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ تلگرام | توییتر| بله | ایتا | روبیکا| آپارات ▫️ ویراستی | فارس من | روبینو| یوتیوب | ▫️سروش ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📢 ویژه؛ ببینید؛ 🎬 باید برخاست 💬 رهبر شهید انقلاب: قیامِ للّه در همه‌ی شرایط زندگی بشر کارساز است و بدون قیام و حرکت نمی‌شود به هیچ‌یک از اهداف عالیه رسید. 📝 ماجرای عاشورا هم درس است؛ درسِ اقدام و نهراسیدن از خطرات و وارد شدن در میدان‌های بزرگ. 🏴 «باید برخاست»؛ شعار محوری مراسم «بدرقه‌ آقای شهید ایران» 🏴 «مثْلِي لاَ يُبَايِعُ مِثْلَهُ» 🖥 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🏴 مِثْلِي لا يُبَايِعُ مِثْلَهُ 🖼 پوستر ویژه KHAMENEI.IR به مناسبت ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) از بیانات «آقای شهید ایران» درباره بزرگ‌ترین درس محرم 💬 رهبر شهید انقلاب: اولین و بزرگترین درس محرّم این است که نشان داد که کسى در حدّ عظمتِ شخصیّتِ حسین‌‌بن‌‌على، فرزندانش را، زنان و دختران و ناموس الهى و حرم پیغمبر را، همه را برداشت آورد به قربانگاه. 📝 این درسی است که هر انسان مؤمن به خدا و اسلام را باید به تکلیفش آشنا کند که آنجایى که پاى دفاع از اسلام در میان است، حتّى عزیزترین جانها هم باید خودشان را آماده‌‌ى قربانى شدن کنند. ۱۳۶۷/۰۵/۲۴ 📥 نسخه چاپ و استوری 🖥 Farsi.Khamenei.ir
فصل انجماد رسیده و قلب ها نیز یخ زده بود. حیات قلب در گریه است و آن «قَتیلُ العَبَرات» کشته شد تا ما بگرییم و خورشید عشق را به دیار مرده ی قلب هایمان دعوت کنیم و برف ها آب شوند و فصل انجماد سپری شود. ✍️🏻 📚 فتح خون ☞ @neshaneyaar
هدایت شده از KHAMENEI.IR
25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕰 ویژه ساعت شهادت  🔹«صدها نفر مثل علی خامنه‌ای در این راه جان و آبرو خوهند داد...» 💬 حضرت آیت‌الله العظمی شهید خامنه‌ای رضوان‌الله‌علیه در ۱۳۷۹/۰۴/۱۹: 👈مسئولیت رهبری حفظ نظام و انقلاب است... رهبری یک عنوان و یک شخصیت و یک حقیقت برگرفته از ایمان و محبت و عشق و عاطفه مردم و یک آبروست. صدها نفر مثل علی خامنه‌ای در راه این حقیقت جان و آبرویشان را می‌دهند. 🕰 انتشار به مناسبت ساعت ۰۹:۴۰ صبح شنبه؛ ساعت شهادت حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای رضوان‌الله‌علیه 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از تسبیحات
ولایتمداری مثل مسابقه دو نیست که با عقب ماندن دیگران، تو برنده باشی. و نه مثل فوتبال که با گل زدن به رقیب، به پیروزی برسی، و نه مثل کُشتی که باید پشت رقیب را به خاک بمالی... شاید چیزی شبیه کوهنوردی است. راه همه به قله باز است و با رسیدن یک نفر به قله، راه رسیدن دیگران بسته نمی‌شود؛ همه برنده‌اند. ولایتمداری رقابت بر سر مهرورزی است. مهربانترین و دلسوزترین نسبت به دیگر مومنان، به قله نزدیک تر است. اولیاء الهی مظهر رحمت او هستند و مهربانترین بر خلق او. کسی‌که در مسیر دینداری به دنبال عقب زدن دیگران و اثبات دینداری خویش باشد، از میدان ولایت بیرون می‌افتد و رشته‌ی ولایتش گسسته می‌شود. ◾️ @Tassbihat
هدایت شده از فلسطین جنوبی
13.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹خاطره محمد رسولی، شاعر از نوحه‌ای که به تعبیر رهبر شهید، از ده منبر هم اثرگذارتر بود 📲 ایتا | بله | روبیکا | سروش @felestin_jonubi
خون حسین(ع) و اصحابش کهکشانی است که بر آسمان دنیا راه قبله را می نمایاند. بگذار اصحاب دنیا ندانند.کرم لجن زار چگونه بداند که بیرون از دنیایی که تن می پرورد، چیست؟ زمین و آسمان او همان است، و اگر او را از آن لجن زار بیرون کشند، می میرد. امت محمد(ص) را آن روز جز حسین(ع) ملجأ و پناهی نبود. چه خود بدانند و چه ندانند، چه شکر نعمت بگزارند و چه نگزارند. واقعه ی عاشورا دروازه ای از نور است که آنان را از ظلم‌آباد یزیدیان به نورآباد عشق رهنمون می شود ... اگر نبود خون حسین(ع)، خورشید سرد می شد و دیگر در آفاق جاودانه ی شب نشانی از نور باقی نمی ماند ..‌. حسین(ع) چشمه ی خورشید است. ✍️🏻 📚 فتح خون ☞ @neshaneyaar
هدایت شده از تا انتهای افق
چند نکته: اگر فقط کانال‌های خبری و تحلیلی دنبال کنیم، به مرور قدرت تفکر و تعقل خودمون رو از دست می‌دیم. مغز انقدر پر از نظرات میشه که توان فکر مستقل رو از دست میده. اگر میزان ساعتی که در فضای مجازی هستیم، و دنبال اخبار و نظرات هستیم، بیشتر از میزان مطالعه روزانه باشه، به مرور اصول خود را از دست می‌دیم و فقط در لحظه زندگی می‌کنیم و نمی‌تونیم تشخیص درست بدیم و قضاوت صحیح داشته باشیم و تصمیم درست بگیریم. اگر در کانال‌های هیجانی و تحریکی عضو باشیم، ممکنه طمانینه و بصیرت و صبر استراتژیک خودمون رو از دست بدیم. و دقیق رفتاری انجام بدیم که به ضرر جبهه حق باشه. اگر مدام دیگران را نقد کنیم، از انجام وظیفه خودمون جا می‌مونیم... @ninfrance
عقل می گوید بمان و عشق می گوید برو؛ و این هر دو، عقل و عشق را، خداوند آفریده است تا وجود انسان در حیرت میان عقل و عشق معنا شود، اگرچه عقل نیز اگر پیوند خویش را با چشمه ی خورشید نبُرَد، عشق را در راهی که می رود، تصدیق خواهد کرد؛ آن جا دیگر میان عقل و عشق فاصله ای نیست. ✍️🏻 📚 فتح خون ☞ @neshaneyaar