هدایت شده از سلاطین دهه هشتادونود🇮🇷
عادت کن به بی ادا بودن،به واقعی بودن،به لباس تکراری پوشیدن ،به بی ارایش بیرون رفتن،به خنده های از ته دل، به گفتن جمله ی (این رستوران گرونه بریم فلافل بخوریم) به گفتن جمله ی (دلم خیلییی برات تنگ شده) بدون اینکه فکر کنی طرف پررو میشه، به بروز دادن احساساتت،به خودت بودن، به بی ادا بودن،به راحت بودن و سخت نگرفتن عادت کن و باور کن دلربا ترین ویژگی برای آدمیزاد همینه.
هدایت شده از ‹ مَبـهوت ›
دلِ من بند تو بود و دل تو بند چه کس ؟
بند لبخند تو بودوتو به لبخند چه کس ؟
هدایت شده از ‹ مَبـهوت ›
همه ی زندگیم داد زدم عشق منی
سنگدل زندگیت بود به پابند چه کس ؟
هدایت شده از ‹ مَبـهوت ›
تار و پودم همه را بافته بودم با تو
فاش کن هستیِ تو بود به پیوند چه کس؟
هدایت شده از ‹ مَبـهوت ›
ماه من بودی و تنها قسمم جان تو بود :)
دلِ تو بود وفا دار به سوگند چه کس ؟
هدایت شده از ‹ مَبـهوت ›
قهوه ی تلخ مرا یاد تو شیرین میکرد
تو به دنبال که بودی و بگو قند چه کس ؟
هدایت شده از ‹ مَبـهوت ›
بلبل طبعِ دلم صید دلت بود افسوس
عشوه و نازتو بودَست خوشایند چه کس ؟
هدایت شده از ‹ مَبـهوت ›
دل من سنگ صبور تو شد اما دل تو
همدم و همسفری بود به دلبند چه کس؟ :)